goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het lichtjes.

Jahaa was leuk he yellow? Ik vond het gezellig

Nu ga ik heeeel ff opruimen, huiswerk voor cursus maken, eten maken en opeten en naar cursus.

Maar eerst ff forummen
Geen kastje hoor bij kringloopwinkel :( jammer
He jammer Yellow. Ik houd mn ogen en oren voor je open!
Chatterly, wat een lieve post aan IBI.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik ben weer thuis. Moe, maar topdag!
Hi elmervrouw
Ik ga lekker zo richting bed. Welterusten alvast!
Dank je EV. Het valt niet altijd mee om iets opbeurends te schrijven. Hoe is het met jou? Ik zie je zo weinig.

Fijn dat je een leuke dag gehad hebt Sanne. Nog een dagje werken en het is weer weekend

Leuk meisjes, naar de Ikea. Ja, jullie zijn meisjes hoor. Alles onder de 30 vind ik
chat nog heel erg bedankt voor je mooie posting

Ben thuis ben enorm moe en misselijk. Ga 2 potjes spelen en dan echt slapen. Hard gewerkt vandaag. Morgen reageer ik wel weer op jullie nu lukt het me echt ff niet.
Daar hoef je me niet voor te bedanken liefie. Slaap lekker voor straks
Hallo meisjes

Hoe is het met iedereen?
Ik had gisteren geen fut om hier te reageren. Nog meegeholpen schoonmaken gisteren, ze vroeg of ik vandaag ook kon. Heb gezegd dat ik al andere plannen had. Is maar goed ook want gisteravond kwam mijn menstruatie. En nu heb ik buikpijn en ben zielig boehoeee. Dus vandaag word een heerlijke luierdagje voor mij. Lag gisteravond ook vroeg op bed, en heb een heerlijke nachtrust gehad. Ik hoop jullie ook "meisjes"

Yellow en chooc is niet leuk dat jullie zonder mij naar Ikea zijn geweest. Ik wilde mee
Mika goed dat je gezegd hebt niet te kunnen! Sterkte met de buikpijn.

Ik zit weer te wachten op de metro. Gisteravond me echt lang niet goed gevoeld totdat ik besloot te luisteren naar patrick die altijd zei dat ik naar het toilet moest om vervolgens of mijn deken weg te trekken zodat ik eruit ging of mee te lopen naar de badkamer en af te sluiten met de woorden: je mag pas terug komen als je bent geweest. Was wederom de oplossing moet echt eens Langs de dokter voor die eeuwige verstopping althans voor een vezelzakje want komt door nieuwe medicatie

Haha lekker verhaal zo op de vroege ochtend!
Dat lijkt me echt klote als je last hebt van verstopping in je darmen. Ik ga echt elke dag nooit geen problemen mee gehad (alleen na de bevalling dat tel ik niet mee). Mijn vriendin vertelde laatst dat zij maar eens in de 3 a 4 dagen kan Zij heeft ook van die zakjes (misschien wel hetzelfde als wat jij bedoelt Ibi) en ze neemt er elke dag 1 maar kan toch maar om de 3 of 4 dagen. Ik ben blij dat ik normaal kan poepen
quote:Chatterly schreef op 21 juli 2011 @ 22:35:

Dank je EV. Het valt niet altijd mee om iets opbeurends te schrijven. Hoe is het met jou? Ik zie je zo weinig.

Ik kon een hele tijd niet inloggen nadat ik mijn nick wilde veranderen. Nu dan toch maar weer de oude terug. Ik heb toch zo links en rechts alweer aardig wat geschreven hoor (en in de tijd dat ik 'weg' was blijven meelezen.)

Hoe het gaat? Ik zal het samenvatten: achtbaan!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zijn er ontwikkelingen EV? Heb vaak aan je gedacht. Pas je boek weer een keer gelezen.
GOedemorgen, ben zwaar ongesteld en ik heb pijn.

bah.

Dus tante Mikhah, ik doe met je mee met lamlendig zijn. Ik ga vandaag paardrijden , had ik zo'n zin in, maar nu denk ik echt laat me maar in bed liggen ofzo .

Iebs heerlijk verhaal om mee wakker te worden Maar zou idd zo'n zakje scoren bij de dokter! Als het helpt. Ik kan altijd wel poepen, best vaak zelfs, dus ik heb dat nooit, maar 1 van mijn zussen heeft ook soms van die zakjes die poept altijd maar een keer in de drie dagen Met pijn, jammergenoeg.

hoi lieve mama chat

Hoi elmervrouw, zijn er nog ontwikkelingen geweest met betrekking tot je kinderen? Ik ken je verhaal, je kent mij waarschijnlijk niet, maar ik wilde je een dikke knuffel geven (die helaas helemaal niets oplost....)
Yellow jij ook al, doen we vandaag saampjes lamlendig zijn in onze menstruatie . Ik heb vanmorgen nog wat geslapen en voel me wel beter moet ik zeggen. Maar heb wel een pyjama dag
Pfff hallo dames, kom ff uithijgen hier..

Vanochtend ff op neefje gepast en dat ben ik niet meer gewend. Vermoeiend maar wel leuk!

Daarna vanaf uur of 13 begonnen met de bakken van gister. De kast ziet er netjes uit (maar de binnenkant nog laaaaaang niet). Daarna ff stofgezogen en plinten onder de keuken gezet maar dat lukt niet helemaal ofzo..

En nu ben ik echt heel moe! Ik denk dat ik lekker een uurtje ga slapen. Mag best vind ik.

Tot later dames!
Yeah, het is weekend! En natuurlijk zit ik nu met keelpijn en beetje griepgevoel. Ff beslissen of ik straks ga sporten..
Heb paardgereden, ben supermoe weinig geslapen van de kramp (bleek dus dat ik ongesteld moest worden)

kom later terug.
Dag lieve meisjes.

Ben ik blij dat ik al een oude vrouw ben. Heb bijna nooit meer last van menstruatiepijnen. Heel soms nog en dan ben ik zooooo ontzettend chagrijnig, gevaarlijk, link en noem alle slechte eigenschappen maar op!
heb al verhoging, dus dat sporten wordt niks. Lekker begin van t weekend.
He jakkes Sanne. Beterschap. Volgens mij heerst het. Ben ook afgelopen dagen beroerd geweest. We hebben natuurlijk kou gevat in dat natte Amsterdam!
Beterschap voor de dames die zich ziekjes voelen

Vanavond ben ik er niet krijg koffie drinkers. Ben nu tv aan het kijken, verschrikkelijk wat er in Oslo gebeurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven