Ananasthee

26-07-2011 11:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit onderwerp maar onder 'eten' geplaatst, weet het anders ook niet.

Vroeger kon je bij AH ananasthee kopen en die was zo ongelooflijk lekker, en is helaas niet meer te krijgen. Zelfs bij speciale theeënwinkels is het niet verkrijgbaar. Ga er stad en land voor af, maar zonder succes.
Simon Levelt heeft ananas-kokos thee, ook erg lekker!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 26 juli 2011 @ 13:09:

Simon Levelt heeft ananas-kokos thee, ook erg lekker!Een Thee met mijn favoriete smaken, die moet ik zeker eens gaan uitproberen.
Ik drong vroeger altijd bananenthee, was mijn lievelingssmaak! Ook niet meer verkrijgbaar... :( Ananasthee ken ik niet!
Ik heb die ananas-kokos thee nog nooit gehad, maar door dit topic heb ik er nu wel ongelooflijk veel zin in gekregen! Fiets morgen meteen naar de Simon Leveltwinkel om te kijken of ze 'm daar hebben.
Ananasthee klinkt vreselijk, maar opeens mis ik weer mijn kamille karamel thee van Pickwick. Niet heel zoet, wel geweldig lekker en helaas uit de handel. Niet voordat ik -toen ik merkte dat hij niet meer bijgevuld werd- zo'n 45 pakjes heb ingeslagen bij alle winkels in de buurt

Sorry TO, hier heb je niets aan
quote:Suze2hier schreef op 26 juli 2011 @ 12:28:

Sito wat is nou het probleem? Zus en ik geven toch aan waar je ananas thee kunt kopen. Stop whining en ga naar de Albert Cuypstraat. Of bestel op internet.Als je zo gaat beginnen, laat dan maar.
quote:Maleficent schreef op 26 juli 2011 @ 13:09:

Simon Levelt heeft ananas-kokos thee, ook erg lekker!Ja, die combinatie is er wel, maar ik zoek alleen ananasthee.
Oeh, ik krijg ineens zin om ananasthee te proeven (ik ken het niet).
quote:sito1970 schreef op 26 juli 2011 @ 11:20:

[...]

Komt misschien omdat ik op een laptop zit? Ik zeg ook maar wat :-)Je moet er ook niet op gaan zitten. Daar kunnen ze niet zo goed tegen.
quote:baby_ernie80 schreef op 27 juli 2011 @ 17:25:

[...]

Je moet er ook niet op gaan zitten. Daar kunnen ze niet zo goed tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven