En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Kan me voorstellen. Sushi is lekker, maar ik vind het niet echt comfort food. Dat hoort toch warm te zijn.

Ik heb net Pad Thai besteld. En fishcookies. Is voorlopig ook weer de laatste keer. Fishcookies hebben een beetje een rare consistentie. En de Pad Thai is ZOET. Niet lekker dus. Ik moet ook beter weten.
Nog maar even een klein beetje sojasaus, limoen en koriander toegevoegd. Nog steeds niet lekker. En trouwens ook geen pinda te bekennen. Had bij deze nog nooit besteld (probeer af en toe iets anders en deze kreeg goed reviews), maar dit was de laatste keer voor mij. Mijn review wordt ook niet echt positief.
Lastig is dat he?! Om goed in te schatten waar je wel of niet wat lekkers kan bestellen...

Ik heb heerlijk gelunched, olijvenciabatta met truffelcreme en oude kaas. Wat pb pitten en salade erbij. Ook nog een lekkere smoothie gehad. Later op de middag samen met vriendin een stuk cheesecake gedeeld. We hadden genoeg excuses (mijn blegh gevoel van de afgelopen week, haar slapeloze nacht wegens twee verkouden dochters en het ***weer ). Gezellig bijgekletst en plannen gemaakt in september samen een weekendje naar zee te gaan.

Is zie KV al op de bank zitten trouwens, met haar skistokken
Winnie, je bent trouwens reuze goed geslaagd tijdens je dagje shoppen. Dat doe ik je niet na hoor
Ik moet ook gewoon zelf koken. Eigen schuld. Naja, voorlopig weer genezen. Heb zo ook na 3 happen genoeg.
Zo, eten was goed gelukt, maar heb amper trek. Heb mijn aardappelpuree opgegeten en een beetje doperwten en het grootste deel van mijn saltimbocca. Achteraf maar goed dat ik niets besteld had, dan had ik toch meer dan de helft weg kunnen doen. Maar ja aan de andere kant ook zonde van mijn tijd in de keuken.

Het slagen met het shoppen gebeurt mij normaal ook nooit op die manier hoor ladies. Vaak ga ik ergens voor op pad en vind ik niets. Hahaha dit was een toevalstreffer.
En inderdaad Koor met haar skis(t)okken...

Drift: wat is de parade eigenlijk?
Oh Sart, jij nog gefeliciteerd met je paps he?! Hoop dat jullie het gezellig hebben gehad, met veel lekker eten!
Het lukt me even niet een linkje te plakken Winnie maar de Parade is een theaterfestival dat in de zomer door de vier grote steden reist. Erg leuk!

Als je er op googelt vindt je de website wel denk ik.
Ok, zal straks eens kijken. Eerst maar een de afwas doen. Eigenlijk geen zin in, maar ja anders zit ik de hele avond weer tegen een rommelige keuken aan te kijken...

Straks lekker met een pot thee en een dekentje op de bank. Kwijlen bij een filmpje.
Soms zou ik wel eens willen dat ik die eigenschap had, dat ik niet zo goed tegen mijn eigen zooi aan zou kunnen kijken. Maar ik kan het veel te goed. Ik schuif bepaalde huishoudelijke taken makkelijk een dag of wat voor me uit (en dan nog eens en nog eens ).
Hahaha nou Drift, het is hier vaak rommelig hoor! Maar afwassen heb ik zo'n rothekel aan dat ik mezelf alleen maar kwel als ik die berg vaat laat groeien. Stiekem vind ik helemaal niets leuk aan het huishouden, maar ok.

Afwas is weer weg. Zo eens kijken waar mijn harige monsters uithangen, want ze zijn wel erg stil. Meestal betekent dat, dat ze met iets bezig zijn waarvan ze weten dat ik het niet zo leuk vind. Hahaha heb ze onterecht beschuldigd. De jongste bleek op een stoel onder de eettafel te liggen en de oudste ligt te slapen op de linnenkast in mijn slaapkamer.

Zo een lekkere grote cappucino maken en dan languit op de bank.
Ik ben ook erg rommelig, en niet al te schoon Maar morgen komt er iemand schoonmaken (was zo'n aanbieding via Groupon, van een studentenorganisatie, had m eigenlijk gekocht in het kader van een hopelijke verhuizing) dus ik heb flink op lopen ruimen net. En als het dan echt netjes is (ala, voor mijn doen dan) vind ik het ook heerlijk. Stom dus eigenlijk dat het niet lukt om het bij te houden.

Ik heb weer broccolisoep gegeten. GB, 't was wat aanfreubelen inderdaad, maar heb lief nog even gevraagd wat erin ging: broccoli, olijfolie, uitje, knoflook, boullionblok, citroensap, yoghurt. En dan dus serveren met pijnboompitten en basilicum. Heel lekker.

Daarna gekaasfonduet, had een pakjesfondue gepimpt met knoflook, peper, belegen kaas en een stukje brie, en wat extra wijn. Heel lekker.
Moos: heb je ook hoeveelheden v.w.b. die broccoli-soep?
Die broccolisoep lijkt me ook lekker! ik snap alleen die yoghurt niet,doe je die op het einde erin?

Trusten allemaal!
Yoghurt moet er wel op het laatst in denk ik, anders gaat het schiften (als je de soep nog aan de kook moet brengen).
Goeiemorgen, vandaag brooddagje hier want allebei sporten vanavond. Mbt tegen eigen rommel aankijken mjah jammer maar dat kan ik dus helemaal niet! Ik ben een ontzettende opruim muts wat dat betreft en ben vaak al aan het opruimen tussendoor als ik andere dingen aan het doen ben, het is hier spic en span. En heb ook een hulp twee keer per week
Leuk joh, ik ben nog een dagje vrij maar de gemeente stond hier vanochtend al vroeg in de straat om gras te maaien/iets te snoeien/weet ik veel maar het maakt veel geluid

En nu ben ik dus wakker. Beetje jammer.

Ik weet nog niet wat ik vandaag ga eten. Moet nog boodschappen doen en heb bijna geen verse producten meer in huis.

Een goede vriendin van me is dit weekend bevallen van haar zoon. Het is de bedoeling dat ik vandaag even snel bij haar langs ga om haar te feliciteren.
Zul je altijd zien, Drift.

Die yoghurt in die soep vond ik nu juist het spannende eraan. Ik doe het wel eens in geroosterde paprika soep, bij het serveren, maar bij broccoli soep had ik het niet zo snel bedacht. Ga het een keer proberen.

Het is hier redelijk opgeruimd en basic schoon. Ik zit hier ook te werken en troep leidt me af. Ik vind huishoudelijke klusjes niet heel vervelend, behalve was vouwen, maar ik doe alles met de franse slag. Ik heb een klein huis dat scheelt. Maar het lijkt me wel lekker om alles een keer goed op z'n kop te zetten. Soms vind ik dat wel fijn. Zo eens in de maand.

Weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Iets in de categorie snel, gezond en lekker. Wel wat vitaminen iig, na het mislukte diner van gisteren.
Goeiemorgen!

Ja, Drift, man maakt meestal de Italiaanse gerechten. Gisteren had hij ook nog verse pasta gemaakt. Superlekker! Fijn is dat, dat ze lekker gaan snoeien/maaien/whatever, terwijl dat ook best morgen kan... op jouw niet-vrije dag...

Wat een goeie shopscore, Winnie!

Haha, KV, met je skis(t)okken...

Jammer van je maaltijd gisteravond, GB. Doe je het lekker voor het gemak, krijg je zo'n prutsmaaltijd.

Vandaag eten we het restje pasta alla Norma.
Ik haak weer even aan, heb niet alles bijgelezen. Wel begrepen dat Sartan het niet makkelijk heeft, sterkte!

Vanavond komt er een vriend eten met zijn dochter van 7, dus ik had bedacht spaghetti met gehaktballetjes en een ijsje toe.
Zie nu dat ik nog een avocado en 2 tomaten heb. Had ik gisteren moeten zien. Nou ja, weet iig wel wat ik vanavond ga maken nu. Ik maak rijstsalade met de avocado en tomaten, lente ui en kidneybeans. Pepertje erdoor, lekker veel koriander. Als ik nog boodschappen ga doen neem ik ook nog een paprika mee voor erdoor.
Zo ik heb net een berg was weggestreken en tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel broeken heb en toch niks heb om aan te trekken,hoe kan dat?????

Heb nu een broek aan waar de knoop vanaf is en het halve huis afgebroken op zoek naar naald en draad,naald heb ik inmiddels gevonden maar zwart garen....En ik wil perse deze broek aan vandaag

Vanavond een kant en klaar menu,roti van de ah.Geen idee of het wat is dat horen jullie later.

En de zon schijnt
Ik heb vanavond een late dienst, dus dat word een kant en klare spaghetti maaltijd.. Hopelijk smaakt hij een beetje.
Zo, ik heb even snel boodschappen gedaan. Wil vanavond een paddestoelentaart maken. Straks eens kijken wat voor kruiden ik zoal heb die ik erbij kan doen.

En ik heb een kleinigheidje gehaald bij de Hema voor mijn vriendin. Ga zo bij haar langs om haar zoon te bewonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven