Lieve Oma Zoebie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag én met je kleinzoon!! Wat een geweldig mooi cadeau heb je gekregen, een kleinkind. Ik ben superblij voor je, eindelijk is ie er! Dikke kus!
Eigenlijk dringt het vandaag pas allemaal door. Gisteren was zo'n rare drukke dag. Toen zoon belde had ik een kamer vol visite en de laatste gingen pas na twaalven weer naar huis. Tussendoor even naar kleinzoon wezen kijken. En nu vandaag heb ik echt een raar gevoel en komt er niets uit mijn handen.
Ik heb een neus voor topics met foto's volgens mij Had dit topic nog niet eerder gezien. Maar nogmaals van Harte Zoebie, het is je gegund zo'n blakende kleinzoon!
Van harte gefeliciteerd, Zoebie! Wat ontzettend leuk voor je! Geniet ervan!
Anoniem_95845
vrijdag 22 juli 2011 om 13:52
quote:Zoebie schreef op 22 juli 2011 @ 13:36:
Eigenlijk dringt het vandaag pas allemaal door. Gisteren was zo'n rare drukke dag. Toen zoon belde had ik een kamer vol visite en de laatste gingen pas na twaalven weer naar huis. Tussendoor even naar kleinzoon wezen kijken. En nu vandaag heb ik echt een raar gevoel en komt er niets uit mijn handen.
Heel even een link naar een fotootje.
SamLief, die foto.
Anoniem_84155
vrijdag 22 juli 2011 om 13:54
Wat een mooi kindje Zoeb, wat zul je gaan genieten! Is de kinderkamer al helemaal klaar?
Anoniem_12394
vrijdag 22 juli 2011 om 13:57
Wat geweldig leuk voor je Zoeb!
Gefeliciteerd!!!!!
Anoniem_103886
vrijdag 22 juli 2011 om 14:02
Van harte gefeliciteerd met jouw geboortedag en met de komst van de langverwachte kleinzoon! Kan het nog leuker?