societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2011 @ 20:05:

Laten we Piet Paulusma ontvoeren, wel voordat mefs terug is. Ze kan zo zeuren als we stout zijn.
Gelukkig hebben we genoeg butlers die voor je kunnen inpakken!

Was het wel gezellig met je visite?
Zal even kijken of mijn voodoo kunsten wat uit kunnen halen. Ben een beetje roestig in zonnendansen, heb je hier nmlk niet vaak nodig. Maar zal zien wat ik kan doen.

Heb zowaar ruzie met een tiener, althans zij met mij. Pingping wou graag uit vandaag en een vriendin haar vriendje zou hun wel brengen. Nou is het een aardige jongen maar ik weet dat hij drinkt, dus, NEE, dankjewel maar pingping gaat niet mee. Ping snapte het helemaal, maar mevrouw blijft nu bijdehandte boodschappen sturen. GRRRR. Dat meisje is 23 dus zou beter moeten weten, maar loopt qua ontwikkeling enorm achter.
Khemam we komen op bezoek!!!!!

Jeetje Khemama! Je zou inderdaad meer verwachten van een 23 jarige! Fijn dat Ping je wel begrijpt!
Poot stijf houden natuurlijk, khemam. Maar dat doe je al. Liever een boze tiener dan een dode tiener. Snapt die 23-jarige dat echt niet? Wat dom. Ik mocht vroeger eigenlijk alles, behalve bij iemand instappen die dronk. Als iemand toch wilde drinken en rijden, kwam mijn moeder me gewoon zelf halen, maakte ze nooit een woord over vuil, hoe laat het ook was.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Is het raar als ik zeg dat ik geen flauw idee heb of het gezellig was? Het was een waas en ik snapte niet wat ik in het plaatje deed. Eten is helemaal op, dus dat was dus in goede aarde gevallen blijkbaar. Ik weet alleen dat Mason de zalmwraps en de guacamole helemaal geweldig vond en de bosbessentaart natuurlijk. Even later reed ie met zijn loopwagen onder de tafel door en had ie de grootste lol in de tent! Stan is doodmoe, geloof niet dat ie wat aan me heeft gehad.
Roze koek Khemam? Helpt tegen elke depressie. In combinatie met groene M&M's zelfs tegen boze tieners.

Breezer erbij ?
Wauw nou het klinkt in ieder geval alsof je heerlijk hebt gekookt!! Maar ook dat je je te druk hebt gemaakt om de anderen en dus zelf vergeten bent te ontspannen en genieten......

Misschien samen met Stan lekker vroeg naar bed en ontspannen. Al gaan jullie een filmpje kijken in bed, als er voor meer geen energie of zin is. maar dan lig je in ieder geval en krijgt je lichaam al wat rust..
quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2011 @ 20:24:

Is het raar als ik zeg dat ik geen flauw idee heb of het gezellig was? Het was een waas en ik snapte niet wat ik in het plaatje deed. Eten is helemaal op, dus dat was dus in goede aarde gevallen blijkbaar. Ik weet alleen dat Mason de zalmwraps en de guacamole helemaal geweldig vond en de bosbessentaart natuurlijk. Even later reed ie met zijn loopwagen onder de tafel door en had ie de grootste lol in de tent! Stan is doodmoe, geloof niet dat ie wat aan me heeft gehad.Je hebt je rust verdient, zoek een hangmat uit en ga lekker liggen met een drankje erbij
Ik had echt een gigapan soep gemaakt. Met het idee dat ik dan morgen ook nog wat had staan. Niet dus. Echt alles op. Koelkast is weer leeg, wijn is foetsie...

Ik ga lekker jullie verhalen en relletjes lezen. Nog wat gebeurt?
Nou dan lijkt me morgen een goede dag voor afhaal pizza en consorten (schrijf je dat zo?) en ontspanning!!!!
Nu pas je misschien ook niet in zo'n situatie Mrs. Dat komt vast wel weer en het is hartstikke goed dat je het hebt geprobeerd. Laat James iets voor je inschenken en ga lekker opgekruld op de bank liggen. Even niks.
*gaat effe filmpje kijken*
Ehm, kunnen jullie even kijken op een topic waar ik net gereageerd heb, over gewenning fluoxetine: iemand ervaringen ofzo. Ik moet mijn mond gaan spoelen van een of andere michellenogwattusmeteengrotebek. Zat ik er zo naast dan?
nee hoor, behalve dat TO een man is zat je er niet naast. Vreemd type, was op een ander topic ook al raar aan het doen. Ze schrijft ook; ik weet er niet veel van maar je kan dit of dat. En als jij dan zegt nou je kan beter iets anders zit jij er zogenaamd helemaal naast.
Ze lult in ieder geval heel dom. Geen idee wat een echte depressie is in ieder geval. Is TO een man???? Echt?
ja bijna zeker dat het een man is

idd, mensen met een dipje, maar das heul wat anders, weten zij veel
Neem een lekker ontspannend bad en geef jezelf een schouderklopje.

Gelukkig is mijn puber helemaal niet boos, die snapt me helemaal. Ben niet moeilijk maar trek wel grenzen en die zijn onbreekbaar en niet te omzeilen. Normaal gesproken breng en haal ik haar overal, maar vanavond gaan mama en papa zelf de hort op. Even aan de relatie werken (hoognodig!) met salsa en lekker eten. Osama is bij oma en pingping heeft het huis en zwembad geheel tot haar beschikking. Dus zover ik weet komt haar beste vriendin/buurmeisje bij ons logeren en maken ze er hier maar een disco van. Ook leuk!

Dat andere mormel trek ik vandaag of morgen nog wel aan haar oren. Je mag niet lelijk doen maar het is een beetje een vreemd kind, dikke brilleglazen, mager als een spijker maar denkt dat ze miss universe is en loopt er het liefst halfnaakt bij. Heeft een vriendje die de hele dag jointjes rookt en met een panty op zijn hoofd rondloopt. Helaas heeft ze geen vriendinnen van haar eigen leeftijd en daarom probeert ze het bij ping en aanhang. Had alleen niet op mij gerekend.
Het is ook meer dan logisch hoor Khe, doodeng bij iemand in de auto die heeft gedronken. Gelukkig dat jouw puber dochter het snapt.

Wat moet een 23 jarige nu met een meisje van 16? Als je zo oud bent wil je toch helemaal niet omgaan met een tiener?

Fijne avond met Khepap!
Trek haar gerust aan d'r oren, dat wicht. Maar Pingping klinkt als een slimme meid, die zal er ook zo klaar mee zijn, denk ik.

Veel plezier met je hubbie vanavond.
Ik ga even badderen, ben zo terug.
Toen ik 19 was vond ik 16 al te min om mee om te gaan, maar dit meisje is een geval apart. Denk echt dat ze ze niet allemaal op een rijtje heeft. Heeft altijd de meest fantastische verhalen, overduidelijk aanwezig en probeerd op die manier indruk op die meiden te maken. Ergste is dat hun er niet eens intrappen en het alleen maar spannend vinden dat ze al op zichzelf woont en daardoor meer vrijheid heeft.

Aah ja, het is weer tijd om uit te vinden wat we nou zo leuk aan elkaar vonden. Soms vergeet je dat, tussen alle dagelijkse beslommeringen door. Heb een supermooie witte mini-jurk gekocht met houten sieraden. Extreme pushup eronder en die man snapt weer helemaal dat ie blij moet zijn met zo'n moordwijf. Dat ze thuis weer in slappe theezakjes veranderen merkt hij na een paar borrels toch niet meer. Merk wel dat dansen voor ons de manier is om weer een beetje verliefd te worden. Uit eten gaan we toch weer over zaken en thuis lopen ouwehoeren, dus geen gelul en schudden met die billen.
badder ze!
precies, als je jong bent is het juist stoer om met oudere mensen om te gaan, maar omgekeerd een beetje raar meestal.

Wat romántisch! Mooie combi wit met hout, stijlvol en sexy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven