Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
7 uur in de avond dan he
Afschuwelijk ja van Noorwegen. ik heb er geen woorden voor.
Gaaf voor je vriendin. Ik vind de bn-er op tv ook altijd heel leuk overkomen.
Gisteren naar de kermis geweest, zo leuk weer.. Erg getroffen met het weer.

We waren gisterenochtend om half elf vertrokken van huis, en kwamen dezelfde tijd in de avond weer terug..

En apie heeft eindelijk vakantie..
quote:mamax schreef op 24 juli 2011 @ 10:18:

Suus, welkom thuis! Tegenvaller dit weer zeker?

Dat is wel de understatement van de dag... Djeez man, en dit hebben jullie dus al een week of drie?! Wat een ellende....

Ik krijg er nog een zomer depressien van zo

Wel heerlijk geslapen in ons eigen bed trouwens.
Ja, noord ook eindelijk vrij... Nu gaan we er maar vanuit dat het mooie weer er aan komt. Tijd voor de zomer!
Welkom terug Suze!

Volgens mij wordt het pas weer mooi weer als Mr J weer naar school moet.

Ben ook helemaal naar van dat nieuws van gisteren...
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah nee joh, afgelopen weer was het heel lekker weer hier. Ik heb een aantal keren goed in de zon kunnen zitten.

En vandaag regen is een goed excuus om de tassen uit te pakken en niet in een hoekje te zetten.

Een leuke sympathieke bn-er.... Hmm vrouw? Man? Wendy van Dijk of natasja froger vind ik wel sympathiek en van de mannen René froger, Jeroen vd Boom ehhh..

Goed snel naar Hyves!
quote:bambino schreef op 24 juli 2011 @ 11:30:

Gaaf voor je vriendin. Ik vind de bn-er op tv ook altijd heel leuk overkomen.

Ik dus juist helemaal niet. Erg vol van zichzelf. Maar volgens vriendin was dat juist helemaal niet zo.

Suus, dat is dan weer tegen vallen hè. Heb ook echt medelijden met de mensen die al 3 weken vakantie hebben en in eigen land bleven. Er waren wel een paar aardige dagen, maar echt lekker wil ik het niet noemen.
Man denkt net als jij mamax over hem
quote:amalia schreef op 24 juli 2011 @ 14:22:

Ah nee joh, afgelopen weer was het heel lekker weer hier. Ik heb een aantal keren goed in de zon kunnen zitten.

Je weet waar ik woon he?

Klik voor regenkaart Nederland tot 17 juli 2011

ach met regen kan je ook leuke dingen doen hoor..
quote:bambino schreef op 24 juli 2011 @ 20:12:

ach met regen kan je ook leuke dingen doen hoor..Ja, alles wat we de rest van het jaar al doen, boekjes lezen, kleuren, kleien, knutselen etc etc etc
Wat dacht je van laarzen en regenjas aan, en lekker plassen stampen in de regen.. heerlijk toch
quote:bambino schreef op 25 juli 2011 @ 11:03:

Wat dacht je van laarzen en regenjas aan, en lekker plassen stampen in de regen.. heerlijk tochIk snap je punt wel maar ik baal gewoon van deze zomer. Ik hou gewoon van hoge temperaturen en lekker veel buiten in de zon. Plassen stampen in de regen dat kan het hele jaar door al, ik wil in juli en augustus gewoon zomer. Zon. Een zwembadje in de tuin. Zonnebrandcreme. Lekkere rode koontjes van het zwemmen en buiten zijn. Mr J die lekker in zijn blootje door de tuin loopt (vindt ie heerlijk, onze naturist). Dat mis ik nu gewoon een beetje. Laat me nou lekker even mopperen over het weer, daar ben ik Hollander voor.
Ik sluit me helemaal bij je aan Mal. Was gisteren ook helemaal chagrijnig van dat buttweer. In de plassen stampen is een half uurtje leuk, maar ik wil gewoon de hele middag aan een strandje bivakkeren met een koeltas vol lekkere dingetjes en een picknickkleed. Zo. Gelukkig ziet het er vandaag (hier althans) wat beter uit....
Je moppert maar lekker hoor, ik zet je gewoon op de negeerstand
quote:bambino schreef op 25 juli 2011 @ 12:33:

Je moppert maar lekker hoor, ik zet je gewoon op de negeerstand Neeeeeeeeeee, blok me niet
Wat zeg je?
om even te plagen .
Helaas niet hier, het ziet er hier uit of het elk moment de hemel uit pist.

Bam, grappig dat je dat zei van die tanden. Dat is hier een grote filosofie, als ze wisselen zijn ze schoolrijp (ben ik het overigens niet helamaal mee eens, want een meisje uit oude klas van oudste wisselt nog voor geen meter, maar zelden zo´n bijdehand en assertief schoolrijp kind gezien).

Mamax, moederfiets al verkocht? Is vast gewild! De school van playmobil is een enorme hit hier, zowel bij jongste als bij oudste. Super leuk speelgoed!

Hel, wil ik ook wel! Dit weekend met een dikke deken en jasjes toch maar buiten in de tuin een picknick gedaan met de boys, was wel erg leuk trouwens, maar ik wil !
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen JIn
Mm, nee, ik geloof ook niet zo in die theorie. Maatje twee grotemensenondertanden maar echt nog een onderbouwkind (ze is natuurlijk behoorlijk briljant , maar nog geen belangstelling voor cijfers en letters en andere dingen die handig zijn voor groep 3).
Ik hou echt helemaal niet van in de plassen stampen , vind ik zo stom. Je hele huis ook vies daarna.

Hier nu ook regen, vandaag verder wel oke.

Star, jij nog aan de Cerazette? Ik geen het op, niet mijn ding. Ik heb nog 2 strips. Wil jij die?

Mijn wandelende moppie met net-herstellende-gat-in-haar-hoofd en aan de andere kant blauw-ei krijgt een kies!

En wat zegt dat over haar?

Oudste wisselt nog voor geen meter en dat is nog wel echt een heel erg kleutertje, dus ik ben het wel eens met de wisseltheorie

Oma hondje op tv, :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven