uitspraak van vriend

23-07-2011 21:28 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Had het met mijn vriend over vreemdgaan, hij gaat vanavond uit, geen punt. Vraag dan wel voor de gein van je gedraagt je wel toch?!

Onze relatie loopt niet helemaal soepel, wil verder niet hierop ingaan. Toen ik vroeg van je zou toch niet vreemdgaan? Zei hij nee zolang ik met jou omga doe ik dat niet, daarvoor hou ik teveel van je.

Geeft me geen lekker gevoel die uitspraak, komt over als het gaat binnenkort of later uit en tot die tijd gedraag ik me wel.

Overdrijf ik of leg ik op alle slakken zout?
Ja, je legt op alle slakken zout.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Je legt op alle slakken zout....
En je overdrijft ook nog eens.
Slakken, zout en topic nr 365.
Je overdrijft èn je legt op alle slakken zout.

Ik vind het eigenlijk heel lief: imho zegt hij dat hij jóu nooit zou bedriegen. Omdat hij zoveel van je houdt.

Of moet daar een eeuwigheidsverklaring bij? Een levenslange garantie?

Laat het voor wat het is: hij zegt je niet te zullen bedriegen omdat hij van je houdt. Alles wat je daar verder voor betekenis aan koppelt komt voor je eigen rekening, want hij heeft het niet gezegd. Reken hem dan ook niet aan wat jij denkt, hij is niet verantwoordelijk voor jouw gedachten.
zo komt het op mij niet over.

ja je legt op alle slakken zout
eens...
Weet je hoe zielig dat is, zout op alle slakken leggen ..

voor de rest van je verhaal

ow shit was in slaap gevallen, wat wou ik nou zeggen ?
Als mijn man die vraag stelt als ik de bloemetjes buiten ga zetten, antwoord ik altijd: "Nee, ik ga niet vreemd, ik stel me altijd netjes voor." En daar kan ie het mee doen.
tjonge jonge.... ik zou een bakje knoflooksaus bij die slakken nemen dat slikt makkelijker weg
Blsss; you need to get a life. Hoognodig.
Zucht... wat wordt het volgende topic...?
Onderwerp hem vannacht maar eens aan een kruisverhoor als hij thuiskomt.
Nee, ik zou als ik jou was je schoenen aantrekken en hem gaan volgens ...
quote:blsssss schreef op 23 juli 2011 @ 21:28:

Had het met mijn vriend over vreemdgaan, hij gaat vanavond uit, geen punt. Vraag dan wel voor de gein van je gedraagt je wel toch?!

Dit soort dingen moet je niet vragen. Ook niet zogenaamd voor de gein.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@ dickens, zal ik dat doen? No kidding. Nja bedankt blijkbaar overdreven reactie, alleen mr omdat onze relatie al soms rot loopt en het al haast uit is geweest!
En vergeet niet om aan zijn leuter te snuffelen. Misschien ruik je haar nog.
quote:blsssss schreef op 23 juli 2011 @ 21:38:

en het al haast uit is geweest!Vanwege zijn onpersoonlijk telefoon opnemen? Of toch iets anders?
Omdat je je zorgen maakt om je relatie ben je gevoelig voor kleine dingen.

Was het allemaal koek en ei geweest en hij had het dan gezegd, dan had je hem waarschijnlijk lachend uitgezwaaid.

Wat rot dat je je niet zeker voelt over jullie.

Is daar ook echt reden toe denk je?
quote:blsssss schreef op 23 juli 2011 @ 21:38:

@ dickens, zal ik dat doen? No kidding. Nja bedankt blijkbaar overdreven reactie, alleen mr omdat onze relatie al soms rot loopt en het al haast uit is geweest!Ik vind dat je het geouwehoer hier goed opvat maar wat hoop je te bereiken met al je topics over hele kleine dingetjes die volgens jou signalen van van alles en nog wat moeten zijn?
Ahum je overdrijft nogal...

Zou je je niet eens gaan richten met je aandacht en je energie op wat eigen dingen/activiteiten? Hoef je je ook niet onnodig druk te gaan maken over allerlei onzin dingen.
Om hoeveel slakken gaat het?
Heel erg overtrokken reactie. Hoe lang loopt die relatie al niet lekker? Je wordt toch moe van dit soort gedoe?
@ Eleonora ja dat is het precies, niks mis met die uitspraak, ik denk er alleen 3 x over.

Ja er is ook wel reden toe, er is veel gedoe in de relatie daarnaast is het leuk, maar soms wordt dat vergeten en lijkt alleen het negatieve te overheersen.

Hou gewoon veel van hem en wil m niet kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven