societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
vrijdag 22 juli 2011 om 17:05
Het valt me vooral op dat die kinderen allemaal totaal niet op elkaar lijken. 9 kinderen is voor iedere moeder teveel.
Ai, zegt dat iets over Stan of over jou? Of reken je laarzen, sneakers en pumps niet als schoenen?
Nerd het ís ook heel leuk met mij
Nerd is aan het hengelen!! Ik heb gestaft hoor!! Allemaal staffen!! Mag niet!! Regels lezen!!
Ai, zegt dat iets over Stan of over jou? Of reken je laarzen, sneakers en pumps niet als schoenen?
Nerd het ís ook heel leuk met mij
Nerd is aan het hengelen!! Ik heb gestaft hoor!! Allemaal staffen!! Mag niet!! Regels lezen!!
vrijdag 22 juli 2011 om 17:08
Nerd hengelt wel vaker, als ie langs zijn oma gaat...
Het zegt iets over Stan. zijn overhemden collectie zegt wat over zijn moeder net zoals de kledingcollectie van Mason. Ik ben vrij bescheiden wat kleding betreft. Ik heb meer met auto's. Daar kan ik dan weer helemaal leip van worden. En smeerseltjes.
Het zegt iets over Stan. zijn overhemden collectie zegt wat over zijn moeder net zoals de kledingcollectie van Mason. Ik ben vrij bescheiden wat kleding betreft. Ik heb meer met auto's. Daar kan ik dan weer helemaal leip van worden. En smeerseltjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 22 juli 2011 om 17:12
Mijn moeder lijkt wel steeds meer op mijn bomma, ze neemt geen blad meer voor de mond, kleedt niks meer voorzichtig in, maar... Hak! Hup, met de botste bijl die ze heeft. Ze noemt de nieuwe vriend van mijn nicht haar oppaskindje, in dr gezicht! Manlief is bijn 20 jaar jonger namelijk, hihi.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 22 juli 2011 om 17:30
Had net constant de neiging om te te schreeuwen, mens hou nou je grote muil eens een keer en denk ff na. Snap echt dat ze superfrustie van de situatie wordt, maar wat wil je nou bereiken?
*mompelt iets van honing en azijn*
Werk zo nu en dan nog wel met jongeren die een duwtje de goede richting in nodig hebben, en ver weg van hun familie moeten blijven. Beetje mentor idee, en dat werkt vaak beter dan een heel gezin begeleiden. Trekken elkaar te vaak mee naar beneden.
*mompelt iets van honing en azijn*
Werk zo nu en dan nog wel met jongeren die een duwtje de goede richting in nodig hebben, en ver weg van hun familie moeten blijven. Beetje mentor idee, en dat werkt vaak beter dan een heel gezin begeleiden. Trekken elkaar te vaak mee naar beneden.