de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfijntje01 schreef op 20 juli 2011 @ 14:00:

..Karan, je zou bijna gaan denken ja! Succes met werken vandaag.

Abc wat super dat je bloeddruk gezakt was. Heerlijk, niet meer medicatie. Trek je de bijwerkingen nog een beetje? En hoe doe je dat met werken?

Hier weer een beetje boven water aan het komen al ben ik nog zo duf als wat. Ik ga weer even een pot thee zetten en mijn bed weer opzoeken.

Dolfijn, de laatste dagen lukt het weer een beetje beter met de bijwerkingen. Eind vorige week heb ik echt serieus overwogen om te stoppen met de hormonen en maar 'gewoon' aan het acceptatieproces te beginnen van het feit dat we geen kinderen zullen krijgen. Ik trok het echt niet meer toen. Mijn vriend heeft me toen wel weer rustig gekregen en me ervan overtuigd dat ik nu door moet zetten omdat ik anders later heel veel spijt krijg dat ik niet alles heb geprobeerd om toch mijn grote droom in vervulling te zien gaan.

Nu kan ik de basisdingen wel weer doen ondanks de vermoeidheid en de duizeligheid. Ik heb besloten niet meer te vechten tegen mezelf en gewoon toe te geven aan alle klachten en mijn rust te pakken. Ik ben de afgelopen week een aantal keer 's middags naar bed gegaan om wat extra te slapen.

Qua werk ben ik weer wat terug gegaan in mijn uren. Ik werkte inmiddels weer 4x 6 uur (na de overstimulatie moest ik in hele kleine stapjes opbouwen van de bedrijfsarts) en dat heb ik deze week terug gebracht naar 4x 4 tot 5 uur. Meer houd ik nu gewoon niet vol, vorige week ben ik huilend van vermoeidheid thuis gekomen van mijn werk en dat wil ik niet meer. Mijn lichaam is belangrijker dan mijn werk. Gelukkig heb ik een heel begripvolle baas, als ik me niet lekker voel 's morgens dan mag ik gewoon thuis blijven (soms werk ik dan thuis, soms doe ik niks) en ik mag zelf bepalen welke tijden ik werk. Afgelopen dagen heeft hij me gewoon om één uur naar huis gestuurd nadat ik aangegeven had dat ik het vorige week toch wel zwaar gehad had en dat ik minder uren wou werken. Als ik eenmaal bezig ben, dan vergeet ik de tijd nog wel eens en ga ik ongemerkt toch veel te lang door. Mijn baas houdt dat nu een beetje in de gaten en stuurt me gewoon naar huis. Het voordeel in mijn werk is dat dat gewoon kan zo, met jouw werk lijkt me dat een stuk lastiger. Een deel van mijn werk kan best tot morgen wachten, ik laat me geen deadlines opleggen en ik zorg er voor dat er altijd een back-up is die mij kan vervangen bij dingen die niet kunnen wachten.
Yam, wat goed dat je zo ver hebt kunnen fietsen. Jij hebt toch nog steeds heel veel last van je bekken?
Yam ik heb me afgemeld op de hyves maar ben vergeten te kijken of er nog iets van mij stond. Ik neem aan dat jij dat dan wel wilt doen?? Alvast bedankt!

Natuurlijk blijf ik hier wel lekker meelezen...

Ik wil in het bijzonder Merel heel veel GELUK toewensen en ikleef erg met je mee. Ik blijf duimen en hopen op een wonder voor je!!!
Sherto, veel sterkte met je hond. Ik heb zelf ook honden, en ik weet hoe gehecht je aan zo'n dier raakt. ! Verder een zwaai naar iedereen, ben aan het werk dus weinig tijd om te reageren!
abc, inderdaad

tibor ; uiteraard

sherto , ach wat naar meissie ... hoop dat de dierenarts jullie kan helpen
Ha meiden,

Hier een stille meelezer..... al jaren ... Ik heb me afgemeld voor de hyves zodat het daar weer wat meer privé kan zijn.

Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen met het proberen mogelijk maken van jullie dromen.

Merel voor jou een extra dikke knuffel!!

Groeten van appel.. die na 2 mk, 5xiui, 1x ivf, 2x cryo, 2e ivf een appeltje kreeg. En toen voor de 2e ging, 2x cryo mislukt, datum voor 3e ivf kreeg, appelman en vrouw bloed hebben geprikt, apotheek leeg geplunderd en toen bleek de 3e ivf niet nodig ivm een spontaan wondertje wat over 3 weken wordt verwacht!

(wel veel spontane 2e wonders hier de laatste tijd! van mensen die toch een heel traject hebben doorlopen voor de 1e!)
Appel, ik wist niet dat je weer zwanger was!!! Wat geweldig. Gefeliciteerd en heel veel geluk met je appeltjes Kom je hier af en toe even vertellen hoe het gaat met jullie?
Jee, Appel, alweer een bemoedigend verhaal! Wat geweldig! Het doet me goed om zulke dingen te horen. En dat is wat mij betreft ook een goede reden om de succesverhalen in de tabel te laten staan, Kaetje! (net als wat jij al zei)

Hier is alles prima. Druk aan het spuiten en vrijdag de eerste echo. Spannend! Ik hoop dat ik weer eens een goede oogst heb.
zeg wil de oude garde even op de hyve kijken of ik voldoende gesnoeid en geruimt heb om de nieuwe garde toe te laten ?
Tibor en Appel, wat ontzettend lief van jullie.. Dankje wel.. Enne Appel, gefeliciteerd met jullie wondertje..

Vandaag de uitslag gehad van de bloedtest, daar was uiteraard niks te zien.. Deze menstruatie verloopt ook niet anders dan anders alleen 2 weken later.. Heb vandaag echt een K*t dag.. Niks is goed en ben erg emotioneel..
Merel alle hoop de grond in geboord.... Gaan ze nu toch nog verder kijken? Of heb je daar zelf geen behoefte aan?

Yam, ik heb gekeken en van mij staat er niets bijzonders op. Wat foto's maar die mogen van mij blijven staan.
ik krijg die ene foto van jou er niet uit , maar volgens mij zijn verder alle kiekjes verwijderd

telefoonnummers en adressen ook , oude topics idem
Ik had niet eens gekeken naar foto's. Ik zal eens kijken, misschien kan ik het er zelf af halen.
quote:Yamuna schreef op 20 juli 2011 @ 15:06:

[...]

nog even geduld girafje

Ik ga de eerste week van augustus flink opruimen, op de hyves.

er staan nog veel verhalen van meiden die hier niet meer schrijven.

de meiden die hier niet meer meeschrijven gaan verwijderd worden.

alsook hun foto's en verhalen.

dus in de loop van de eerste week van augustus zijn de nieuwe schrijfsters welkom Ik kreeg ook de vraag of ik verwijderd kon worden Yam, maar lees nog altijd trouw mee en schrijf af en toe ook. Moet ik me van hyves afhalen, vinden jullie dat prettiger?
Bedoel je de foto van Doggie's zoontje? Met het helmpje? Die aan de rechterkant staat? Ik zal nog eens reageren ergens, dan is hij weg.
quote:merel29 schreef op 20 juli 2011 @ 21:57:

Vandaag de uitslag gehad van de bloedtest, daar was uiteraard niks te zien.. Deze menstruatie verloopt ook niet anders dan anders alleen 2 weken later.. Heb vandaag echt een K*t dag.. Niks is goed en ben erg emotioneel..

dikke knuffel voor jou !

ongesteld worden is al kut, maar als je dan ook nog flink overtijd gaat dan is het helemaal bagger !
quote:merel29 schreef op 20 juli 2011 @ 21:57:

Tibor en Appel, wat ontzettend lief van jullie.. Dankje wel.. Enne Appel, gefeliciteerd met jullie wondertje..

Vandaag de uitslag gehad van de bloedtest, daar was uiteraard niks te zien.. Deze menstruatie verloopt ook niet anders dan anders alleen 2 weken later.. Heb vandaag echt een K*t dag.. Niks is goed en ben erg emotioneel..Lieve Merel, wat k*t zoals dit verloopt!!! Zou je graag een dikke knuffel willen geven maar dat kan niet dus dan maar virtueel. Heel veel sterkte!!!
Als je het over de duvel hebt

Van mij mag je blijven dog! Volgens mij schrijf je ook nog wel eens op hyves toch? En hier ook.
quote:kaetje schreef op 20 juli 2011 @ 22:05:

Bedoel je de foto van Doggie's zoontje? Met het helmpje? Die aan de rechterkant staat? Ik zal nog eens reageren ergens, dan is hij weg.Haal hem zelf wel weg!
Kaetje, voorlopig ben ik wel even helemaal klaar met mezelf.. Over 6-8 weken heb ik weer even contact met de huisarts over hoe mijn menstruatie nu verloopt. Of het eenmalig was of dat het een rommeltje blijft.. Daarna zie ik wel weer verder..

Yamuna, ik geloof niet dat er van mij nog wat op hyves staat..
Volgens mij is de foto al weg?
quote:doggie75 schreef op 20 juli 2011 @ 22:04:

[...]

Ik kreeg ook de vraag of ik verwijderd kon worden Yam, maar lees nog altijd trouw mee en schrijf af en toe ook. Moet ik me van hyves afhalen, vinden jullie dat prettiger?

nee doggie,

die mail is naar iedereen gestuurd, jij bent duidelijk nog geregeld aanwezig. dus je mag lekker blijven als je dat wilt

maar er zijn forummers die we meer dan een jaar niet gezien hebben hier in het topic en op de hyve ...

duzzzz met en zonder toestemming heb ik er een zooi uitgemikt,

en enkele twijfelgevallen genoteerd.
Dat kan niet Dog. Ik zag nu hoe dat komt. Bij het onderdeel "Buzz" staat alles wat we ooit gedaan hebben op hyves. Er staat bijvoorbeeld: "Kaetje reageerde op de foto van Doggie" en dan staat de foto er ook bij. Ik dacht dat hij zou verdwijnen maar dat is niet zo. Als je klikt op "bekijk alle buzz" dan kan je heel ver terug kijken en zie je allerlei foto's etc.
nieuwe leden kunnen mailen naar Sananda_@hotmail.com voor de link, en laat even weten wie je bent in je mail (nickname)
Dog, ik had net ergens gereageerd waardoor de foto naar onderen gezakt was. Maar hij is dus nog niet echt weg.

Yam, ik denk dat jij die buzz geschiedenis wel kan verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven