En, wat eten we vandaag?
woensdag 20 juli 2011 om 22:02
Pfff was vanavond trouwens even bang dat ik ook een nieuwe contact-grill moest kopen... en na de grill-misere van Lampje zag ik dat even niet zo zitten. Stekker zat goed in het stopcontact, maar opwarmen deed ie niet. Bleek dat het andere contactpunt (wat in de grill zit) er niet helemaal goed in zat. Pfew.

donderdag 21 juli 2011 om 08:11
quote:sartan schreef op 20 juli 2011 @ 20:08:
GB ik ben ook wel benieuwd naar die truffelkaas wat voor soort kaas is het (geite, schape, koeien, harde kaas of zachte etc)
Het is vrij harde kaas, je kunt het raspen. En ik denk dat het schapenkaas is. *loopt naar koelkast om op verpakking te kijken*. Ja, idd, schapenkaas. Het is behoorlijk pittig.
Heb in Italië trouwens ook weleens ontzettend lekkere zachte truffelkaas gekocht.
OT, nog géén idéé wat ik ga eten vanavond.
GB ik ben ook wel benieuwd naar die truffelkaas wat voor soort kaas is het (geite, schape, koeien, harde kaas of zachte etc)
Het is vrij harde kaas, je kunt het raspen. En ik denk dat het schapenkaas is. *loopt naar koelkast om op verpakking te kijken*. Ja, idd, schapenkaas. Het is behoorlijk pittig.
Heb in Italië trouwens ook weleens ontzettend lekkere zachte truffelkaas gekocht.
OT, nog géén idéé wat ik ga eten vanavond.
donderdag 21 juli 2011 om 12:13
Klinkt lekker die truffelkaas!
Djeez, ben echt niet vooruit te branden. Moet de komende twee weken mezelf echt gaan dwingen om op tijd op te staan, anders krijg ik het straks nog moeilijk als ik weer aan het werk ga.
Maak vanavond gebakken aardappeltjes, gewokte spinazie en een hamburger. Ga straks zelf mayonaise maken. Ben benieuwd!
Djeez, ben echt niet vooruit te branden. Moet de komende twee weken mezelf echt gaan dwingen om op tijd op te staan, anders krijg ik het straks nog moeilijk als ik weer aan het werk ga.
Maak vanavond gebakken aardappeltjes, gewokte spinazie en een hamburger. Ga straks zelf mayonaise maken. Ben benieuwd!
donderdag 21 juli 2011 om 15:55
Ik ben vandaag toch duf,komt denk ik door het weer ofzo.
Wilde eigenlijk van alles gaan doen maar nergens zin in dus ik zit met een boek op de bank.
Heb een pannetje soep gemaakt en lekker al een kom op en straks maak ik pasta met wat spekjes en blue cheese en rucola erdoor(de bosuitjes schuiven door naar het weekend).
Morgen moet ik overblijven dus ga waarschijnlijk even naar wok&go of ik haal een broodje.
Zaterdag wil ik weer eens pappadums gaan bakken,erbij lekker chutney en een sausje van yoghurt/knoflook en sambal en misschien verse loempia's ofzo.
Wilde eigenlijk van alles gaan doen maar nergens zin in dus ik zit met een boek op de bank.
Heb een pannetje soep gemaakt en lekker al een kom op en straks maak ik pasta met wat spekjes en blue cheese en rucola erdoor(de bosuitjes schuiven door naar het weekend).
Morgen moet ik overblijven dus ga waarschijnlijk even naar wok&go of ik haal een broodje.
Zaterdag wil ik weer eens pappadums gaan bakken,erbij lekker chutney en een sausje van yoghurt/knoflook en sambal en misschien verse loempia's ofzo.
donderdag 21 juli 2011 om 16:36
donderdag 21 juli 2011 om 16:40

donderdag 21 juli 2011 om 17:11
quote:Lampje2204 schreef op 21 juli 2011 @ 16:40:
Voel me niet zo florissant vandaag, hoofdpijn en beetje algeheel blêh-gevoel...
Vanavond eten we een gegrild biefje met rivierkreeftjessalsa en veldsla met tomaatjes en avocado en dressing van limoensap, olijfolie, knof en peterselie. Watermeloen toe.Dat blèh-gevoel heerst. Je eten klinkt wel lekker. Hopelijk helpt het.
Voel me niet zo florissant vandaag, hoofdpijn en beetje algeheel blêh-gevoel...
Vanavond eten we een gegrild biefje met rivierkreeftjessalsa en veldsla met tomaatjes en avocado en dressing van limoensap, olijfolie, knof en peterselie. Watermeloen toe.Dat blèh-gevoel heerst. Je eten klinkt wel lekker. Hopelijk helpt het.
donderdag 21 juli 2011 om 18:12
Zo de knoflookmayo stinkt de tent uit zeg! Gelukkig niet een date gepland ofzo.
Trouwens ontzettend gaaf: er woont familie van mijn mams in Brazilie (mijn opa en oma hebben er ook gewoond en mijn opa is er helaas ook overleden toen hij daar voor zijn werk was). Nu heeft de familie van mijn mams contact met mij gezocht via Facebook. Echt ontzettend leuk!
Trouwens ontzettend gaaf: er woont familie van mijn mams in Brazilie (mijn opa en oma hebben er ook gewoond en mijn opa is er helaas ook overleden toen hij daar voor zijn werk was). Nu heeft de familie van mijn mams contact met mij gezocht via Facebook. Echt ontzettend leuk!

donderdag 21 juli 2011 om 18:48
Vandaag weer mijn recept gebruikt voor de makkelijke dag;
In de ene pan pasta gekookt (penne)
In de andere pan spinaziedeelblokjes opgewarmd, half pakje boursin erdoor geroerd en tenslotte een doosje cherrytomaatjes (doormidden gesneden) en een doosje pecanoten door de spinazie-boursin-saus gemengd.
Alles vermengd met de pasta en klaar is kees
Is echt een aanrader als je even snel, makkelijk en toch iets lekkers op tafel wil hebben.
In de ene pan pasta gekookt (penne)
In de andere pan spinaziedeelblokjes opgewarmd, half pakje boursin erdoor geroerd en tenslotte een doosje cherrytomaatjes (doormidden gesneden) en een doosje pecanoten door de spinazie-boursin-saus gemengd.
Alles vermengd met de pasta en klaar is kees
Is echt een aanrader als je even snel, makkelijk en toch iets lekkers op tafel wil hebben.

donderdag 21 juli 2011 om 19:43
Ik heb even een vraagje over een tv serie,meen dat KV die aan het kijken was laatst.Een of ander kostuumdrama???
Ik kan er niet meer opkomen hoe het heet.
(was even ene lijstje aan het maken van series en films voor vriend).
Pasta met spekjes en blue cheese en rucola was lekker.Heb er alleen wel erg dorst van gekregen.
Ik kan er niet meer opkomen hoe het heet.
(was even ene lijstje aan het maken van series en films voor vriend).
Pasta met spekjes en blue cheese en rucola was lekker.Heb er alleen wel erg dorst van gekregen.
donderdag 21 juli 2011 om 20:11
Downton Abby is inderdaad leuk!
Ik heb Thai green curry gegeten vanavond.
Nog steeds een bleh gevoel (maar lees dat dat heerst Hoe is het met jou GB?).
Daarnaast eind vorige week een grensoverschrijdend iets gehad op mijn werk. Maatregelen waren al genomen maar vandaag is er uitgebreider over gesproken in mijn team. Nu de administratieve afhandeling nog.
Ik heb Thai green curry gegeten vanavond.
Nog steeds een bleh gevoel (maar lees dat dat heerst Hoe is het met jou GB?).
Daarnaast eind vorige week een grensoverschrijdend iets gehad op mijn werk. Maatregelen waren al genomen maar vandaag is er uitgebreider over gesproken in mijn team. Nu de administratieve afhandeling nog.

donderdag 21 juli 2011 om 20:59
Hier geen bléh gevoel maar echte malaise:vandaag de hele dag wat hoofdpijn gehad en die sloeg rond een uur of 5 vandaag om in een heuse migraine aanval. Ben dus naar bed gegaan, gordijnen dicht en gelukkig redelijk snel in slaap gevallen. Nu een uurtje wakker en een stukje van een "Marqt" maaltijd (mwah) gegeten met wat rauwkost erbij.