societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
dinsdag 26 juli 2011 om 19:12
Cootje! Leuk dat je er weer bent! We gaan die tandarts van jou eens hier uitnodigen. Eens kijken of ie nog zo'n grote mond heeft tussen ons dames met naaldhakken.
Maar serieus, dat is echt vervelend dat het zo lang duurt. Tandpijn is een van de ergste pijnen zegt men. Wat zal je blij zijn als je er vanaf bent he.
Net gesport, nu douchen, eten en vanavond een boek lezen. Voel me psychisch beter, maar mijn lichaam moet volgens mij een hoop stress kwijt. Ik zie het dan maar als een goed ding.
Maar serieus, dat is echt vervelend dat het zo lang duurt. Tandpijn is een van de ergste pijnen zegt men. Wat zal je blij zijn als je er vanaf bent he.
Net gesport, nu douchen, eten en vanavond een boek lezen. Voel me psychisch beter, maar mijn lichaam moet volgens mij een hoop stress kwijt. Ik zie het dan maar als een goed ding.
dinsdag 26 juli 2011 om 19:33
dinsdag 26 juli 2011 om 20:24
Nee, van deze club moet je lid zijn en als je dat niet bent en je wil toch lid worden, moet je opdrachten vervullen. Soort queeste. En goed kunnen toveren. Mefs haat het om rotzooi van ons op te ruimen. Ze trekt het vel over je oren als je een spreuk verknalt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 26 juli 2011 om 22:18
Wat is al dat gegil hier??
Ik heb een mooi vleesetendkamer plantje aan je tandarts gegeven.
Ben je eigenlijk van plan om een klacht in te dienen, of kan hij er niets aan doen en is het gewoon een hork?
Mijn gemoedstoestand (wat een truttig woord he) zal wel deels door de hormonen komen, maar ik heb ook gewoon een burnout, daar hou ik het zelf voorlopig op, officiele diagnose krijg ik donderdag.
Het is inderdaad geen slecht idee om het bij te houden wanneer ik de verkeerde kant uitschiet, zal het met psych overleggen.
Khe wat goed dat Khepap zo reageerde! Dan wordt jij straks een succesvol zakenvrouwtje, stoooooeeeeeer!!
Mrs, goed te horen dat jij ook af en toe met je hoofd in een vissenkom zit, was daar echt bang van. Ik druk me wat ongelukkig uit, ik heb natuurlijk liever dat je met je hoofd zonder zorgen zit, maar je snapt wat ik bedoel. Morgen ga ik naar de dierenwinkel en dan koop ik een extra groot exemplaar, misschien kunnen we dan met zn allen vissenkommen, veel gezelliger
Ik heb een mooi vleesetendkamer plantje aan je tandarts gegeven.
Ben je eigenlijk van plan om een klacht in te dienen, of kan hij er niets aan doen en is het gewoon een hork?
Mijn gemoedstoestand (wat een truttig woord he) zal wel deels door de hormonen komen, maar ik heb ook gewoon een burnout, daar hou ik het zelf voorlopig op, officiele diagnose krijg ik donderdag.
Het is inderdaad geen slecht idee om het bij te houden wanneer ik de verkeerde kant uitschiet, zal het met psych overleggen.
Khe wat goed dat Khepap zo reageerde! Dan wordt jij straks een succesvol zakenvrouwtje, stoooooeeeeeer!!
Mrs, goed te horen dat jij ook af en toe met je hoofd in een vissenkom zit, was daar echt bang van. Ik druk me wat ongelukkig uit, ik heb natuurlijk liever dat je met je hoofd zonder zorgen zit, maar je snapt wat ik bedoel. Morgen ga ik naar de dierenwinkel en dan koop ik een extra groot exemplaar, misschien kunnen we dan met zn allen vissenkommen, veel gezelliger
dinsdag 26 juli 2011 om 22:57
Wauw, goed idee weer idalee. Samen in een vissenkom is veel gezelliger! Ik wil er wel een klein kasteeltje in met een mini-butler of Nemo als butler! Ik denk dat het dan een stuk minder erg is. Ik had het zondag heel erg, Stan is de enige die het echt opmerkt, hoewel de hond het ook door heeft, vermoed ik. Hij legt dan altijd zijn kop op mijn been en volgt me overal.
Wat bij mij wel een beetje geholpen heeft, is bij houden wanneer het optreedt, wat ik aan het doen ben, wie er bij zijn. Zeg maar een situatieschets maken en kijken of je een patroon vindt en of het in een vroeger stadium voorkomen kan worden. Niet dat je bepaalde situaties dan maar gaat vermijden natuurlijk, maar andere voorwaarden creeërt voor jezelf waardoor je niet dissociert. Volgens mij is het dissociatie of derealisatie.
Wat bij mij wel een beetje geholpen heeft, is bij houden wanneer het optreedt, wat ik aan het doen ben, wie er bij zijn. Zeg maar een situatieschets maken en kijken of je een patroon vindt en of het in een vroeger stadium voorkomen kan worden. Niet dat je bepaalde situaties dan maar gaat vermijden natuurlijk, maar andere voorwaarden creeërt voor jezelf waardoor je niet dissociert. Volgens mij is het dissociatie of derealisatie.
You know how I know? Because I reeaally think so!