Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ben wel een beetje klaar met MM..

Hij belde net over waar we wat gaan afspreken.. Wil ie bij de van der Valk afspreken.. Gvd denk ik dan ben niet zomaar iemand die je daar gaat ontmoeten met een kop thee.. En moeten we daar gaan praten over *ons* ?

Hij vond dat ik niet erg enthousiast reageerde.. Nee gek he.. En weeeeeeeer begon ie over dat ie daarna misschien wel door gaat naar Groningen en dat dan bij de van de Valk afspreken aande snelweg t handigst is voor hem..En dat ie over ongeveer een uur a 1,5uur daar is.. (ik ben net wakker)

Dat wat ik hem net heb gezegd via mail dat ik dat niet leuk vind omdat dat niet erg welkom over komt dat ie gelijk over zijn andere plannen begint.. Is hij dus alweer vergeten..

Ik ga hem zo terug bellen dat ik er gewoon geen zin meer in heb.

dat we dus beide andere dingen verwachten van elkaar.. Idd in t begin hoort t allemaal leuk relaxed en gezellig te zijn... en zeker niet dit geneuzel..

Vleer is met verkeerde been uit bed gestapt haha
Hello!! Ben ik hier weer eens is het superrrrr rustig! Nou ja goed teken dat we allemaal lekker aan het vieren zijn!

Vind het jammer dat ik hier wat minder ben en minder tijd heb om mee te lezen.

Al zie ik dat HM nog steeds helemaal verliefd is op LJ.. en vandaag zijn familie gaat ontmoeten?? Spannunnnd!!

Xan en prinses leven nog happily ever after en gaan eindelijk eens niet naar de ikea

Verder nog veel nieuwe gezichten van mij, van wie ik nog niet helemaal alle verhalen heb meegekregen.

Miran is weer terug van vakantie zie ik! Waar ging de reis heen? En nu ga je je weer op de RP-mannen storten?

Sterkte Vleer!!

Met mij gaat alles goed... na de nodige relatie-dipjes... merk dat ik vreselijk wantrouwend ben geworden door FBM en bij het minste geringste jaloers of achterdochtig wordt... ik heb hem niet helemaal uit de doeken gegaan dat ik bij elk SMSje dat hij krijgt, half paranoia ben, maar wel dat ik dus wat meer moeite heb met het vertrouwen van mannen... (leuk staartje wat ik over heb gehouden aan FBM..pff) en dat ik dus nogal onzeker ben en dat ik dus misschien wat meer dan normaal om bevestiging vraag...Volgens hem heb ik echt geen reden om onzeker te zijn en is hij heel erg blij met mee... dus dat lucht wel weer op. Dit weekend is zijn zoontje bij hem en eigenlijk hadden we afgesproken elkaar dan niet te zien, willen zijn zoontje ook niet meteen met mijn aanwezigheid confronteren, maar gisteravond mocht ik wel komen als hij lag te slapen... heb het mannetje nu ook gezien... en was helemaal verkocht, wat een heerlijk ventje!! Kreeg er wel een beetje kriebels van, positief gezien dan... Wel raar hoor om zijn zoontje nu gezien te hebben, maar het voelt goed en alsof we steeds dichter tot elkaar komen... (klinkt vast als een hoop gezwets, maar toch voelt het zo Ben niet blijven slapen, want anders dan zou zijn zoontje me dus ook zien, maar vond het niet erg, was prima zo. En... kreeg vannacht opeens een sms ... uit een ver oord... van FBM!! Hij schreef dat hij me ondanks de afstand en tijdsverschil nog niet vergeten was en dat hij hoopte dat het goed met me ging en hoe het met mijn banenzoektocht ging en of we binnenkort samen naar het strand kunnen.. en eindigde zijn sms met een X ... ik schrok me dood, was zijn nieuwe telnummer en eerst begreep ik niet wat hij bedoelde met dat samen naar het strand kunnen, maar denk dat hij doelt op het feit of ik ook een baan in het buitenland (misschien wel hetzelfde eiland als hij) heb en we elkaar dan zo kunnen ontmoeten... pff voelt raar om weer iets van hem te horen. In 1e instantie was ik kwaad, nu weet ik het niet... ik ga hem negeren, dat staat vast... blijkbaar gaat het toch niet zo goed met zijn vriendin daar als gedacht, en mist hij toch weer iets?? Geen idee... we will see!

Nou ik ga hier nog even tutten op mijn zondagje!!

Liefs, Lief Meisje
Niet leuk Vleertje. Ik vind het ook raar om bij de Van Der Valk af te spreken.... beeeeeetje apart....

Peas on earth!
Goedemorgen, eehhhh middag.....

Goed gedaan Vleer! Ben trots op je. Ik zou er ook geen zin meer in hebben. Hoe reageerde hij op jouw afzeggen? En hoe was je stapavond !

Prinses en Xan fijne dag en Daantjuh ook bij haar oma en HM bij de verjaardag, oooohwwww spannend zeg !

Ik heb vanavond een date, zou borrel doen, maar heb zo lang geslapen dat ik het maar even een paar uur heb verlaat, kwam hem ook beter uit. Dus we gaan wat eten....alleen ik vind RP2 veel leuker, dus ik heb minder zin in deze date als eerst, maar.....wil hem toch wel ff zien......;-)

En heb probleem, want GSM stuk, dus ben momenteel slecht bereikbaar en kan niet meer sms-en met al mijn mannen haha.....

Fijne dag allemaal !
LM.....ohwww mijn nekharen gaan weer overeind staan van die FBM.....

Wees ajb sterk en reageer er niet op, net nu het zo goed met je gaat,

richt je maar op je nieuwe liefde, die is veeeeeeeeeeel leuker !!!! X
quote:Miranda01 schreef op 27 januari 2008 @ 15:13:

LM.....ohwww mijn nekharen gaan weer overeind staan van die FBM.....

Wees ajb sterk en reageer er niet op, net nu het zo goed met je gaat,

richt je maar op je nieuwe liefde, die is veeeeeeeeeeel leuker !!!! X

Je hebt gelijk Miran... blijkbaar leert hij het nooit! Zelfs niet nu hij daar een nieuw bestaan zou gaan opbouwen met haar! Ik ben blij dat ik nu een nieuw vriendje heb (voelt ook nog een beetje raar en eng om dat zo uit te spreken...;-) als ik die niet had gehad was ik waarschijnlijk wel iets zwakker geweest (zo eerlijk ben ik ook wel dat ik dat toegeef)... maar ik ga ook zeker niks terugsturen! Na mijn sms om afscheid te nemen alweer 1,5 maand geleden, heb ik ook niks meer terug gestuurd op zijn reactie... en dat voelde GOED! Alsof ik de macht in handen had, en graag wil ik dat gevoel behouden!

Jij heel veel plezier vanavond!!!!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat jij ook binnenkort (en misschien vanavond wel) een leuke kerel opduikt!! Hoeft niet "de ware" te zijn maar wel gewoon leuk en gezellig en om heerlijk van te genieten! Succes en je doet wel even verslag hè?!!

Veel plezier!
Hai!

LM, wat een rotstreek van FBM om je te smsen. Hij heeft gekozen om het land te verlaten en nu gaat hij ineens weer alle opties open houden. GRRRRR!

Miran veel plezier op je date vanavond!

Vleer, MM doet echt veel te moeilijk. Ben ook eigenlijk wel benieuwd wat voor vrouw hij zoekt. Volgens mij het perfecte plaatje, maar dan wel zo dat hij nog op jacht kan ofzo... Zo komt het iig op me over!

Prinses en Xan lekker weekend! LM, leuk dat je date toch wel een vriendje blijkt te zijn! Nu Sun en Vleer en Leaf en Puck (en wie vergeet ik nog?) aan de man!
quote:Vleermuis28 schreef op 27 januari 2008 @ 14:30:

ben wel een beetje klaar met MM..

Hij belde net over waar we wat gaan afspreken.. Wil ie bij de van der Valk afspreken.. Gvd denk ik dan ben niet zomaar iemand die je daar gaat ontmoeten met een kop thee.. En moeten we daar gaan praten over *ons* ?

Hij vond dat ik niet erg enthousiast reageerde.. Nee gek he.. En weeeeeeeer begon ie over dat ie daarna misschien wel door gaat naar Groningen en dat dan bij de van de Valk afspreken aande snelweg t handigst is voor hem..En dat ie over ongeveer een uur a 1,5uur daar is.. (ik ben net wakker)

Dat wat ik hem net heb gezegd via mail dat ik dat niet leuk vind omdat dat niet erg welkom over komt dat ie gelijk over zijn andere plannen begint.. Is hij dus alweer vergeten..

Ik ga hem zo terug bellen dat ik er gewoon geen zin meer in heb.

dat we dus beide andere dingen verwachten van elkaar.. Idd in t begin hoort t allemaal leuk relaxed en gezellig te zijn... en zeker niet dit geneuzel..

Vleer is met verkeerde been uit bed gestapt haha

Jéé, wat een verhaal zeg.....rare vent die MM! Tsss...bij Van der Valk afspreken langs de snelweg....is makkelijker voor z'n volgende afspraak....écht schand!

Het getuigt niet van volwassenheid Vleer...dus kappen met die handel...heel verstandig dat jij dat doet!

En nu....laat je niet verleiden over enkele dagen met zijn smsjes dat ie bijvoorbeeld spijt heeft o.i.d. Typisch man namelijk....

Xan heeft een sloom dagje...kwam om 16.30 z'n nest uit...
Vleer heeft MM wel gesproken en gezien.. Vleer is even heel duidelijk geweest over haar dingetjes.. en afgesloten met : Take it or leave it !! En ben weggegaan..

Ga zodadelijk koffie drinken bij NZV... gezellig
Ik gok dat MM voor leave it heeft gekozen?
Hoi hier Xan even:

Wat heeft hij verder gezegd dan Vleer? Hoe reageerde hij op "take it or leave it" ??

Veel plezier bij NVZ!
Peas on earth!
Hoi Xan
Goedzo Vleer! Kon je er wijs uit worden wat MM nou dacht of wat ie wil? En wil jij nog iets van hem, voelt dat goed? Vind je hem leuk? Word je blij van hem?

Liefmeisje, wat een lef, die FBM. Zo'n laf soort man is dat, bah. Je hebt er echt helemaal niks aan (sorry, restje ex-frustratie). Ik hoop voor je dat je nieuwe meneer je wel echt ziet en waardeert om wie je bent, daar lijkt het wel op. En dan moet je maar even door je wantrouwen en onzekerheid heen.

Lekker man, relaxweekend, Xan en Prinses. Zelfs zonder jullie vrienden van Ikea.

Miranda heeft meerdere ijzertjes in het vuur Ben benieuwd wat je van je date vindt. Of je gevoel klopt dat deze minder leuk is, of dat je juist verrast wordt.

Pop, was jij nou ook aan het daten of niet? Ben 't even kwijt.

Die aandacht van bezette mannen ken ik ook wel. Vind dat soms nogal flauw, je kunt er gewoon niks mee. Sommige mannen gaan daar ook heel ver in, dan denk ik: je zou z'n vriendin maar zijn...

Ik zou mijn RP-date in de herkansing doen dit weekend, maar heb toch afgezegd. Mijn gevoel zei gewoon nee, dan gaat 't toch niet werken. En ik ben nu een klein weekje aan het mailen met een andere RP-meneer. Hij woont in het buitenland, ideaal voor mij Eerst een beetje afstand, heb je wat meer de tijd. Hij schrijft erg leuk en heeft een rare actie uitgehaald om mijn nummer te achterhalen, vond ik wel grappig. Ik ben alleen niet zo'n beller, maar goed, op een gegeven moment kom je er niet onderuit Dus als straks de foon een keer gaat kan ik lekker aan de hartkloppingen.

Ook Sun, Leaf, Glendoria, Daantjuh, Halvemaan, Mamalief, en er was nog een Daantje, en wie ik nog maar mag zijn vergeten: veel plezier, met verjaardagen, koffieleuten, werk uitstellen en straks natuurlijk... Boer Zoekt Vrouw!!
quote:Miranda01 schreef op 27 januari 2008 @ 18:12:

Hoi Xan Hey Miran...alles goed en leuke vakantie gehad?
Peas on earth!
Even onder mijn eigen nick....
Hallo dan mede forummers

Inderdaad even niet meer geschreven. Druk geweest.

Xan: 16.30 uit bed, heerlijk!! Lekker he zo'n luier zondag.

Vleer: Wat een raar figuur die MM. Goed dat je hem nu voor het blok gezet hebt.

LM: Ik heb je voorgeschiedenis natuurlijk niet meegekregen maar ik neem aan dat FBM een ex heeft die naar het buitenland is vertrokken. Raar he dat exen altijd contact opnemen met je als je net weer lekker in je vel zit. Of ze daar een radar voor hebben ofzo.

Miran: date ze!

Puck: leuk weer een nieuwe RP kandidaat. Zal inderdaad wel spannend zijn aan de foon de eerste keer.

Sorry iedereen die ik vergeet maar heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen.

Met mij gaat het wel goed. Had een knalvol weekend, was wel lekker. Net had ik een feestje, veel zin in. Kom ik aan ben ik de enige single. Dat vind ik toch wel confronterend. Was wel gezellig verder tot het over trouwen en samenwonen enz. ging.

Fijne avond nog!
Ik ben weer thuis. Druk dagje gehad, eigenlijk wel een druk weekend gehad!

Wel prettig trouwens, zo'n vol weekend, geen tijd om al te veel na te denken

In de trein zal leuke jongen tegenover me, maar het is bij kijken gebleven. Het was zo'n trein met van die coupe's met 6 stoelen. En dat hele ding zat stampvol...

Nu nog de afwas van gisteravond doen en dan lekker nog ff wat tv kijken.

@Puck: spannend is dat ja, voor de eerste keer telefoneren. Ben benieuwd hoe het is gegaan :-)

@Sun: is je foon al gemaakt en heb je al iets van ex gehoord?
MM heeft gekozen voor Take it... Prima , maar ff zien voorlopig hoe t gaat..

Koffie drinken bij NZV was gezellig , blijft een leuke gezellige gast..

Afgesproken dat hij met mij en dinnetje mee gaat een weekje spanje in de auto van de zomer.. haha mafkees.. had voorgesteld om hem mee te nemen om de kaart te lezen en de tent op te zetten.. (hij zei nl dat vrouwen dat niet kunnen, das mooi dan ga jij gewoon mee )
En nu snel weer verder met mijn spelletje.. sorry voor mijn ego post
Goedemorgen!

De verjaardag gisteren bij LJ viel erg mee, ik vond het wel leuk. In het begin was het even schrikken, bijna iedereen kwam tegelijkertijd binnen. Zijn ouders, een stuk of 8 ooms en tantes en nog een hele bubs neefjes en nichtjes. Toen heb ik me maar even teruggetrokken in de keuken om drinken in te schenken en taart te snijden . Daarna bij de 'mannen' aangesloten, zijn pa ken ik tenslotte al en er werd over voetbal gepraat . En toen liep het eigenlijk wel!

Vantevoren was ik wel een beetje sjachie op LJ, voor de 1e keer. Lag gedeeltelijk aan mij (ik moet altijd redelijk veel tijd hebben om 'op mezelf te zijn', in mijn huisje, zonder mensen om me heen en dat was niet zo) en toen ik LJ mee aan het helpen was met poetsen leverde hij allerlei commentaar, weliswaar met een glimlach eronder, maar ik kon het niet zo goed hebben. Maar goed, ik heb me ingehouden, even buiten afkoelen met een sigaret, even uit zijn buurt blijven en toen ging het wel weer. 's Avonds was alles weer koek en ei gelukkig.

Jeetje LM, dat FBM nog smst zeg! Je zou toch zeggen dat hij het begrepen zou moeten hebben dat je geen contact meer wilde. Goed dat je niet hebt teruggesmst!

Xan en Prinses; heerlijk zo'n weekend waarin je niks hoeft... LJ en ik hebben dat niet zo vaak de afgelopen tijd, ik moet regelmatig het weekend werken, we 'moeten' naar het voetbal, andere verplichtingen... Maar volgende week allebei de hele week vrij!

Sun; waar ben je? Doet je foon het alweer? En heb je een fijn weekend gehad?

Puck; heeft je RP al gebeld? Ik ben ook niet zo'n beller... Lekker gemakkelijk want LJ is niet zo'n smserd...

Glendoria; altijd balen he als die feestjes ineens zo lopen... Ik had dat zelfs wel eens dat ik dat irritant vond toen ik nog met ex was. Veel mensen in mijn (en toen onze) omgeving waren al veel verder en dan werd er idd alleen maar gepraat over verbouwingen, hypotheken, enz... Boring!!!

Vleer; MM is maar raar hoor... Geeft allerlei andere signalen, maar kiest dan toch voor 'take it'. Pas goed op jezelf hoor!!!

Pfff ik ben net (weer) wakker, dus ik zal vast nog mensen vergeten... Maar voor iedereen een fijne werk/studieweek gewenst! Ik heb het rustig qua werk deze week, alleen morgenochtend vergadering en donderdag slaapdienst. En dan vakantie! Joehoe!!!
Hey!

Puck, nee ik ben niet aan het daten. Het enige wat er 'liep' was LK, maar ik denk dat hij mij toch niet zo interessant vindt. Blij dat ik mezelf een beetje op de achtergrond heb gehouden. Heb geen zin in wederom een blauwtje.

Heb weer een singles-dip. Iedereen heeft het leuk en gezellig, en iedereen komt een leuke man tegen, behalve ik. Zit ik gisteren bij een vriendin, met nog wat vrienden en dan zit zij zo gezellig tegen haar vriendje aan, daar kan ik dan helemaal zielig van worden.

Een ex-date van mij is weer vrijgezel en wilde ineens weer met me borrelen. het is een heel gezellige kerel, maar ietwat onbetrouwbaar. Ik wil best met hem borrelen en afspreken, maar ik moet wel opletten dat ik er niks meer van ga verwachten. Zodra hij in mn hoofd gaat spoken, dan moet ik ophouden met afspreken.

HM, ga je ook weg op vakantie, of ben je gewoon lekker vrij? Ik vind het stoer van je dat je al die familie aan hebt gedurfd. (of is het nou gedurft? Durven -> stam is durv -> v zit niet in t kofschip -> dus d. Of is de stam nou wel durf??)

Was zijn moeder ook leuk?

Ik ga op mn vrije dag maar eens heel hard aan het werk!
quote:pop1980 schreef op 28 januari 2008 @ 11:59:

Ik vind het stoer van je dat je al die familie aan hebt gedurfd. (of is het nou gedurft? Durven -> stam is durv -> v zit niet in t kofschip -> dus d. Of is de stam nou wel durf??)Iets makkelijker is om in dit geval de verleden tijd te nemen dwz durfde en dan is het gedurfd
Thnax, maar ik raakte helemaal in de war van de verleden tijd!!! Ik wist niet meer of het durfde of durfte was. En ik word ook gek van mn werk, het is even veel te druk allemaal!!
Hihi, ik neem ook altijd gewoon de verleden tijd

Ik ben gewoon vrij, LJ en ik hebben er wel over nagedacht om weg te gaan, maar te weinig centjes helaas. En ik vind het ook wel lekker om gewoon niks te hoeven dan.

Ja en ik vond het ook best knap van mezelf, ben niet echt zo'n meisje die dan perfect weet hoe het moet enzo (geen ideale schoondochter haha). Maar zijn familie was heel losjes gelukkig. En zijn moeder is ook heel aardig, lijkt me een leuk iemand. Volgens mij is ze net als LJ nogal een "kat uit de boom kijker", maar het liep allemaal wel gemakkelijk enzo.

Pop, waarom is het nooit iets geworden met die exdate? Ik zou maar een beetje oppassen als ik jou was, aangezien hij nu weer vrijgezel is en dan ineens weer wil borrelen. Maar als je een leuke avond kan hebben geen probleem, een beetje aandacht is altijd fijn!!!
Veul gebeurd hier zeg dit weekend..

HM Leuk dat de verjaardag van LJ zo leuk en gezellig was..

Ben zo verslaafd aan een spelletje dat mijn slaapkamer en rookhol 1 grote bende is.. Moet morgen echt vroeg opstaan en alles opruimen.. T lijkt geen zwijnestal maar tis er gewoon 1..

Morgen of woensdag echt mee aan de slag dus..

Moet nu haasten douchen en zusterpakkie aantrekken ...

MM en ik vinden elkaar wel erg leuk , we hebben dingen uitgesproken naar elkaar, komt vast wel goed tussen ons..

Fijn dat we gepraat hebben en ik gewoon heel duidelijk ben geweest over wat ik wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven