De Karavaan deel 1.
zaterdag 23 juli 2011 om 11:52
Nee zes uur de wekker en kwart voor zeven in het zwembad zijn.
Ik moest het ontbijt en de koffie verzorgen voor de bikkels die 12 uren hebben gezwommen.
Inzamelingsactie, heeft flink wat opgebracht dus was niet voor niks.
Uurtje op de bank zou fijn zijn maar voorlopig is de bank nog bezet door twee luie puberts die gezellig een vriendinnenweekendje hebben omdat ze elkaar zo missen.....
(lees: hele dag bankhangen, tv kijken en geen woord tegen elkaar zeggen....)
Ik moest het ontbijt en de koffie verzorgen voor de bikkels die 12 uren hebben gezwommen.
Inzamelingsactie, heeft flink wat opgebracht dus was niet voor niks.
Uurtje op de bank zou fijn zijn maar voorlopig is de bank nog bezet door twee luie puberts die gezellig een vriendinnenweekendje hebben omdat ze elkaar zo missen.....
(lees: hele dag bankhangen, tv kijken en geen woord tegen elkaar zeggen....)
zaterdag 23 juli 2011 om 11:54
Wat was er te doen in het zwembad BAM? Heb er al een paar keer over gelezen maar nog niet waarom het op zulke belachelijke tijden moest
Werd een beetje gaar wakker. Gevoel dat ik gisteren nogal druk geweest ben (met activiteiten en in mijn hoofd)
Vandaag waait het weer heel hard hier. Ik ga in huis een beetje opruimen. En heb nog een stapel afwas staan.
By the way: Happy new topic!
Werd een beetje gaar wakker. Gevoel dat ik gisteren nogal druk geweest ben (met activiteiten en in mijn hoofd)
Vandaag waait het weer heel hard hier. Ik ga in huis een beetje opruimen. En heb nog een stapel afwas staan.
By the way: Happy new topic!
zaterdag 23 juli 2011 om 11:56
Ah dus het was voor een goed doel, ja daar wil ik mn wekker ook wel voor zetten!
Hier zit er ook zo eentje op de bank, die is nog steeds ziek en verveeheeelt zich zooo (en nee, die heeft geen playmobiel, petshop, barbies, een spelcomputer, net nieuwe ministeck, dus dan moet je ook wel bankhangen en tv kijken, arm schaap )
Hier zit er ook zo eentje op de bank, die is nog steeds ziek en verveeheeelt zich zooo (en nee, die heeft geen playmobiel, petshop, barbies, een spelcomputer, net nieuwe ministeck, dus dan moet je ook wel bankhangen en tv kijken, arm schaap )
zaterdag 23 juli 2011 om 11:56
zaterdag 23 juli 2011 om 12:00
zaterdag 23 juli 2011 om 12:07
Hier heeft de apotheek iets nieuws. Je kunt herhaalrecepten niet meer zo afhalen maar je moet de ene dag (binnen openingstijden) het papiertje brengen en dan twee dagen tot een week later kun je je spullen ophalen (dat weten ze niet precies van tevoren).
Handig is anders.
Misschien toch maar een andere apotheek zoeken, iets dichterbij.
Handig is anders.
Misschien toch maar een andere apotheek zoeken, iets dichterbij.
zaterdag 23 juli 2011 om 12:14
zaterdag 23 juli 2011 om 12:27
Toen ik vanochtend rond 7.15 sigaretten ging halen scheen de zon volop.
Nu toch maar even de stoute schoenen laarzen aantrekken om even naar het winkelcentrum te lopen al zit ik te rillen in mijn fleece. Als ik terugkom maar flink gaat poetsen, handen in lekker warm water en bezig zijn en kan straks altijd nog een warm bad nemen, maar dan is het zo koud als je er uitstapt.
Apotheek hier: 's ochtends voor 10 uur gebeld, ligt het vanaf 16u klaar, later gebeld --> volgende dag af te halen.
Bij een spoed-iets mailt de huisarts het door en kan ik het gelijk ophalen.
BAM, fijn dat het zwemmen flink wat geld heeft opgeleverd.
Nu toch maar even de stoute schoenen laarzen aantrekken om even naar het winkelcentrum te lopen al zit ik te rillen in mijn fleece. Als ik terugkom maar flink gaat poetsen, handen in lekker warm water en bezig zijn en kan straks altijd nog een warm bad nemen, maar dan is het zo koud als je er uitstapt.
Apotheek hier: 's ochtends voor 10 uur gebeld, ligt het vanaf 16u klaar, later gebeld --> volgende dag af te halen.
Bij een spoed-iets mailt de huisarts het door en kan ik het gelijk ophalen.
BAM, fijn dat het zwemmen flink wat geld heeft opgeleverd.