En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Goed bezig Jynta!

GB welke film heb je gezien in de bios?

Sartan je frittata klinkt lekker(behalve de champignons dan;-))

Winnie hopelijk helpt die fitness je!En ook al frittata is dat het gerecht van deze week

Ik ga vanmiddag misschien lunchen met een vriendin als het goed is,ik heb nl 2 uur pauze en ga meestal naar huis maar ergens lunchen leek me wel leuk.

Vanavond gooi ik van alles in de wok en zien we wel of het smaakt.
quote:dolfje schreef op 20 juli 2011 @ 09:13:

GB welke film heb je gezien in de bios?HP... In 3D ook nog.
En was het mooi?Het 3D bedoel ik.Ik ben zelf geen 3D kijker,krijg er hoofdpijn van.
Hmmm heb nog nooit een film in 3D gezien. Heb wel in Disney ooit eens Honey I shrunk the audience gedaan, maar weet niet of dat hetzelfde idee is.

Vanavond eet ik penne met groene asperges, tomaat, bosui en ricotta. Heb ik al eerder gegeten en beviel goed. Denk dat ik vanmiddag even de markt op ga hier en dat ik er een lekker stukje vis bij ga scoren. Ik neem me nl. iedere keer voor om meer vis te gaan eten, maar het schiet er iedere keer bij in.

Net nog even de huisartsenpraktijk gebeld, krijg straks tijdens telefonisch spreekuur een belletje van mijn eigen huisarts. Ben de pijn nu echt spuugzat, dus wil dat ze iets anders voorschrijven.

Wat lekker Dolf dat je even buiten de deur kunt lunchen vanmiddag! Het weer ziet er in ieder geval goed uit.
Ik lunch straks met een couscous salade met avocado, feta, tomaat, gegrilde paprika en bosui.

Kan niet wachten :D
Lekker Kaat! Eet smakelijk alvast!
Ik maak straks denk ik volkoren gevulde pasta met spinazie en ricotta (van de AH) met een sausje van bosui, aubergine en tomaat.
Lekker Lacomida!

Hier ook pasta vanavond, dit recept: Lekker!

Erbij heb ik een lekker stukje zonnevis, vanmiddag gescoord op de markt.
Ziet er ook lekker uit Win, moest wel lachen (of huilen!) om de receptcategorie "gezond eten in het najaar"
Hahaha Sart, dat had ik niet eens gezien weet je dat?! Hahahaha nou ja het past wel bij het weer van de afgelopen week. Toevallig was het gisteren en vandaag mooi, maar ik ben net mijn balkon maar weer afgevlucht. Het is helemaal niet zo lekker meer buiten (terwijl mijn balkon toch op het zuidwesten is). En mijn buurman heeft ook z'n balkondeur open staan en volgens mij heeft ie 100% NL keihard aanstaan.
quote:GeorgieBrown schreef op 20 juli 2011 @ 08:48:

Jynta behangen in 2 uur!

Was maar een heul klein muurtje hoor
Heb toch niet kunnen lunchen samen met vriendin er was iemand ziek dus die 2 uur kon ik mooi opvullen.Ben wel een broodje gaan halen,bij Bufkes met gehakt erop(erg ongezond maar het was wel lekker!).

Vanavond uit de wok,kipfilet,een blik spercieboontjes en noodles en amoy woksaus hoi sin. erbij restje komkommer.Smaakte goed.

Morgen iets met spekreepjes en bosuitjes maar weet nog niet wat maar het kan ook iets heel anders worden hoor.
quote:Jynta1981 schreef op 20 juli 2011 @ 18:28:

[...]

Was maar een heul klein muurtje hoor

Ik vind 2 uur voor een klein muurtje een mooie score hoor!! Zeker omdat je voor het eerst aan het behangen was! Ik ga me er niet eens aan wagen. Denk dat er meer behangers-plaksel op mij terecht komt dan op de muur of het behang...

Zo ik heb lekker gegeten. Hahahaha de zonnevis is ook goedgekeurd door mijn 2 zwart-witte monsters.
quote:Jynta1981 schreef op 20 juli 2011 @ 18:28:

[...]

Was maar een heul klein muurtje hoor Evengoed. Ik doe het je niet na. Nog nooit gedaan.

Ben je nog wat wijzer geworden van de HA, Win?

Heb net met mrBrown besloten dat we risotto eten, met de champignons en truffelkaas. En een salade met little gem, tomaat, geroosterde paprika, lente ui en misschien wat gestoomde broccoli.
Oh wat heerlijk klinkt jouw avondeten ook weer GB!! Smaakt die truffelkaas heel heftig naar truffel of is het een beetje een zachte smaak?

De HA heeft extra pijnstillers voorgeschreven, dus naast de medicatie die ik al van de neuroloog heb. Kan gelukkig goed samen, dus dat scheelt. Vanmiddag meteen zo'n pil ingenomen. Misschien is het toeval en misschien werken die pillen wel, maar heb eventjes iets minder pijn! Kan het wel uitschreeuwen van blijdschap!
Oh men, gisteren moeten bankdrukken in de sportschool. Had dat nog nooit gedaan en voelde m'n armen erna al, maar nu is het helemaal erg... auwauw...

Had dus geen zin om te koken en heb een spaghetti bolognese uit de vriezer getrokken.

GB, hoe was HP in 3D? Wij willen zaterdag gaan maar ik weet nog niet of we 3D willen gaan kijken.
Fijn dat je minder pijn hebt, Winnie (en ik meer )
Hahaha zou ik het doorgestraald hebben Koor?
Wie weet....gedeelde smart en zo
Uhu!
Kannie terughuggen, armpjes doen zeer bij optillen.....
Ik heb comford food gehad. Pasta met rode saus, veel groenten erdoor en wat parmezaanse kaas erover.
Hahaha Koor, het is ook geen aanrader om mij op te tillen! *mompelt iets over een dubbele hernia krijgen enzo...*

Lekker Drift! Pasta is altijd ok!
Win, fijn je iets minder pijn hebt!

KV hahaha ken het gevoel, morgen is het nog erger

GB ik ben ook wel benieuwd naar die truffelkaas wat voor soort kaas is het (geite, schape, koeien, harde kaas of zachte etc)

Jynta ik vind het ook knap hoor dat behangen ik doe het niet na
quote:sartan schreef op 20 juli 2011 @ 20:08:

KV hahaha ken het gevoel, morgen is het nog erger

Hahaha lekker opbeurend Sart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven