Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie
vrijdag 31 december 2010 om 19:54
Jezus Zoebie! Wat erg van je vriendin... Ik weet ff niet wat te zeggen. Het spijt me zo voor je, voor haar trouwens ook. Nu het hele traject in...
En je pols? Ben je gevallen? Er ligt bij jou nog zo veel sneeuw. Mén, wat een kutbegin van 2011.
Ik hoop dat je vanavond toch een leuke avond zonder pijn hebt.
En je pols? Ben je gevallen? Er ligt bij jou nog zo veel sneeuw. Mén, wat een kutbegin van 2011.
Ik hoop dat je vanavond toch een leuke avond zonder pijn hebt.
vrijdag 31 december 2010 om 20:03
woensdag 5 januari 2011 om 16:40
Dank voor alle lieve berichtjes. En Male dank je wel voor de chocola. Wat een fijne verrassing. Zoooo leuk.
Ik ben nog steeds in de wolken met mijn oma worden hoor.
Ondanks de slechte berichten en mijn stomme pols.
Maar ik ben wel erg onthand met alleen een linkse poot. Ik ga even weken. Mijn nagels hebben zelfs rouwrandjes. Hoe krijg ik het voor elkaar met niets doen. Ieuw.
Ik ben nog steeds in de wolken met mijn oma worden hoor.
Ondanks de slechte berichten en mijn stomme pols.
Maar ik ben wel erg onthand met alleen een linkse poot. Ik ga even weken. Mijn nagels hebben zelfs rouwrandjes. Hoe krijg ik het voor elkaar met niets doen. Ieuw.
vrijdag 14 januari 2011 om 00:07
Met mijn kleinkind in wording gaat het goed. Ik moet me inhouden om niet nu al van alles te kopen.
Maar je gaat wel op allerlei babyspul letten opeens. Wel heel erg leuk hoor.
Morgen krijg ik als het goed is nieuw gips.
jippie, die zware klomp van mijn arm. Ze zeggen tenminste dat het andere gips niet zo zwaar is. Ik ben wel benieuwd hoe die pols eruit ziet. 't Zal nog wel bont en blauw zijn van het zetten.
Maar je gaat wel op allerlei babyspul letten opeens. Wel heel erg leuk hoor.
Morgen krijg ik als het goed is nieuw gips.
jippie, die zware klomp van mijn arm. Ze zeggen tenminste dat het andere gips niet zo zwaar is. Ik ben wel benieuwd hoe die pols eruit ziet. 't Zal nog wel bont en blauw zijn van het zetten.
zaterdag 5 februari 2011 om 13:21
Jippie. Ik ben vanmorgen mee geweest naar de echo.
Geweldig is het. Ik heb mijn kleinkind zien duimen, zien spartelen en met zijn armpjes zien zwaaien. Wat mooi om te zien. De kinderen zelf zijn ook zo gelukkig. Schoondochter is helemaal niet misselijk en alles gaat heel erg goed. Laat het zo blijven. over twee weken de 20 weken echo.
Flauw hoor dat wij niet te horen krijgen of het een jongetje of een meisje is.
Geweldig is het. Ik heb mijn kleinkind zien duimen, zien spartelen en met zijn armpjes zien zwaaien. Wat mooi om te zien. De kinderen zelf zijn ook zo gelukkig. Schoondochter is helemaal niet misselijk en alles gaat heel erg goed. Laat het zo blijven. over twee weken de 20 weken echo.
Flauw hoor dat wij niet te horen krijgen of het een jongetje of een meisje is.
vrijdag 22 juli 2011 om 01:10