Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
OMG wie is die dude???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Die "man" heeft meer makeup dan Gail op
Alle reacties Link kopieren
Wow Gail looks hot.

Ik knipperde gewoon met mijn ogen toen ze haar nieuwe outfit aan had. Zou bijna lesbisch worden haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:42:

Dank je Koor, het is wel duidelijk dat jij talent herkend als je het hoort in tegenstelling tot sommige mensen.



Lalalala pasta

Van Loser Trehev

Lalala pasta

Verloor van salade

Lalala pasta

En een bord chips





Wordt een dubbel cd....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:42:

[...]



Nah IBtje, ik ben niet echt tegen jou, ik ben vooral Pro Gordy denk ik



Eens.



Leuk voor Gail. Ook wel goed voor je denk ik, zo'n lading complimentjes na wekenlang alleen maar uitgescholden te zijn.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Welcome Kal! Zal ik je opgeven voor het Nationaal Songfestival
Alle reacties Link kopieren
Trev blijf maar even in dat bad zitten.....en wordt een tikkie gênant anders....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ieeeeeuwwww een geile Trev :puke:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat een bitches zeg!

Je mist Sabrina niet eens op deze manier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Geile Trev?!???!! Blij dat ik even werd afgeleid door lief!
Alle reacties Link kopieren
Ja trev zat geilend naar Gail te loeren. Al kan ik het hem niet kwalijk nemen.



Oei nu gaan Russel en ( getekende wenkbrauw ) jillian Gail dwars bomen. Jillian had wel ene make over kunnen gebruiken, ze ziet eruit als een clown
Alle reacties Link kopieren
Doe maar Koor, ik heb al iets voorbereid:



Altijd kookt Trevortje vies

Midden in de week en 's zondags ook

's Zondags pakt Gor zijn pasta

En gooit die in de prull'nbak

Altijd kookt Trevortje vies

Midden in de week en 's zondags ook
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Oh men, het barst hier nu echt los... Deuren en ramen sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Kall, jij hebt echt de x-factor! Ik ben fan
Alle reacties Link kopieren
Koor, dan zitten wij niet zo ver van elkaar af, hier is het inmiddels droog geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:50:

Oh men, het barst hier nu echt los... Deuren en ramen sluiten!Zozo Een 'mooi hoor Kalli' was ook goed geweest hoor.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:49:

Doe maar Koor, ik heb al iets voorbereid:



Altijd kookt Trevortje vies

Midden in de week en 's zondags ook

's Zondags pakt Gor zijn pasta

En gooit die in de prull'nbak

Altijd kookt Trevortje vies

Midden in de week en 's zondags ook

Zoals Dan zou zeggen bij HGT



That, that was just a fantastic performance!!!!

Im impressed, Itake my hoedje af for you!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:50:

Oh men, het barst hier nu echt los... Deuren en ramen sluiten!Oh wacht....ik zie hier nu ook 1 wolk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kal!



Ros, yep, ik zit in Omgeving Oeteldonk
Alle reacties Link kopieren
Danku, danku *valse bescheidenheid*
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
oeh, dan kom ik volgend jaar carnaval vieren bij jou!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Trev meat, hahaha dead meat *lacht evil*
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Ros!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:55:

oeh, dan kom ik volgend jaar carnaval vieren bij jou!!

Ik ook!

Iedere Nederlander moet dat een keer gevierd hebben!

EN dan komen jullie gezellig 29 april hier Koninginnenach vieren!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 27 juli 2011 @ 21:48:

Ja trev zat geilend naar Gail te loeren. Al kan ik het hem niet kwalijk nemen.



Oei nu gaan Russel en ( getekende wenkbrauw ) jillian Gail dwars bomen. Jillian had wel ene make over kunnen gebruiken, ze ziet eruit als een clownJa, nu Sabrina weg is gaat Jillian de nieuwe bitch volgens mij. Maar ik vond haar eigenlijk al niks meer sinds zij een pan met zalm liet vallen en daar vervolgens iedereen de schuld van gaf behalve haarzelf.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven