leuke man op het werk.......

27-07-2011 21:52 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is toch zo'n flauw topic! Voel me echt een

puber!

....er is zo'n leuke kerel bij mij op het werk. Op een andere afdeling. Loopt regelmatig langs (mijn deur naast de zijne) en kijkt altijd voorzichtig naar me...

Hij ziet er een beetje verlegen uit. Als ik lach om iets en hij loopt langs lacht hij altijd naar me...kijk ik serieus kijkt hij serieus terug. Wens ik hem een goed weekend op vrijdag (dat is de langste zin die ik ooit tegen hem gezegd haha) lacht hij vriendelijk naar me en wenst mij ook een goed weekend. Ik hoop zo dat ie een keer op mij afstapt voor een praatje...ik werk er nl nog maar twee maanden en dan stop ik. Ik durf niet naar hem toe te gaan. Wat een kneus ben ik he.

Maar voorlopig is mn dag goed als hij naar mij lacht:-)...... Geef me nou niet op mijn kop wat ik nu wil met dit topic. Ik wilde het gewoon ff kwijt!

Dank voor jullie luisterend oor!
Ik herken het, hoor.

Goed dat je er nog maar 2 maanden werkt, anders kan het zo eindeloos doorgaan....
Geniet ervan, leuk toch Hopen dat je binnen nu en 2 mnd wel wat durft te zeggen, lijkt me wel handig als je serieus een move wil maken
ja dat hoop ik ook...ik ga al mijn moed verzamelen.

Maar tegen die tijd zal het wel een praatje over het weer zijn. Maar wat knapt de mens toch op van een beetje kriebels in de buik! Zalig!
Beleefde vent!
LOL

ik pak er lekker een wijntje bij...
quote:madeliefje1970 schreef op 27 juli 2011 @ 21:52:

Maar voorlopig is mn dag goed als hij naar mij lacht:-)...... !

Je maakt mijn dag!

Zo lief!

Geniet ervan...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Breng hem een kopje koffie en wie weet......
Scattie, trek zelf de stoute schoenen aan...

Je hebt niks te verliezen.

Nee heb je..., Ja kan je krijgen...

Go for it! Je kan het!

Anders kan je misschien wel eeuwig wachten...
hij werkt op een mannenafdeling...als ik hem een bakkie breng zijn er 9 andere mannen doodstil en wanneer ik afdeling verlaat liggen ze alle 9 bulderend van het lachen over de grond te rollen...

zou ik nl ook doen als een kerel van hun afdeling bij een van mn vrouwelijke collega's koffie brengt....

whoeehaaaaaaa!
Heeft hij geen hyves/facebook/twitter

Soms, heel soms is de Social Media wel handig

Zeker als je 9 hijgende heren op je nek hebt elke keer

Weet je hoe hij heet (als ik voor en achternaam?)
Summie, alles kids?
juist goed dat je weggaat, dan heb je niks te verliezen! Verzamel 1 maand moed, dan heb je nog 1 maand om elkaar te leren kennen middels dates en stiekeme rendez vouz-tjes op het werk om dan prive samen verder te gaan! :D

En eerst z'n social media uitpluizen op zoek naar een eventuele partner is misschien wel zo handig...
Oh heerlijk. Is naar je werk gaan opeens een stuk leuker!

Ga ervoor. Ik zou hem eerst googelen. Zie je soms een beetje wat zijn omgeving is.

En aangezien jullie bij hetzelfde bedrijf werken: Outlook?

Kun je een suf mailtje sturen dat je best een kop koffie voor hem mee wilt brengrn als je naar de automaat gaat, maar niet voor zijn collegs's. Enz...

Ben benieuwd hoe het verder gaat!
kun je er niet voor zorgen dat je m voor werk iets moet vragen? En dat je dat dan natuurlijk persoonlijk gaat doen ipv per telefoon/mail enz, je zit tenslotte bijna naast m...
eerst ff checken of hij niet al verliefd/verloofd/getrouwd is? :P voordat je moeite doet voor niks.
Ik weet zijn naam en achternaam wel...maar ik ben zelf niet zo vh hyves. Als ik hem hyve kan hij dan zien dat ik hem gehyved heb? het schaamrood zou dan de komende twee maanden op mijn kaken staan. vergeef me mijn gezeur! had al gekeken. Hij zit op Linkedin en Hyves. Ik ben normaal echt helemaal niet verlegen!

Ik denk dat ik morgen eens een praatje ga aanknopen. Zoals ik eigenlijk met iedereen van zijn afdeling doe...zucht...
quote:xalvadora schreef op 27 juli 2011 @ 22:52:

Summie, alles kids?

Als de brandweer Xal, als de brandweer...

Nee hoor, gaat goed! thanks for asking
quote:cosmopolitan2208 schreef op 27 juli 2011 @ 22:55:

kun je er niet voor zorgen dat je m voor werk iets moet vragen? En dat je dat dan natuurlijk persoonlijk gaat doen ipv per telefoon/mail enz, je zit tenslotte bijna naast m...mmmm..dat is best een goede eigenlijk. Ik ben de directiesecretaresse...als dat geen alibi is! ik ga hier op broeden dames!
quote:nina_ schreef op 27 juli 2011 @ 22:55:

eerst ff checken of hij niet al verliefd/verloofd/getrouwd is? :P voordat je moeite doet voor niks.

hij draagt geen ring....

ik heb nog geen moeite gedaan hoor.... (ben ik te suf voor haha)
quote:madeliefje1970 schreef op 27 juli 2011 @ 22:58:

[...]

mmmm..dat is best een goede eigenlijk. Ik ben de directiesecretaresse...als dat geen alibi is! ik ga hier op broeden dames!Mooi en probeer dan zo lang mogelijk te blijven kletsen over koetjes en kalfjes. Na een paar dagen ga je weer met een of andere vraag en kom je weer terug op waar jullie vorige x over gekletst hebben. En zo kom je hopelijk steeds meer over hem te weten en kan je een band met m opbouwen. En na een maand vraag je m mee voor een drankje
owwww... was het maar morgen! heerlijk. ik ga eens iets bedenken voor morgen.

wordt vervolgd... dank jullie wel dames!
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 22:57:

[...]

Als de brandweer Xal, als de brandweer...

Nee hoor, gaat goed! thanks for asking Goed zo meis
quote:xalvadora schreef op 27 juli 2011 @ 23:11:

[...]

Goed zo meis

ik heb een dusdanig saai onderwerp aangesneden dat er gewoon door heen wordt gekletst..

maar heerlijk dat het goed gaat hahaa
Nee madeliefje, not at all...

Ik moest even sum gedag zeggen....

Wanneer zie jij je vlam weer? Ik zei dus: Go for it!

Geniet van je verliefde gevoelens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven