Waar blijft de zomer???

18-07-2011 05:44 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
He, balen, hoor. De kids hebben vakantie en het lijkt wel herfst . Keek even bij de verwachtingen, tot volgende week maandag 80 % kans op regen. Een mens zou bijna gaan emigreren!

Ik ga een weekje in eigen land met kids weg, dat maakt dat er geen geld is voor dagtripjes ( veel dingen vallen ook af met dit weer), maar kids zwemmen altijd enorm graag hier in de recreatieplas. Picknick mee en een leuke dag! We hebben nog maar 1 keer gezwommen! T weer laat t niet toe,

Na, wil niet zielig doen en blijf vrolijk, maar baal wel enorm van dit weer in de vakantie.
ik woon in het buitenland en ga leuk twee weken op vakantie in NL met kids.... je weet natuurlijk dat het geen zinderende hitte zal worden, maar ook ik hoop op droog weer met eventueel een zonnestraaltje!!!
Ovedrijven is ook een vak. Mooie weer komt wel weer! En zo slecht is het toch niet geweest?
Overdrijven Liesse? Het regent al dagen onafgebroken. In de herst vind ik het niet erg, maar baal nu ook wel.
Ik vind het juist heerlijk weer, van mij mag het de hele zomer zo blijven. Wat dacht je van spelletjes spelen binnen, voorlezen, tekenen, binnen picknicken of naar een overdekt zwembad gaan?
quote:liesse schreef op 18 juli 2011 @ 07:55:

Ovedrijven is ook een vak. Mooie weer komt wel weer! En zo slecht is het toch niet geweest?

Overdrijven?

Het is niet echt lekker weer om nu in je tentje op vakantie te zitten, hoor.

Ik vind dit erg sneu voor alle mensen die nu vakantie hebben.

En zelf baal ik ook.

Gelukkig hebben we een geweldig voorjaar gehad, da's tenminste iets!
quote:Paquerette schreef op 18 juli 2011 @ 08:05:

Ik vind het juist heerlijk weer, van mij mag het de hele zomer zo blijven. Wat dacht je van spelletjes spelen binnen, voorlezen, tekenen, binnen picknicken of naar een overdekt zwembad gaan?Jij maakt een grapje, denk ik?
Ik heb net een vakantie achter de rug van 37 gr. elke dag. Pfff, wat een hitte. Ben nu wel blij met dit weer thuis. Heerlijk, kan ik weer wat doen zonder dat alle energie uit me gezogen wordt.
Voor de vakantiegangers in NL is het natuurlijk wel errug vervelend. Zou er ook enorm van balen.
Huh? Er was toch al zo'n topic? Of ben ik terug in de tijd? (hoop het niet, nog een keer al die regen trek ik niet)
Moet je zien hoelang het mooi is geweest maar dat ziet/weet niemand meee. Mensen kunnen zichzelf tegenwoordig moeilijk vermaken. Denk dat daar een groot deel van de ergenis zit.
quote:liesse schreef op 18 juli 2011 @ 08:13:

Moet je zien hoelang het mooi is geweest maar dat ziet/weet niemand meee.Echt wel!!!quote:Mensen kunnen zichzelf tegenwoordig moeilijk vermaken. Denk dat daar een groot deel van de ergenis zit.Huh?? Denk dat je dat een beetje fout ziet....
Ik kan me binnen prima vermaken. Maar heb deze week een paar dingen op het programma waarbij droog weer wel fijn zou zijn.
quote:liesse schreef op 18 juli 2011 @ 08:13:

Moet je zien hoelang het mooi is geweest maar dat ziet/weet niemand meee. Mensen kunnen zichzelf tegenwoordig moeilijk vermaken. Denk dat daar een groot deel van de ergenis zit.

Ik weet zeker nog dat we 6 weken echt prachtig weer hebben geahd. En wat was dat fijn! De kinderen lekker de hele dag buiten. Lekker met water spetteren, buiten eten, naar het buitenzwembadje om de hoek, ijsjes eten...heerlijk.

Binnen vermaken gaat ook prima hoor; dat is het niet. Maar met mooi weer buiten is het gewoon makkelijker. Kunnen ze veel makkelijker hun energie kwijt. En jezelf binnen vermaken doen we al een heel groot deel van het jaar. Dus balen van dit rotweer in de zomervakantie van de kinderen vind ik verre van gek.

En dat het net zulk rotweer is in juli tijdens de zomervakantie van de kinderen; dat is ook gewoon jammer en verschrikkelijk balen.
We hebben idd mooi weer gehad, maar toen was het geen vakantie! Dit is gewoon erg.
Toen het mooi was was ik op vakantie, in frankrijk, waar het regende..........
Die hebben we al gehad ergens in mei, dus we krijgen alvast de herfst geloof ik......
quote:Maja82 schreef op 18 juli 2011 @ 08:44:

Toen het mooi was was ik op vakantie, in frankrijk, waar het regende.......... Nee, dat meen je niet! Wat balen zeg!
quote:liesse schreef op 18 juli 2011 @ 07:55:

nee pcies! in april en mei is het al snikheet geweest en was er al sprake van droogte. van het huidige weer wordt je idd. nou niet echt vrolijk, maar het voordeel is wel weer dat we de tuintjes niet hoeven te sproeien en dat de droogte waarschijnlijk alweer opgelost is...

met alle respect, maar ik ben echt zwaar allergisch voor gepiep en gejammer over een beetje regen.

er zijn echt ergere dingen........

oww en trouwens die 2 wekelijkse voorspellingen zeggen niks. je kan dat helemaal niet zo lang van te voren voorspellen.

zelfs drie dagen van te voren klopt het vaak nog niet helemaal.

eigenlijk is het pas een dag vantevoren betrouwbaar.
quote:Paquerette schreef op 18 juli 2011 @ 08:05:

Ik vind het juist heerlijk weer, van mij mag het de hele zomer zo blijven. Wat dacht je van spelletjes spelen binnen, voorlezen, tekenen, binnen picknicken of naar een overdekt zwembad gaan?Echt? Nou daar maak je mijn kinderen dus echt niet gelukkig mee. Die willen naar buiten toe. Naar het bos. Dat overdekte zwembad gaat nog maar op spelletjes en binnen picknicken zijn ze rap uitgekeken.
Dat er ergere dingen zijn weet ik maar al te goed. Als het een beetje, of een dagje regent hoor je mij niet. Maar een beetje regen? Doorweekt regenen als je de papierbak aan de weg zet (30 meter) noem ik niet een beetje regen.
Erger u niet, verwonder u slechts!
quote:Missphoebe schreef op 18 juli 2011 @ 09:02:

[...]

nee pcies! in april en mei is het al snikheet geweest en was er al sprake van droogte. van het huidige weer wordt je idd. nou niet echt vrolijk, maar het voordeel is wel weer dat we de tuintjes niet hoeven te sproeien en dat de droogte waarschijnlijk alweer opgelost is...

met alle respect, maar ik ben echt zwaar allergisch voor gepiep en gejammer over een beetje regen.

er zijn echt ergere dingen........

oww en trouwens die 2 wekelijkse voorspellingen zeggen niks. je kan dat helemaal niet zo lang van te voren voorspellen.

zelfs drie dagen van te voren klopt het vaak nog niet helemaal.

eigenlijk is het pas een dag vantevoren betrouwbaar.

Jajaja, in Afrika gaan er minstens 500.000 kinderen dood van de honger......

Zo kan je alles wel gaan relativeren. Ik baal ook van de regen. Over 2 weken hebben wij vakantie en dan hoop ik toch echt dat het wat mooier weer is.
Gaan we nu de hele dag zeiken op het weer? Iets waar je helemaal niks aan kunt veranderen?
Ik neem het zoals het komt. In mei en juni hebben we heerlijk weer gehad, dat was fijn. Nu is het tussen de buien door best lekker. Dan stappen we op de fiets en rijden een stukje bijvoorbeeld.

Nee, ik kan er niet mee zitten.
quote:Belbe schreef op 18 juli 2011 @ 09:07:

Dat er ergere dingen zijn weet ik maar al te goed. Als het een beetje, of een dagje regent hoor je mij niet. Maar een beetje regen? Doorweekt regenen als je de papierbak aan de weg zet (30 meter) noem ik niet een beetje regen.Precies. Alles koud en nat. Nee dat is gezellig op een camping.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven