Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@Rooss4, we hebben allebei een nr1 & voor allebei is thuis afspreken (ben zelf veel alleen thuis door het werk van mijn nr1, dus zou wel kunnen) not done. Nu 2x een hotel gehad, buiten nog niet, wel een keer in de planning.

Maar wat stew schrijft, een hotel is wel fijn qua privacy. De laatste keer bij een grote keten in NL een rookkamer geboekt, heb je ook geen beperking voor dat lekker sigaretje na afloop (hij rookt, ik soms). Gewoon gezellig eerst in de bar gezeten, we delen een hobby, dus naast spanning is er ook nog gespreksstof.

Grappig is trouwens dat ik hem al wat jaartjes ken. Heb zelfs mijn nr1 leren kennen op een evenement waar hij (nr2) me gevraagd had naartoe te komen. Sex is er toen nooit van gekomen. Dat vlammetje is een paar weken terug weer aangewakkerd.
Vanmiddag zowaar een heel telefoongesprek gehad met 2. Hij was heftig aan het twijfelen geslagen, nota bene om iets wat ik had gezegd. Voelde zich klote over zichzelf, zn situatie met zn vrouw en kind etc. (en heel erg blij over mij en daardoor schuldig) en heeft lange gesprekken met zn vrouw gevoerd. Tja... en mij effe op de hoogte houden hoorde even niet in dat plaatje thuis. Heb maar gezegd dat hij het vooral rustig aan moet doen, iets anders weet ik ook niet.

Was wel heel erg fijn om hem weer te spreken! Heb 'm wel op zn kop gegeven dat 'ie niks van zich had laten horen. Daar kreeg ik een heel welgemeend "sorry" voor terug, dat was okee.

Fck... Ben toch wel een beetje verliefd geloof ik.
wauw, meneer de raaf én engel back on topic: welkom! Joehoeeee! Zit nu in de auto, illegaal te internetten, dus vnvd meer. Maar leuk jullie weer te zien! Kus voor de rest ook!
Nou niets gemist hier vandaag ziettik

Wat leuk dat jullie er weer zijn MdR en Engeltje! Dat is écht lang geleden! Meneer weer in contact met sv: gaat het weer helemaal prima?

Engel: hoe staat het er sv-wise voor bij jou?

Stew: hoe is het met JVG? en met jou natuurlijk ?

Oops / Roossje: een single sv is leuk, totdat hij iemand anders ook leuk gaat vinden Ach, ik heb er feitelijk weinig last van, hoewel het erg in mijn systeem gaat zitten. Feitelijk in de zin van: we zagen elkaar toch niet elke dag / week dus echt missen is het niet, maar ik merk dat ik een soort van rouwig ben ofzo, dat er nu ook een andere 'optie' in zijn leven lijkt te zijn. Ik twijfel nog steeds of ik bespreekbaar zal maken met hem dat ik ergens deep down nog het jammerlijke gevoel heb dat we 'het niet hebben geprobeerd' samen. Soms voelt het alsof het nodig is, soms voelt het alsof dit het moment is om even de pijn te 'verdragen' en zien waar het eindigen zal... Don't know.

Verder druk met op hande zijnde verhuizing: vind het spannend! Leuk omdat er allerlei nieuws gaat komen, verdrietig omdat het ook afsluiten van een hele lange, mooie periode is...
Bkstr, ik snap je helemaal. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe dat zou gaan voelen en of ik onmiddellijk full time plaats ga maken voor de nieuwe. Ik denk het wel. Ik denk dat ik het slecht zou handelen als hij aan de ene kant in het prille "ik ga jou veroveren" stadium zit en ik aan de andere kant in het "vertrouwde minnaressen" hoekje. Tis net de omgekeerde wereld

Bkstr, ik denk dat ik het bespreekbaar zou maken. Het schaadt niet denk ik, volgens mij is het goed om je dit af te vragen en het erover te hebben. Ik kan me zo voorstellen dat het je nooit echt los zou laten, je misschien nog lang blijft nadenken over waarom het nooit voor het eggie wat geworden is.

Heel veel succes met je verhuizing, eerst kwam je in je "na scheiding" huis, nu in je echte huis, of voelt dat niet zo? Zo`n huisje als waar je nu in zit, vol sferen en emoties, wat ben je allemaal wel niet doorgegaan, mooi en prachtig maar ook zwaar verdrietig en ruk.

Dit is ook weer een afscheidje, en een nieuwe start voor de rest van je toekomst, wat een proces. Ook mooi..
Je ziet het helemaal goed Roossje, voor wat betreft de fases waar we in lijken te zitten. Ik merk dat ik rustiger wordt als ik hem wat langer niet zie of spreek, dus misschien maak ik mezelf er gekker mee dan nodig is. Een façet in mijn leven is toch ook wel het niet zo zwart-wit proberen te zien. Ik neig naar een 'ja en hoe gaan we het nou doen-houding' terwijl ik misschien ook moet leren (niet misschien, dat moet ik) om het grijze gebied te ervaren. Dat heb ik erg van MrC (zijn gedrag) geleerd. En als ik me voorhoud dat, wanneer het echt meant to be is, het toch wel weer goed komt op wat voor manier dan ook, dan ervaar ik ook wel even rust.

Daarbij merk ik dat ik ex nog erg in mijn systeem heb zitten, en dat het rouwige gevoel voor MrC wellicht een wondje open trekt wat meer linkt aan het rouwen om Exnr1 dan ik dacht. Gevoel van bij niemand meer te horen zit erin, en dat is natuurlijk heel logisch.

Mijn eigen echte huis, zo voelt het inderdaad echt! Het huis (landgoed remember ) waar ik nu woon heeft altijd tijdelijk gevoeld, en dat is ook goed. Maar wat zijn er emoties doorheen gewaaid zeg; blijven hangen, gedonderd en gebliksemd, maar ook was het zwoel en warm, en gewoon comfortabel. Dat belooft wat voor mijn nieuwe echte eigen stek Afscheid nemen vind ik lastig, nieuwe dingen beginnen niet... Weer iets te leren dus!
Succes met je verhuizing Bkstr
@anooniem lees af en toe mee hier.

Jou verhaal herkenbaar! Sterkte!

Worstel zelf al 5,5 jaar!!!!!

Stoppen, toch weer afspreken.........enz.

Wil hier niet zoveel kwijt te openbaar.

Liefs Annabell
Linlala, wat jij schrijft speelt bij mij dus ook. Wij hebben 2 maanden intensief contact gehad, en elkaar 2x gezien. Na de 2e keer werd het rustig: weinig contact van zijn kant. En nadat ik afgelopen maandag wel een sms'je kreeg, en op gereageerd heb, werd het wéér rustig. Tot gisteren: toen kreeg ik een sms'je van hem, dat het wel erg stil was van mij uit... ???? Ik begreep er niets van, en heb hem laten weten, dat ik stop met sms'en als ik geen reactie meer krijg....waarop ik weer niets meer hoor. Vraag me intussen af, of dat sms'je soms een vergissing was (evt. bedoeld voor een ander?)....Maar dat 'bungelen' waar jij het over hebt, ja, daar word ik dus ook gek van. Laat dan weten, of je wel of geen contact meer wil, maar niet dit! Momenteel kan ik het wel redelijk loslaten, maar als er wel weer een berichtje komt, dan wil ik ook meer....maar daarna is het dus weer stil, en weet ik nog steeds niet, waar ik aan toe ben.
quote:Sensual_D schreef op 15 juli 2011 @ 23:47:

Succes met je verhuizing Bkstr

Thnx

Nelleke / Lin: ik denk dat jullie een situatie beschrijven die velen met een minnaar wel herkennen: wisselend (leuk) contact en dan weer even radiostilte. Ik vond dat ook altijd erg moeilijk om mee om te gaan. Tegelijkertijd is het denk ik onvermijdelijke als er een andere nr1 in beeld is. Je weet niet precies wat er zich afspeelt in zijn leven, hoe de situatie is en wat er zich in zijn hoofd afspeelt...
Succes met je verhuizing Bkstr & wat je beschrijft over een single sv herken ik wel. Na mijn vorige lange relatie enkele jaren vrijgezel geweest met soms een vaste sv. Had het er soms ook moeilijk mee als hij aan iets serieus begon, twijfelde of ik dat misschien wel met hem wilde, gelukkig uitgesproken & inmiddels is het een van m'n beste vrienden & zijn vrouw ga ik ook goed mee om.

Nu heb ik zelf een soort open relatie (de minnaar waar ik hier over spreek is niet bespreekbaar, anderen wel) maar vd winter een soort van sv gehad (deze was met toestemming) die naar mijn idee te veel ging voelen voor me (& ik voelde ook wel wat) dat gelijk uitgesproken & toen was het gevoel voor mij ook uit de lucht, bij hem heeft dat nog wel even geduurt.
Heldere post 23.30 gisteren Bkstr! Hoe de één een littekentje kan lostrekken van de wond die een ander eigenlijk gemaakt heeft. Ik kan me zo voorstellen dat eea ook wel eens door elkaar zal lopen in hoofd en hart, wat hoort bij wie en wie hoort bij wat.

Ook herkenbaar. Hier thuis is er ook weer van alles gaande en het is echt niet alleen maar negatief. Wel heftig en roerig en overal moet mee gedeald worden, alles moet besproken worden en soms weet ik ook echt niet meer welke emotie van mij er nu bij de perikelen rond nummer 1 horen of rond minnaar.

Gôh, als mijn man en minnaar hier niet zouden meelezen/schrijven zou ik toch veel openhartiger zijn denk ik zo.... maar het is goed. Niet dat ik dikke vette geheimen heb maar ik ben me er wel constant van bewust dat er 2 paar oogjes meepiepen
bkstr, dank je! Dat is ook wel wat ik me voor ogen hou, er kan van alles spelen bij hem, waar ik geen weet van heb. Ik zie wel hoe het zich ontwikkelt, soms valt het mee, maar als ik dan weer wel iets van hem hoor, krijg ik weer hoop, en heb ik het een paar dagen zwaar, als ik toch weer niets hoor.

Ik lees net het laatste stuk over jou: verhuizing. Wens je heel veel succes. Lijkt me wel fijn, om inderdaad na een scheiding eerst in een 'tijdelijk' huis te zitten, waar veel emoties loskomen, die je nu weer achter je kan laten, en echt een nieuwe start maken. Ikzelf zit nog altijd in het huis van emoties, en dat is niet altijd even fijn. ;)
Goh Roossje, wat jammer dat er weer volop beweging is thuis. Kabbelen is soms zo wenselijk! Vind het ook wel jammer dat je niet helemaal open kunt zijn, maar dat heeft vast ook te maken met mijn nieuwsgierige aard En inderdaad loopt het in hoofd en hart allemaal wat door elkaar. Ik ben weer aan het proberen de flow van een paar maanden geleden te vinden: niets plannen, niet vooruit of achteruit denken maar puur hier-en-nu blijven. En dat geeft lucht, gelukkig. We zien wel is het credo, en zonder verwachtingen zijn alle meevallers kadootjes!

Nelleke: 'het huis vol emoties': know the feeling. Eerst heb ik 6 weken nog bij ex gewoond. Dat was fijn, té fijn, maar ik wist dat ik er uiteindelijk weg zou gaan. Mijn huidige huis is in de buurt van ex, wat het ook fijn maakte, maar ook weer moeilijk. En nu verhuis ik 35 km verder weg. Vind ik spannend, heb er zin in maar zie er zó ontzettend tegenop... Succes ook voor jou!
Bkstr, met mij gaat het heel goed. Ik sta in de startblokken om een weekend met mijn man weg te gaan. Ik heb er zin in. En met JVG gaat het ook goed.

Rooss, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik kan bij lange na niet het achterste van mijn tong laten zien hier, omdat er heel wat oogjes meelezen. Dat vind ik heel erg jammer, want dit topic was ooit mijn grootste uitlaadklep.

Bkstr, afscheid nemen sucks, en al helemaal als je niet weet wat de toekomst gaat brengen. Het is spannend, maar komt vast goed.
Bkstr, soms heb ik het idee dat er behoorlijke hiaten in mijn verhalen zitten, juist omdat ik hier niet alles neerpen. En ik ben een rare forumster, hoe meer ik op het forum schrijf, hoe beter ik in mijn vel zit. Als ik van alles uit te puzzelen heb zie je me hier niet of nauwelijks, in tegenstelling tot een hoop anderen.

zeb heeft een dominante vrouw gevonden. En ik moet na gaan denken over grenzen en dingen die ik done en not done vind. Ik moet gaan bedenken wat deze mevrouw wel en niet met hem mag gaan doen. Ik heb over een poosje weer een gehavende man tegenover me terwijl ik eigenlijk een grote sterke daadkrachtige meneer wil die er niet aan moet denken om zich de wet voor te laten schrijven door een vrouw.

Blijft lastig. Ik heb hier niet voor gekozen... maar hij ook niet!!

Met minnaar loopt het allemaal best lekker, al moeten we een beetje uitkijken dat de gewenning niet optreedt. Elkaar wekelijks (of eeeeh *schaam* 2-3 keer per week) zien is en blijft heerlijk maar het begint af en toe echt op een relatie te lijken. Nu dus een beetje afstand zodat we elkaar hopelijk weer gaan bespringen volgende week

Verder ben ik blij dat hij een waarschijnlijk-soon-to-be-ex heeft die eeeh behoorlijk kon en kan zeuren. Daardoor schrikt hij niet zo snel van een zeikberichtje van mij van eeeeh "waarom hoorde ik toen en toen niks van jou ik vind dit niet leuk". Hij reageert immer goed, positief, bevestigend en lief.

Nieuwsgierigheid even bevredigd?
Bkstr, wat spannend om toch zo'n eind te gaan verhuizen. Het is niet het einde van de wereld, maar toch ;)

Soms denk ik er ook wel aan om een heel eind te gaan verhuizen, maar ik zie allerlei beren op mijn weg. Heeft het een reden, waarom jij zo'n eind verhuist? Of praat je daar hier liever niet over? In elk geval petje af, voor zo'n grote stap.
@bkstr: Alles is weer helemaal ouderwets geweldig met sv. Happy days are here again. Pas je wel op in de auto?
MdR: ik moet altijd oppassen van mijn vader Leuk om je hier weer eens te zien hoor!

Nelleke: ik ga dichterbij mijn werk wonen (zojuist zelfs een fiets uitgezocht tbv woon-werk verkeer; jiha

aa!) en verhuis van een dorp naar de stad. Denk dat dat voor een single vrouw 'in her 30's' gewoonweg beter past; me meer te bieden heeft iig. Thnx 4 the support!

Stew: lekker weg met zijn allen joh; geniet ervan!

Roosje; thnx, nieuwsgierigheid stukken minder
Bkstr ik ben superjaloers op jou (Nou ja, ik gun het je van harte, maar ik heb nog het lef niet om die stap van verhuizen te zetten....) Woon zelf ook in een klein dorp, denk dat een grotere plaats inderdaad meer te bieden heeft. Misschien ooit...zie het wel.
Bkstr, succes met de verhuizing! Lijkt me heerlijk dat je nu een defenitieve plek te hebt die je helemaal eigen kan gaan maken.
he lisannez, wat lief dat je me even geluk komt wensen. 2u2 hoor!

Nelleke: niks om jaloers op te zijn hoor; had t nog steeds liever anders gezien... Maar t is nu eenmaal zo
quote:bkstr schreef op 16 juli 2011 @ 21:56:

Nelleke: niks om jaloers op te zijn hoor; had t nog steeds liever anders gezien... Maar t is nu eenmaal zoSorry, dat begrijp ik wel hoor
Hier ook weer een update voor de geintreseerde

Ik heb het zien bewust tegen gehouden deze week omdat het me goed gaat nu en ik dat wil houden zo ! Dus hou bewust meer afstand door hem niet te veel langs te laten komen.

Ik heb wel een paar dingetjes die ik me afvraag ...

Deze ochtend is ie een paar uur geweest, was leuk lekker en gezellig ! We waren aan het praten over gisterenavond, hij had een feest, vrouw was weg met dochter ivm hun hobby. Ik vroeg waar hij dat feest had en Ik vroeg vanochtend of zn vrouw daar ook was, ivm de hobby, gewoon een normale vraag niks mis mee. Nee zegt ie die was er niet, ik was daar en daar en zij voorbij antwerpen. Op zich niks vreemds natuurlijk, maar wat hij dus niet weet is dat ik wist dat dat een evenement bij elkaar was, dus op de dag en in de avond feest waar hij dus heen was. Dus zn vrouw zat daar wel. Het boeit me niks hoor, maar waarom zou je in godsnaam zeggen dat je vrouw ergens anders zit terwijl ze er wel is, en ik weet dit 100% zeker !! Zie echt geen nut om erover te liegen, bedoel het is zn vrouw :s

Daarnaast is hij enorm jaloers, zat te vertellen dat zn beste vriend flink dronken heb gezien, en dat ie me wel 20 kussen gaf op mn hoofd etc nou daar wilde die niks over horen .. En

Op een gegeven moment pakt ie aan mn kont en wilde zeggen van, alleen ik mag dat he, maar dat schoot eruit en onderbrak zowat die zin om te vragen dat hij dat wel mocht ..

Wat me bij hem opvalt is als ik het ergens over heb hij over dingen heenlult, zo heb ik al eens grvraagd wat de reden is dat ie vreemdgaat, krijg dan zo goed als geen reactie ! Prima dan niet, moet ie zelf weten. Als ik hem op dingen wijs dan lult ie er vaak overheen, zo ook zei ik dat er een evenement in de plaats was waar hjj zat, dan lult ie eroverheen en zegt ie ow wat was ik zat etc.

Voor de rest gaat het goed hier niks te klagen, voel me echt 100 keer beter! Er is ook uitgekomen bij het zh dat ik add heb en heb daar nu medicatie voor wat mij heel goed helpt !
pris: ik snap gewoon niet zo goed wat je met hem wilt, moet of wat je juist ván hem wilt. Als hij liegt, zoals jij zegt, wat zoek je dan nog met hem? Waarom wil jij weten wat de reden van zijn vreemdgaan is? Gaat je toch ook niets aan! Het enige wat jij kunt doen is nagaan wat jouw grenzen zijn, punt..

Hier weinig nieuws: aan het inpakken Geen MrC of JG die wat laat weten, en eigenlijk is dat ook wel rustig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven