Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie
maandag 25 juli 2011 om 08:41
woensdag 27 juli 2011 om 09:00
Ik word zo blij van je! Ik weet nog hoe mijn ouders reageerden, 3 jaar geleden, toen wij gingen vertellen dat ze opa en oma zouden worden. Ik was toen 37 dus mijn ouders waren er van uit gegaan dat we geen kinderen zouden krijgen. Mijn moeder bleef de hele avond 'nee, echt???' zeggen en mijn vader kon niet ophouden met grijnzen. Ze zijn de beste, leukste en liefste opa en oma die we maar kunnen wensen voor ons zoontje.
woensdag 27 juli 2011 om 09:10
Ja dat kamertje is bij ons. Ik wordt oppasoma en dan is het wel zo gemakkelijk als ik alles zelf heb.
En het was eigenlijk best snel klaar. Muur verven, behangrand erop, nieuwe gordijnen en een nieuwe lamp en klaar is kees. Het bedje en de commode komen deze week.
Ik ben er dan ook best trots op. Mijn kleinkind kan komen.
En het was eigenlijk best snel klaar. Muur verven, behangrand erop, nieuwe gordijnen en een nieuwe lamp en klaar is kees. Het bedje en de commode komen deze week.
Ik ben er dan ook best trots op. Mijn kleinkind kan komen.
dinsdag 9 augustus 2011 om 14:28
Zo even een update van een trotse oma.
Met mijn kleinkind gaat het goed. Ik zie hem iedere keer veranderen lijkt het wel. En toch is dat op de foto's helemaal niet zo erg te zien.
Vorige week kwam een medeforummer het bedje en de commode van haar brengen. Na een verfje is het supermooi geworden. Ik ben er dan ook geweldig blij mee.
Hier weer een paar fotootjes.
Baby Sam
Nog eentje
Met mijn kleinkind gaat het goed. Ik zie hem iedere keer veranderen lijkt het wel. En toch is dat op de foto's helemaal niet zo erg te zien.
Vorige week kwam een medeforummer het bedje en de commode van haar brengen. Na een verfje is het supermooi geworden. Ik ben er dan ook geweldig blij mee.
Hier weer een paar fotootjes.
Baby Sam
Nog eentje