voetzooltje poes..

17-07-2011 17:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn gisteravond laat terug gekomen van onze vakantie. Hij was natuurlijk heel blij dat we terug zijn maar nu zien we tot onze schrik dat een van zijn voetzooltjes verdwenen is. Moeten we hiermee naar de dierenarts en is dit erg?
Ja tuurlijk meteen naar de DA. Heeft de oppas het niet gezien? En wat bedoel je met weg? Echt helemaal weg? Is het een open wond?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het lijkt mij wel dat je naar de DA moet. En ja, het lijkt me ook wel een serieus probleem voor de kat.
.
Het lijkt niet dat hij pijn heeft en de buurvrouw vertelde er gisteren niks over. Het lijkt ook niet als een wond, hij ontbreekt gewoon een voetzooltje. Hij ziet er gezond uit maar volgens mij is hij heel erg eenzaam geweest. Arme poes, hij is zo blij dat we weer terug zijn.
ehm, hij mist een teentje?
Hij kan het voeltzooltje er, van de stress, wel af hebben gebeten. Dat klinkt raar maar ik ken een kat die bijt zijn zooltjes helemaal weg als hij stress heeft.
Likt hij er steeds aan?
Hij doet heel normaal, mijn zoon viel het op. Ik zelf had het helemaal niet gezien. Ik ga morgen de dierenarts wel eventjes bellen, hij is nu heel blij dat we terug zijn.
Morgen naar de dierenarts en zorgen dat poes de volgende keer niet meer zo eenzaam is tijdens jullie vakantie!!

(ongeacht of dat de oorzaak is van zijn missende voetzooltje)
quote:Splinter02 schreef op 17 juli 2011 @ 18:36:

Morgen naar de dierenarts en zorgen dat poes de volgende keer niet meer zo eenzaam is tijdens jullie vakantie!!

(ongeacht of dat de oorzaak is van zijn missende voetzooltje)Inderdaad, je gaat toch niet op vakantie als je een poes hebt? Dat had je moeten bedenken toen je het beest in huis nam!
quote:Blyt schreef op 17 juli 2011 @ 20:15:

[...]

Inderdaad, je gaat toch niet op vakantie als je een poes hebt? Dat had je moeten bedenken toen je het beest in huis nam!Wat een belachelijke opmerking, we hebben een goede oppas voor de poes gezocht die elke dag langs kwam.
quote:Blyt schreef op 17 juli 2011 @ 20:15:

[...]

Inderdaad, je gaat toch niet op vakantie als je een poes hebt? Dat had je moeten bedenken toen je het beest in huis nam!Lul niet zo dom, je kunt prima met vakantie als je zorgt voor een goeie oppas.
Och jeetje, sarcasme-sensor stuk? BEEEP.
En ben je al bij de DA geweest?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
We zijn niet naar de dierenarts gegaan, er groeit alweer een nieuw zooltje aan. Het ziet er verder normaal uit, geen ontsteking of bloed of iets dergelijks. Hij kan er verder gelukkig normaal op lopen, ik schrok zo gisteren maar volgens mij valt het wel mee.

Voorlopig maar niet op vakantie gaan en misschien ga ik nog op zoek naar een tweede poesje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven