Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
Whitney wint deze. Echt, anders is het hele wedstrijd gevoel weg...
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:23:
Nou ok dan SD...
Jammer, maar je mag in dit land nog steeds een eigen mening hebben gelukkig In dit land wel, maar hier op het forum...
*evil smile smiley*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
ah nee, deze moet Whitney winnen hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:24:
Whitney wint deze. Echt, anders is het hele wedstrijd gevoel weg...
Dat ben ik dan weer wel met je eens...
Maar Lee wint de laatste!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
Lee, Lee, Lee.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
jaaaa 1-1
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:24:
[...]
In dit land wel, maar hier op het forum...
*evil smile smiley*
Ja sorry, kom normaal gesproken maar op 1 topic en af en toe op andere topics.
Dit is voor mij voor het eerst dat ik mijn comfort zone uit kom
*noteert: nog heel veel leren over Viva forum*
Lee Whitney 1-1 Told you so!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
Je kan het Lee.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
het onweert hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet volgende week pas....
Wat een geneuzel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Is het nou al afgelopen? Time flies...
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
AAAAAAAAAAAA Cliffhanger!
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_76983
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
afgelopen.
Nu weer Hells kitchen zonder Sabrina.
Anoniem_76983
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Gaan we weer anti-Trev-liedjes zingen?
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Hier dondert het ook.
Flauw dat we tot volgende keer moeten wachten.
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Onweer Rosanna....?
Hier is het nog droog en mooie gekleurde lucht door ondergaande zon
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:26:
het onweert hier
Niet!
Zo ver woon je toch niet bij mij vandaan?
Hier gewoon droog beetje wolkjes maar mijn ramen staan nog gewoon open hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
IMmetje...NU wordt het pas echt leuk!!
we all een schreeuwende Gordon!
(en zijn potloodje)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Nou ja, geen uitslag nog van masterchef... Dan ga ik maar douchen en in bed lekker boek lezen
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
SD: ik heb een hekel aan de schreeuwende Gordon
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Loser Trehev ging uit varen,
met zijn bootje naar... masterchef
De weg was recht,
Maar zijn hoofd was krom,
En toen... werd de souchef boos op hem
Liever elitair dan een pauper!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.