podium smile

20-07-2011 23:05 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een goeie kennis je een e mail stuurt.Met je hebt een podium smile.Is dit een grapje of is dit niet aardig bedoeld?
Ik denk dat ze relaties bedoelt?

Iig harriet, ik zou me er maar neit al te druk over maken. Als jij het idee hebt dat je je gewoon netjes gedragen hebt, zal het wel. Misschien is het iets van die vriend dat hij die woorden wel vaker gebruikt ofzo?
Ik denk het ook Yellow.
quote:harriet07 schreef op 21 juli 2011 @ 01:01:

De topic is niet op de sexs topic...maar op de family en vrienden.is foutje van de redactie?Je hebt gelijk hoor. De redactie is een beetje dom..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:harriet07 schreef op 21 juli 2011 @ 00:54:

[...]

Dank je voor je compliment! en jij hebt geen problemen,? Ik schrijf ze hier gewoon van me af meer niet.Vergeleken bij jou heb ik een heerlijk makkelijk leventje.
btw waar vind ik dat family en vrienden topic? Of krijg je daar pas toegang tot als je zoveel topics hebt geopend?
Dus er stond alleen in die mail:

"Hoi Harriet,

Je hebt een podiumsmile.

Groeten, Goede Kennis"

?
Harriet leeft toch duidelijk in haar eigen wereld, blijkbaar is daar ook een familie en vriendenpijler maar bij ons is dat toch gewoon de sekspijler.
quote:luckyjane schreef op 21 juli 2011 @ 01:03:

En dan kijk je niet verder dan je neus lang is? Ik heb er zo mijn bedenkingen bij.Ik zal naar de juiste topic uitzien! mijn profiel foto,kan ik ook niet uplauden op de viva topic! licht dit aan mij? Nee want ook een kennis lukte het niet.
quote:mamalief schreef op 21 juli 2011 @ 09:09:

[...]

Vergeleken bij jou heb ik een heerlijk makkelijk leventje.Wees daar blij om,het is heus niet leuk altijd onbegrepen te worden door een zeer kleine handicap
quote:harriet07 schreef op 22 juli 2011 @ 20:28:

[...]

Ik zal naar de juiste topic pijler uitzien uitkijken! mijn profiel foto,kan ik ook niet uplaudenuploaden op de viva topic!bij mijn profiel. lichtligt dit aan mij? Nee want ook een kennis lukte het niet.

Nee dat is een bekend probleem waar al een tijdje aa gewerkt wordt. Even geduld dus.

Hoe zit het nu met die podium smile?
quote:harriet07 schreef op 22 juli 2011 @ 20:30:

[...]

Wees daar blij om,het is heus niet leuk altijd onbegrepen te worden door een zeer kleine handicapIk bedoelde meer dat ik niet overal zo'n probleem van maak, daardoor heb ik een makkelijk leventje.
quote:harriet07 schreef op 21 juli 2011 @ 00:54:

[...]

Dank je voor je compliment! en jij hebt geen problemen,? Ik schrijf ze hier gewoon van me af meer niet.Kijk maar eens op Asperger forum kenua.
quote:harriet07 schreef op 22 juli 2011 @ 20:32:

[...]

Kijk maar eens op Asperger forum kenua.Praat je nu tegen jezelf Harriet?
quote:Bahco schreef op 21 juli 2011 @ 00:05:

Ik zou altijd doen alsof hij mij een reuze compliment maakt met geen spoor van argwaan en dan: next, volgend onderwerp.

Mocht hij het niet prettig bedoeld hebben dan kaatst dat dan naar hem terug. En dan was het hoe dan ook niet de moeite.Ik heb hem bedankt voor het compliment,En als antwoord kreeg ik twee podium smiles.? Ik snap het echt niet? Hij blijft er maar op door gaan.
quote:luckyjane schreef op 21 juli 2011 @ 00:55:

Ja....! En wat heeft dit met seks te maken...? Had je niet beter op een ander forum kunnen posten dan....?Wie weet krijgt niet genoeg respons ofzo van mij,op sexs gebied?
Ehm... Waar gaat dit topic eigenlijk over???
quote:harriet07 schreef op 22 juli 2011 @ 20:30:

[...]

Wees daar blij om,het is heus niet leuk altijd onbegrepen te worden door een zeer kleine handicapEen handicap, welke dan ook, is zeker niet leuk. Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar wat dat te maken zou kunnen hebben met een podium-lach ontgaat mij ten enen male. Of het moet zijn dat jij denkt dat hij denkt dat je je handicap probeert te maskeren met een gemaakte glimlach of zo. Anders wordt het al snel luchtfietserij. Dus vertel nu eens wat je echt dwars zit.
Haha wtf is het hele probleem? Sinds 1915 bestaat er al telefonie. Ik zou dus zeggen: Trek de stoute schoenen aan en bel je goede kennis (die je btw dus niet zo goed kent) om te vragen wat hij nou bedoeld.

Je maakt hier een heel punt van terwijl je dit binnen 5 min af had kunnen wikkelen.

Joe
Ben het met je eens Bert. Ik snap het ook niet helemaal......What is the problem......???
Vraag het gewoon
Op goeievraag.nl stond ook niet het antwoord zag ik . Ik zou het denk ik zien als een stralende lach of zo.
quote:harriet07 schreef op 21 juli 2011 @ 01:01:

De topic is niet op de sexs topic...maar op de family en vrienden.is foutje van de redactie? Je kunt de mods veel dingen verwijten, maar dat jij een topic op de verkeerde pijler plaatst is toch echt helemaal je eigen schuld hoor!
quote:yvonjaspers schreef op 23 juli 2011 @ 10:49:

[...]

Je kunt de mods veel dingen verwijten, maar dat jij een topic op de verkeerde pijler plaatst is toch echt helemaal je eigen schuld hoor!En dan menen dat ie op een niet bestaande pijlert staat ook nog.
Maar goed, hij staat nu op de relatie-pijler.

Bedankt Mod, of heb je dat wel zelf gedaan Harriet? (alsof dat kan...)
Maar volgens mij kan een podiumsmile twee dingen betekenen: iemand vind dat je een oogverblindende, stralende lach hebt, waarmee je zo het podium op kunt (een compliment dus!), of iemand vind dat je een neppe fakelach hebt (geen compliment dus). Alleen die kennis weet welke van de twee hij bedoelt. Toch maar even bellen dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven