goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die het vroegen: er zijn idd wat ontwikkelingen, hebben jullie ook hyves? Op mijn hyve 'Gezocht mijn kinderen' heb ik er een blog over geschreven, een tijdje geleden.

Beterschap voor de niet-fitte medeforummers.

Chat, jij zegt 'oude vrouw', mag ik vragen wat jouw leeftijd is? Dacht dat ik hier de enige niet EV maar OV was
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Enne Yellow, knuffels kunnen wel degelijk goed helpen!! Al is het alleen maar in het je minder alleen voelen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dankje elmervrouw. Ik ken je niet echt, maar gezellig dat je meeschrijft. Vriendje maakt thee met honing voor me en ik zit lekker met fleecedeken op de bank.

Chocolade voor iedereen met ongesteldheid problemen!
Ik word volgende maand 51 EV. Sstttt niet verder vertellen hoor

Ben onderweg naar schiphol, zal vanavond je hyves opzoeken.
Oeh lekker Sanne maar ik sla over. Jij mag mijn deel dan ook

We hebben mij mijn moeder gegeten. Lekker broodjes hamburger (tartaartjes) met cake toe.

Nu aan het chillen bij mijn buurman
Hoi chat.

Ik vind je een leuk mens en maakt mij niet uit hoe oud je bent. De klik is er, daar gaat het om

Wat ga je doen op schiphol?
Thanx choco, maar slikken doet veel pijn, dus hou het bij thee en dropjes. Was vergeten dat die laxerend zijn.
Klinkt goed. Ik zit hier met een 7upje en blijf boeren. Ik drink het bijna nooit

Man en buurman zitten spiderman te doen. Heb er niet zo'n zin dus ben hier. Tadaa haha
Telefoon is bijna leeg dus ik ga maar naar spiderman kijken

Tot later!
Mn dochter en schoonzoon ophalen choc. Komen uit Cuba. Ben benieuwd naar de verhalen.
Oh leuk de kids halen Veel plezier Chat.

Sanne, ik hoop dat je je snel beter voelt

Choco veel plezier met Spiderman!

Tante mikhah , ook veel plezier met de koffiedrinkers

Elmervrouw ik ga nu even kijken op hyves. HOop dat ik het kan zien, wnat heb zelf geen hyve meer.

Ik heb net gewoon geslapen ongeveer vanaf die vorige post
EV ik heb net je blog gelezen van 22 april

Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voor jou voelt. Er word je iets voorgehouden en weer weggehaald. Je kreeg een sprankje hoop en die doofde weer. Wat een klootzak van een ex die alleen aan zichzelf denkt. En wat hij de kinderen aandoet. Ik kan me niet voorstellen hoe jij al die jaren zonder je kinderen bent doorgekomen. Maar ik hoop voor jou dat als je kinderen wat ouder zijn dat ze uit zichzelf contact met jou opnemen en dat jij ze weer in je armen kunt sluiten.
Ook ik heb net gelezen Elmervrouw.. Wat een verdriet, een beetje hoop, en dan weer die hoop de grond in geboord. Ik sluit me aan bij alles wat Mika zegt, ik heb er geen woorden voor. Ook ik hoop dat je je kinderen snel terug mag zien
Ik ga proberen te slapen. Hopelijk brengt morgen wat beters. Goede nacht allemaal!
Slaap lekker Sanne, hoop datj e je snel beter voelt he
Heb je blog gelezen EV. Wat een onmacht en wat een verdriet. Wat wil hij nou, en waarom ineens radiostilte? Wat bezielt hem.
hallo! Ben na mijn werk even op bed gaan liggen omdat laptop daar nog stond en ben net wakker geworden. Kan me voor het eerst herinneren dat ik gedroomd heb over Patrick toen alles nog goed was. We zaten veel in de auto en we maakte grapjes naar elkaar zelfs onze hond was erbij! En nu ben ik wakker en aan het huilen omdat het maar een droom was en juist geen einde van de nachtmerrie.
IBI
IBI Lieverd
he jullie waren ook wakker! Bedankt voor de knuffels kan ze wel gebruiken

Ben topic van MV gaan bijlezen (en dat waren nogal wat postings) zit nu nog een beetje na te snotteren en ik hoop dat mijn, stiekem nog in huis hebbende voor noodgevallen, slaappil zo gaat werken.
IBI, ik las je posting ook op topic MV en daar ook gereageerd. Ik hoop met je mee dat je 'noodpil' zo gaat werken en dat je een paar rustige slaapuren tegemoetgaat!
Iebs ik hoop dat je zo toch in slaap kunt vallen..
jullie zijn lief maar moeten zelf ook slapen! Waarom zijn jullie nog wakker? Nachtbraken is 1 ding en ik heb er al uren slaap op zitten en jullie denk ik niet. Voor jullie ook alvast truste!
Eh, gewoon klaarwakker en nee niet vanmiddag/vanavond al geslapen. Gewoon beetje vol hoofd en niet moe maar ga nu toch maa plat. Haha, zoals men vroeger zei 'al slaap je niet dan rust je toch'.

Bovendien verschillende dingen op de planning staan voor morgen (= vandaag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven