Lukt het me dan nooit?
dinsdag 26 juli 2011 om 23:10
Ik baal. Even van me afschrijven.
Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke jongen. Na 3 jaar weer eens wat leven in de brouwerij. Vorige week maandag ging het helemaal leuk, naar de bios, hij was superlief en aandachtig en gevoelig. Ik heb mezelf prompt van de datingsites af gehaald, want dit was 'the real deal'. Sindsdien is hij echter afstandelijk. We hadden morgen een date, maar hij plant prompt wat anders. Druk met zijn bedrijf. En licht mij niet even in, ik moest er per toeval achter komen. En ik ben heel verdrietig. Zo hoeft het niet voor mij.
Waarom lukt het mij nou nooit? Ik ben ook al 28 en ik wil nou gewoon eens een lieve vriend, ik wil samenwonen, kindjes, leuke dingen samen doen. Pfffft bah. Janken.
Advies? Ik kan gewoon slecht zonder. Ik ben er erg aan gehecht, een man vinden. Voor degenen die me al 'kennen', ja, ik ben in therapie en dat gaat heus wel beter. Ik ben tenminste deze keer voor mezelf opgekomen door hem de wacht aan te zeggen, dat kan ik tegenwoordig. Maar pijn doet het wel.
Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke jongen. Na 3 jaar weer eens wat leven in de brouwerij. Vorige week maandag ging het helemaal leuk, naar de bios, hij was superlief en aandachtig en gevoelig. Ik heb mezelf prompt van de datingsites af gehaald, want dit was 'the real deal'. Sindsdien is hij echter afstandelijk. We hadden morgen een date, maar hij plant prompt wat anders. Druk met zijn bedrijf. En licht mij niet even in, ik moest er per toeval achter komen. En ik ben heel verdrietig. Zo hoeft het niet voor mij.
Waarom lukt het mij nou nooit? Ik ben ook al 28 en ik wil nou gewoon eens een lieve vriend, ik wil samenwonen, kindjes, leuke dingen samen doen. Pfffft bah. Janken.
Advies? Ik kan gewoon slecht zonder. Ik ben er erg aan gehecht, een man vinden. Voor degenen die me al 'kennen', ja, ik ben in therapie en dat gaat heus wel beter. Ik ben tenminste deze keer voor mezelf opgekomen door hem de wacht aan te zeggen, dat kan ik tegenwoordig. Maar pijn doet het wel.
dinsdag 26 juli 2011 om 23:22
tja. ach. de eerste week liep hij heel hard van stapel hij wilde me per se nog voor zijn vakantie zien terwijl we elkaar die week al 3x gezien hebben. al met al een maand aan het daten nu.
de wacht aanzeggen? gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij zo maar wat anders plant op de tijd van onze date en ik heb zijn nr. uit mijn foon verwijderd.
de wacht aanzeggen? gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij zo maar wat anders plant op de tijd van onze date en ik heb zijn nr. uit mijn foon verwijderd.
dinsdag 26 juli 2011 om 23:23
dinsdag 26 juli 2011 om 23:27
dat van de datingsite heb ik nooit aan hem verteld. dat weet alleen één vriendin.
'o je hebt wat anders, maar ik belde eigenlijk om te vragen wat je morgen wilde gaan doen, nou ja, dan heb ik de avond voor mezelf, blijkbaar'
'ja ik ben dit weekend weer terug'
'ja nou ik weet niet of ik dan wel wil, dan kan ik zelf niet'
'ja maar daar bedoel ik ook verder niks mee, ik zeg alleen dat ik dan terug kom'
'nou eh, we zien wel, je belt maar, groetjes'
'ok doei'
later gesmst: ik vind het niet netjes dat je zo maar wat anders plant op onze afspraak, ik heb nu zelf al wat anders afgeslagen. nou ja, het zij zo....
'o je hebt wat anders, maar ik belde eigenlijk om te vragen wat je morgen wilde gaan doen, nou ja, dan heb ik de avond voor mezelf, blijkbaar'
'ja maar daar bedoel ik ook verder niks mee, ik zeg alleen dat ik dan terug kom'
'ok doei'
later gesmst: ik vind het niet netjes dat je zo maar wat anders plant op onze afspraak, ik heb nu zelf al wat anders afgeslagen. nou ja, het zij zo....
dinsdag 26 juli 2011 om 23:28
quote:Guinnevere schreef op 26 juli 2011 @ 23:22:
tja. ach. de eerste week liep hij heel hard van stapel hij wilde me per se nog voor zijn vakantie zien terwijl we elkaar die week al 3x gezien hebben. al met al een maand aan het daten nu.
de wacht aanzeggen? gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij zo maar wat anders plant op de tijd van onze date en zijn nr. uit mijn foon verwijderd.
Aha, weer wat geleerd
Goed jullie zijn een maand aan het daten, daar zit een vakantie tussen.
De eerste week hebben jullie elkaar 4x gezien
En dan ben je nu boos omdat het niet in hetzelfde tempo doorschiet?
Ik vind dat je een beetje overdrijft
een kleine maand, das 4 weekjes nog maar
Misschien heeft hij in de vakantie van zijn vrienden wel te horen gekregen
Hey joh, leuk dat je een vriendinnetje hebt maar wij zien je nu al bijna niet meer
Is hij daarover gaan nadenken en heeft bedacht, huh, eigenlijk hebben ze wel gelijk.
Hij had echt wel afgebeld hoor
En...dat moet toch ook kunnen?
Ik denk dat je veel te veel aan hem hangt na een krappe maand
Dat schrikt af hoor
Je had ook gewoon kunnen zeggen
Hè wat jammer, ik had me erop verheugd je weer te zien, wil je wel gelijk een andere datum plannen?
je kapt alles wel heel rigoureus af nu
Dat mag natuurlijk, maar heb je niet eigenlijk alleen jezelf ermee uiteindelijk?
de wacht aanzeggen? gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij zo maar wat anders plant op de tijd van onze date en zijn nr. uit mijn foon verwijderd.
Aha, weer wat geleerd
Goed jullie zijn een maand aan het daten, daar zit een vakantie tussen.
De eerste week hebben jullie elkaar 4x gezien
En dan ben je nu boos omdat het niet in hetzelfde tempo doorschiet?
Ik vind dat je een beetje overdrijft
een kleine maand, das 4 weekjes nog maar
Misschien heeft hij in de vakantie van zijn vrienden wel te horen gekregen
Hey joh, leuk dat je een vriendinnetje hebt maar wij zien je nu al bijna niet meer
Is hij daarover gaan nadenken en heeft bedacht, huh, eigenlijk hebben ze wel gelijk.
Hij had echt wel afgebeld hoor
En...dat moet toch ook kunnen?
Ik denk dat je veel te veel aan hem hangt na een krappe maand
Dat schrikt af hoor
Je had ook gewoon kunnen zeggen
Hè wat jammer, ik had me erop verheugd je weer te zien, wil je wel gelijk een andere datum plannen?
je kapt alles wel heel rigoureus af nu
Dat mag natuurlijk, maar heb je niet eigenlijk alleen jezelf ermee uiteindelijk?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 26 juli 2011 om 23:29
Naar aanleiding van die dialoog zeg ik Kappe.. En snel ook..
'ok doei'
Niet dat zijn gedrag nou zo bizar is, maar het is niet wat jij zoekt.
Hier word je alleen maar onzeker en unhappy van..
'ok doei'
Niet dat zijn gedrag nou zo bizar is, maar het is niet wat jij zoekt.
Hier word je alleen maar onzeker en unhappy van..
dinsdag 26 juli 2011 om 23:30
Je kunt het ook nooit goed doen. De een vindt het beangstigend als je je profiel van de site haalt, de ander wordt argwanend als je dat na de eerste date nog níet hebt gedaan...
Weet je zeker dat het komt omdat je je profiel hebt verwijderd? Heb je dit medegedeeld of heeft hij er een opmerking over gemaakt? Misschien is het hem namelijk nog niet eens opgevallen en is er wat anders aan de hand. Maar het kan idd ook zijn dat hij nog niet beslist heeft of hij het contact met jou ziet als een beginnende relatie waar hij in wil investeren of dat hij het fijn zou vinden eerst nog wat andere 'dates' af te wachten. De enige manier om er achter te komen is het hem te vragen waarom hij afstandelijker is geworden...
Weet je zeker dat het komt omdat je je profiel hebt verwijderd? Heb je dit medegedeeld of heeft hij er een opmerking over gemaakt? Misschien is het hem namelijk nog niet eens opgevallen en is er wat anders aan de hand. Maar het kan idd ook zijn dat hij nog niet beslist heeft of hij het contact met jou ziet als een beginnende relatie waar hij in wil investeren of dat hij het fijn zou vinden eerst nog wat andere 'dates' af te wachten. De enige manier om er achter te komen is het hem te vragen waarom hij afstandelijker is geworden...
dinsdag 26 juli 2011 om 23:45
voor alle duidelijkheid, ik ken hem niet van een datingsite, maar via vrienden. ik loop vast te hard van stapel. oud euvel. in therapie aan aan het werken. overcompensatie. vlucht vooruit. pfoe ik vind het zo lastig. mijn ex-vriend wou uiteindelijk harder dan ik in het begin. dat was tenminste makkelijk en duidelijk!
woensdag 27 juli 2011 om 07:11
Dit zegt eigenlijk wel voldoende!
Kan me voorstellen dat door je zo op te stellen een man het gevoel geeft dat je hem smoort.
En idd hij zal toch moeten werken
Dit zegt eigenlijk wel voldoende!
Kan me voorstellen dat door je zo op te stellen een man het gevoel geeft dat je hem smoort.
En idd hij zal toch moeten werken
woensdag 27 juli 2011 om 08:15
He's maybe just not that in to you.
Ik denk dat het goed is dat je eerst happy met jezelf wordt. Voor happiness bij een ander persoon te zoeken/vinden. Daar word je een heel ander persoon van en dan zul je ook andere mannen aantrekken.
De volgende vraag is dan: hoe word ik happy met mezelf. Je schrijft dat je al in therapie bent. Hoe gaat dat?
Ik denk dat het goed is dat je eerst happy met jezelf wordt. Voor happiness bij een ander persoon te zoeken/vinden. Daar word je een heel ander persoon van en dan zul je ook andere mannen aantrekken.
De volgende vraag is dan: hoe word ik happy met mezelf. Je schrijft dat je al in therapie bent. Hoe gaat dat?
woensdag 27 juli 2011 om 08:16
Los van alles: iets plannen op een avond dat jullie een afspraak hebben is natuurlijk niet netjes - en hoopvol. Ik maak ook nergens uit op dat ie daar sorry voor heeft gezegd ofzo, terwijl ik denk dat als ie je echt leuk vond, hij zichzelf voor zn kop zou slaan. Dus ik denk dat je goed gehandeld hebt.
En je hebt nog tijd zat, geen paniek!
En je hebt nog tijd zat, geen paniek!
woensdag 27 juli 2011 om 08:25
Ik heb net even onder het loepje gekeken. Misschien is het een idee om de dag te beginnen door te bedenken wat er (wel) mooi is in het leven. Wat je wel fijn vind (ook al is dat alleen het zonnetje wat nu schijnt). Ipv wat niet fijn is. Als je jezelf gedurende de dag bewaakt en stimuleert om aan de mooie dingen van het leven te denken dan zal dat op den duur een automatisme worden.
In eerste instantie zou je tegenover elke nare gedachte/gevoel een mooie-dankbare gedachte kunnen zetten. In tweede instantie, alleen nog maar blijde boodschappen aan jezelf (jippie, ik heb vandaag een afspraak met een lieve vriendin, wat zit mijn haar toch goed vandaag, wat een mooie televisieserie, wat heb ik lekker geknuffeld met de hond van de buren, ik ga lekker een tom pouce halen ed)
In eerste instantie zou je tegenover elke nare gedachte/gevoel een mooie-dankbare gedachte kunnen zetten. In tweede instantie, alleen nog maar blijde boodschappen aan jezelf (jippie, ik heb vandaag een afspraak met een lieve vriendin, wat zit mijn haar toch goed vandaag, wat een mooie televisieserie, wat heb ik lekker geknuffeld met de hond van de buren, ik ga lekker een tom pouce halen ed)
woensdag 27 juli 2011 om 08:25
Beste Guinnevere,
Je schreef:
Ik ben tenminste deze keer voor mezelf opgekomen door hem de wacht aan te zeggen, dat kan ik tegenwoordig.
Als ik dit zo lees denk ik, dat hij toen dacht: "Mijn god, een BITCH".
Sommige mannen houden daarvan, maar de meeste niet.
En als je als man dan al tijdens het daten de wacht wordt aangezet, hoe zal dat dan verder gaan in een relatie?
Dat wordt alleen maar erger. De kans is groot dat hij nu al 'eieren voor zijn geld kiest' en gaat rennen.
Je schreef:
Ik ben tenminste deze keer voor mezelf opgekomen door hem de wacht aan te zeggen, dat kan ik tegenwoordig.
Als ik dit zo lees denk ik, dat hij toen dacht: "Mijn god, een BITCH".
Sommige mannen houden daarvan, maar de meeste niet.
En als je als man dan al tijdens het daten de wacht wordt aangezet, hoe zal dat dan verder gaan in een relatie?
Dat wordt alleen maar erger. De kans is groot dat hij nu al 'eieren voor zijn geld kiest' en gaat rennen.