societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 25 juli 2011 om 12:36
Wat fijn dat je zo'n lieve collega hebt, idalee. Dan is werken inderdaad net een feestje. Ik ben ook bijna klaar op kantoor, vanochtend overleg gehad, ik ben weer up to date en heb nog wat blikken links en rechts geworpen en over schoudertjes meegekeken. Nu ga ik Mason zo ophalen en dan gaan we naar de lucht kijken in ieder geval. Werken doe ik vanavond wel weer, loopt toch niet weg.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 25 juli 2011 om 12:56
Goed idee, Liza lost het wel op. Dan ga ik nu Mason ophalen. Ik denk dat tegen de tijd dat we terug zijn in het landhuis, de lucht weer geklaard zal zijn. Thekla moet wel Igor in zijn kooi doen en de sleutel weggooien. Straks vliegt ie naar de Roze Maandag en komt ie terug met Geer èn Goor.
maandag 25 juli 2011 om 14:16
James had koffie over Xallie's witte broek gegooid om haar been van dat ochtendhumeur af te helpen. Beetje dom van hem, want dat bedoelde ik dus niet. Domme butler. Nou ja, Xallie boos dus en ze heeft hem in de oven geduwd en geserveerd met puree en boontjes. Smaakte naar kip.
maandag 25 juli 2011 om 14:20
Lekker...... hahahaha
Zit net even digitaal de krant te lezen. Ik verbaas me soms over de teksten daarin. Zag net dit;
'De politie gaat ervan uit dat de 44-jarige man is doodgestoken.
In zijn borst stak een mes.'
Dan denk ik; hoezo gaan ervan uit? Er stak een mes in zijn borst dan is dat toch gewoon een feit? Of is dit een kromme zin die moet aangeven dat ze niet 100% zeker zijn dat die messteek geleid heeft tot zijn dood?
Zit net even digitaal de krant te lezen. Ik verbaas me soms over de teksten daarin. Zag net dit;
'De politie gaat ervan uit dat de 44-jarige man is doodgestoken.
In zijn borst stak een mes.'
Dan denk ik; hoezo gaan ervan uit? Er stak een mes in zijn borst dan is dat toch gewoon een feit? Of is dit een kromme zin die moet aangeven dat ze niet 100% zeker zijn dat die messteek geleid heeft tot zijn dood?
maandag 25 juli 2011 om 15:03
Hihi, wat ik net mee maakte hier. Ik zit in de keuken, bakkie thee te drinken en laarzen aan te trekken, aaifonie op tafel. Mason zat in zijn loopwagen. Katten en hond komen met zn drietjes binnengewandeld, altijd verdacht als ze dan doen. En ja hoor, die ouwe kat had een woelmuis in haar bek. Ik noem hem voor het gemak Tyson, want hij ontsnapt, zet het op een lopen en verschanst zich achter de kattenbak.
Hond en ik proberen hem elk aan een kant te vangen, hond bèèt naat hem, ik boos op hond. Hond laat los, Tyson rent naar de hoek van het aanrecht en neemt een bokshouding aan, stoere muis. Noem hem niet voor niets Tyson. Katten aan weerszijden van hem, hond en ik voor hem. Ik krijg hem te pakken en wil hem buiten zetten. Bij de deur van de bijkeuken springt ie uit mijn hadden en rent de keuken weer in naar zijn corner en springt weer in de bokshouding.
Volgende ronde, Tyson, de katten, hond en ik buitelen over elkaar heen in de keuken. Mason begint te kraaien en leidt Tyson af. Ik krijg eindelijk Tyson te pakken en jawel hij bint in mijn hand. ValsspelerT. Ik heb hem in de tuin losgelaten. Ik hoop dat ie zich niet weer laat vangen door de katten. Begint het weer van vooraf aan...
Hond en ik proberen hem elk aan een kant te vangen, hond bèèt naat hem, ik boos op hond. Hond laat los, Tyson rent naar de hoek van het aanrecht en neemt een bokshouding aan, stoere muis. Noem hem niet voor niets Tyson. Katten aan weerszijden van hem, hond en ik voor hem. Ik krijg hem te pakken en wil hem buiten zetten. Bij de deur van de bijkeuken springt ie uit mijn hadden en rent de keuken weer in naar zijn corner en springt weer in de bokshouding.
Volgende ronde, Tyson, de katten, hond en ik buitelen over elkaar heen in de keuken. Mason begint te kraaien en leidt Tyson af. Ik krijg eindelijk Tyson te pakken en jawel hij bint in mijn hand. ValsspelerT. Ik heb hem in de tuin losgelaten. Ik hoop dat ie zich niet weer laat vangen door de katten. Begint het weer van vooraf aan...