societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Ja hoor, gaat prima, met de mijne dan. Alleen van die bulkwinkels zoals de action krijg ik hem niet in, dan weigert hij categorisch. Krijgt ie jeuk van zegt ie. Net zoals van kringloopwinkels, jeuk.
niet alleen mannen en vrouwen, ook vrouwen of mannen onderling kunnen niet samen winkelen, dat soort dingen moet je alleen doen.
kringloop winkels, ik kan er ook niet tegen, net als natuurwinkels en dierenwinkels
.
.
Dierenwinkels stinken naar gestreste beesten en dettol, bleeh. Mijn hond gaat er wel graag naar binnen, snuffen aan beestenkooien en proberen varkensoren te jatten uit de onderste bakken. Is maar kleine opdonder dus komt niet de bij echt lekkere koeken bovenin.
quote:nerd_ schreef op 22 juli 2011 @ 16:28:

Maar die vrouw, zoals die naar links en rechts ging, en weer dwars daarop, dat lijkt wel een muis.Dat komt door een ander biologisch verschil: het gebrek aan richtingsgevoel. *bukt alvast*
quote:nerd_ schreef op 22 juli 2011 @ 16:18:

Duurde even. Nu Safari. Moest ´t inzoom-knopje zoeken.

Maar leuk!

Kunnen mannnen en vrouwen ueberhaupt samen winkelen?

Man en vrouw is eigenlijk een gecultiveerd misverstand

Klopt. Vrouwen zijn haske leuk en veruit de beste andere sexe die wij kerels hebben.

Maar je moet er niet mee onder één dak gaan wonen.

Zo af en toe een weekendje logeren werkt veel beter !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
Donkey, deze post ben ik al vaker van je tegen gekomen

Maar voor sommigen zit daar best wat waarheid in. Ik wil heel graag een gezinnetje, samenwonen etc. Maar in de praktijk kan ik het niet hebben, ik wil mijn eigen plekje.

Oh gaan we nu serieus doen? Want dan ga ik hoor, de piepers moeten nog geschild.
.
Of dan ben je ineens al een kwart eeuw aan het hokken.
Misschien moet ik dan eerst een beter hok. En een betere man. Laatste date had een goed hok, maar zo netjes, zo burgelijk, blegh
Nou DS, je redt het hier toch best aardig met al dat vrouwvolk hier in huis.

Overigens gaat winkelen met Stan heel goed, ik pas en hij rekent af.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ben holland doc aan het kijken; lost mom, hoorde er veel over. Zij had beter niet kunnen hokken
Heeft Stan nog een broertje?
Gewoon in een groot hok met veel ruimtes, zo groot dat je elkaar moet bellen. "Waar zit je?"
Ja, maar dat is een wisselkind. Lijkt niet op hem, vroeg conundrum ook al.
quote:idalee schreef op 22 juli 2011 @ 16:52:

ben holland doc aan het kijken; lost mom, hoorde er veel over. Zij had beter niet kunnen hokken1 tip: zeg dat niet op dat topic want dan krijg je zoveel pc crap op je hoofd dat je je haren moet wassen en niet op zoek kan naar geschikt relatiemateriaal.
quote:Donkeyshot schreef op 22 juli 2011 @ 16:35:

[...]

Klopt. Vrouwen zijn haske leuk en veruit de beste andere sexe die wij kerels hebben.

Maar je moet er niet mee onder één dak gaan wonen.

Zo af en toe een weekendje logeren werkt veel beter ! Op mijn schoenencollectie na valt er met mij prima te hokken, denk ik.
.
Ik heb wijselijk mijn grote PMS-mond daar gehouden. Tokkieslangenkuil.
Volgens mij ben ik als huisgenoot ook redelijk te pruimen, heb nog nooit echtscheidingspapieren onder mijn neus gehad. En mijn schoencollectie, geloof het of niet, is veel bescheidener dan die van Stan.
Zoals een oom placht te zeggen: Tis een best wijf maar je moet er goed bij drinken!
quote:mrsstanleywalker schreef op 22 juli 2011 @ 17:00:

Volgens mij ben ik als huisgenoot ook redelijk te pruimen, heb nog nooit echtscheidingspapieren onder mijn neus gehad. En mijn schoencollectie, geloof het of niet, is veel bescheidener dan die van Stan.Ik geloof het, Charles houdt ook van de Italianen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven