de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 20 juli 2011 @ 22:10:

Dat kan niet Dog. Ik zag nu hoe dat komt. Bij het onderdeel "Buzz" staat alles wat we ooit gedaan hebben op hyves. Er staat bijvoorbeeld: "Kaetje reageerde op de foto van Doggie" en dan staat de foto er ook bij. Ik dacht dat hij zou verdwijnen maar dat is niet zo. Als je klikt op "bekijk alle buzz" dan kan je heel ver terug kijken en zie je allerlei foto's etc.ik ben de buzzen nu een voor een aan het verwijderen
quote:Yamuna schreef op 20 juli 2011 @ 22:13:

[...]

ik ben de buzzen nu een voor een aan het verwijderen Ik heb je en klein beetje geholpen..
quote:kaetje schreef op 20 juli 2011 @ 22:06:

Als je het over de duvel hebt

Van mij mag je blijven dog! Volgens mij schrijf je ook nog wel eens op hyves toch? En hier ook.

Voel me nog erg verbonden met jullie hoor! Durf alleen niet veel te schrijven, ben geen prikbitch meer.

Update: ben nog steeds bezig met zwanger worden van een 2e. (10 maanden alweer) Heb 31 dec een miskraam gehad, maar had dat niet verteld (of dat ik zwanger was) omdat ik bang was dat ik een meelezer had. (blog wist het wel, had ik een prive bericht gestuurd omdat we kort na elkaar een miskraam hadden) En Dolfijn natuurlijk, maar dat is prive een hele goede vriendin.

Geen zin meer in het ziekenhuis, dus als het niet gebeurt, gebeurt het niet. (al wordt dat moeilijker naarmate er meer vriendinnen spontaan zwanger raken van de 2e) En dat vind ik dan weer stom van mezelf omdat veel van jullie nog aan het vechten zijn voor de eerste! Heb ontzettend veel respect voor alle prikbitches!!!! Duim altijd als er behandelingen zijn!!
He merel... Bah!

Dat beetje hoop wat er nog was is dan in een keer weg.

Appel, gefeliciteerd!!

Doggie, van mij mag je ook blijven hoor

Yam, ik had eigenlijk niks op de hyves staan, dus wat mij betreft is alles oke...

Shertho, sterkte thuis! Ik hoop dat alles goed gaat komen met de hond!

Hier nog steeds geen ongesteldheid...
Doggie , ook al is het even geleden..
Wat ontzettend jammer Dog dat je een miskraam gehad hebt. Was je al lang zwanger? Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk... We weten allemaal hoe kostbaar een zwangerschap is, hoe lang of kort het ook duurt. Ik hoop dat het nog een keer lukt om zwanger te raken En prikbitch ben je gewoon als je meeschrijft hier, of je nou prikt of niet.
quote:Yamuna schreef op 20 juli 2011 @ 22:13:

[...]

ik ben de buzzen nu een voor een aan het verwijderen Hard werken!!
Karan, zag ik bij jou nou een nieuwe profielfoto op hyves? Nice!!!
Goed zo Yam, wel wat doen voor de kost
Merel en Kaetje, jullie zijn lief!! (Vruchtje was 8 weken.)
quote:merel29 schreef op 20 juli 2011 @ 22:14:

[...]

Ik heb je en klein beetje geholpen..oh vandaar de foutmedlingen , stereo verwijderen haha ha
jeetje doggie wat verdrietig !
Lijkt hier wel een chat, zo snel gaat het.
8 weken, dat is al best wel lang vind ik. Dan heb je al heel wat tijd gehad om te dromen en plannen te maken... Hoewel we die dromen natuurlijk ook hebben als we niet zwanger zijn. Maar toch, als je dan zwanger bént wordt het nog ietsje concreter. Hartstikke rot voor je dat het niet goed gegaan is.
Het goede nieuws was dat dit weer spontaan was, dus dat kan dan nog een keer gebeuren. Daar ga ik gewoon van uit!
Ja, dat zou supermooi zijn! Hebben jullie lang gewacht tot je zwanger was?
Nee dat was het gekke, het ging heel snel nadat we besloten hadden dat we een 2e wilde. Konden het niet geloven. Maar de gyn zei dat het ook een lucky shot kon zijn. Nou ja we zullen zien of er weer een lucky shot komt.
Tja, de meerderheid hier moet het van een lucky shot hebben toch? Ik kan me wel voorstellen dat je er vertrouwen in hebt dat het nog een keer gebeurt. Hopelijk snel!
Karan: wat laat het toch lang op zich wachten zeg.

Voor de hyves verhalen en jullie conversatie daarover: Best grappig. Voor het verhaal van Doggy wat daar weer tussendoor loopt: Ik hoop dat je toch snel weer spontaan zwanger mag raken, maar dat gun ik iedereen bij wie er een kans bestaat.

Merel: (zou zo graag troostende dingen willen zeggen maar ik kan de verlichtende woorden niet vinden)

Vanavond had ik een vriendin op bezoek waar ik even geen contact mee had gehad, precies in de periode dat ik met de ivf bezig was en dat was best confronterend. Ze gaf aan dat ze misschien onbewust juist om die reden wat afstand had genomen van mij. Ze had het idee dat ik de laatste maanden alleen maar met zwangerschap dingen bezig kon zijn en bijvoorbeeld heel sterk reageerde op zwangere vrouwen (in het algemeen). Alsof er voor mij niks anders meer bestond. Man, wat was dat confronterend. Ik was erg verdrietig en moest ook huilen.

De andere kant was dat ze vertelde dat ze het moeilijk vond om zich te verplaatsen in mijn situatie, ook door de IVf en de miskraam. Zij heeft geen kinderen en weet dus niet wat het hele proces wat ik heb doorgemaakt het afgelopen half jaar inhoudt. Tegelijkertijd gaf ze ook aan dat haar eigen situatie ook meespeelt (single, 34 jaar en een babyboom in haar omgeving).

Pppfff, ik moet er echt even van bijkomen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben jullie die?
Oh ja: Karan mijn blog loopt inderdaad achter. Mijn familie leest ook mee en de ooms en tantes en dergelijke weten het nog niet. Ik ga nu beginnen te schrijven over deze poging met hopelijk natuurlijk een goede afloop.

Leuk dat je leest!
Taartje, wat heftig zeg van je vriendin.. Goed dat ze er wat van zegt maar ik vind wel dat ze er een beetje laat mee is.. Ze had dat beter op het moment zelf tegen je kunnen zeggen, dan had je maar geweten.

Zelf geen ervaring mee..
Taartje geen ervaring mee. Kan me voorstellen dat het behoorlijk confronterend was om te horen.
Zo, ook een goedemorgen! Wat hebben jullie het hier gisteravond gezellig druk gehad! Moest een heleboel bijlezen.

Taartje, wat een vreselijke reactie zeg! Knap dat ze zo eerlijk is, maar een beetje empathie kan er dus niet af? Ik heb hier geen ervaring mee, alleen vriendinnen die allemaal in 1 keer zwanger zijn en zich daar schuldig over voelen richting ons...

Doggie

Hier eindelijk hoofdpijnvrij! Oh wat voelt dat heerlijk. Alleen vanochtend om 6.15 wakker geworden van een enorme stank. Lijkt wel alsof ze onze tuin aan het gieren zijn, maar denk dat er iets is met de riolering aangezien het ook vreselijk in de badkamer hangt. Echt zo smerig, als ik te diep inadem ga ik bijna over mijn nek. Hoop dat het snel wegtrekt.
Merel , wat ontzettend klote!! Het wordt je ook wel heel erg moeilijk gemaakt zo.

Ik wil graag op Hyves blijven. Ik zal vanavond eens kijken of er van mij nog ongewenste discussies staan. Maar dat zal wel meevallen.

Doggie, wat erg een miskraam. Maar wat fijn dat het weer spontaan was, dat geeft je hoop ik goede moed.

Taartje, ik heb het zo eigenlijk nauwelijks meegemaakt. En dan vind ik dat ik toen ook wel heel veel bezig was met het zwanger worden hoor. Van goede vrienden alle begrip, minder goede vrienden vielen automatisch af omdat ik daar minder energie voor had. Mijn zusje had maar weinig begrip en dat vond ik erg. Maar wat Merel zegt, je vriendin had het beter eerder kunnen zeggen vind ik.
Doggie wat naar van de miskraam, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op een volgende zwangerschap.

Taartje: geen ervaring mee dat vriendinnen er iets over hebben gezegd maar ik had in de medische molen af en toe best moeite met mezelf, bijvoorbeeld dat ik best moeite had met blij reageren als mensen die me dierbaar waren een zwangerschap aankondigden. Vond mezelf dus niet zo leuk af en toe zeg maar, maar hoe verander je dat? En kan me dus ook wel voorstellen dat omgeving dat merkt. Maar ja niemand is perfect toch? Hopelijk kunnen vriendin en jij nu op andere voet weer verder.

Vraag aan de dames die voor een tweede gaan: hoe lang hebben jullie gewacht voordat je weer de molen inging? Ik ben al 35 dus kan/wil gewoon niet te lang wachten. Zit er zelfs over te denken om afspraak te gaan maken voor september (Lukkie is dan een half) want eer je weer echt bezig bent ben je zo een paar maanden verder. Of ben ik nou belachelijk ongeduldig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven