Pyjama
donderdag 28 juli 2011 om 10:30
Ik ben zwanger (en met de bevalling in zicht) ben ik op zoek naar een beetje nette en lekkere pyjama's. Maar ik geloof dat er geen pyjama's worden gemaakt voor zwangere dame's. Want ik heb inmiddels alle winkels zo beetje wel gehad (Hema, V&D, Hunkemoller, Primarkt, H&M) maar nergens een lekkere pyjama te vinden Wie geeft mij de gouden tip? Ik wil het liefste een donkere kleur, niet te lang en niet te kort (zo boven mij knieën.
donderdag 28 juli 2011 om 11:06
quote:raspberry71 schreef op 28 juli 2011 @ 10:37:
ja, gewoon XL ofzo kopen, dat het lekker wijd zit...
of een big shirt, tot op je knie...
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...Vreselijk ja. Dat die vrouwen daar niet aan denken als ze hun te vroeg geboren baby komen bezoeken! Je zou bijna denken dat ze wat anders aan hun hoofd hadden.
ja, gewoon XL ofzo kopen, dat het lekker wijd zit...
of een big shirt, tot op je knie...
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...Vreselijk ja. Dat die vrouwen daar niet aan denken als ze hun te vroeg geboren baby komen bezoeken! Je zou bijna denken dat ze wat anders aan hun hoofd hadden.
Ga in therapie!
donderdag 28 juli 2011 om 11:17
lol we zouden voor straf allemaal Crocs aan moeten doen als we naar het ziekenhuis gaan, weten ze eens hoe het is
Chatnoir, fijn dat je iets naar je zin hebt gevonden. Ik had een link neergezet, als je nog geld over hebt en nog iets nodig is dat een leuke site (ik heb er geen aandelen in hoor, ben gewoon gek op online shoppen, ook toen ik zwanger was)
Chatnoir, fijn dat je iets naar je zin hebt gevonden. Ik had een link neergezet, als je nog geld over hebt en nog iets nodig is dat een leuke site (ik heb er geen aandelen in hoor, ben gewoon gek op online shoppen, ook toen ik zwanger was)
donderdag 28 juli 2011 om 11:50
@netbroekje: verpleging liet mij de eerste dagen niets anders aan trekken, vonden ze zonde. Bij bezoek baby wel joggingbroek erover en de eerste dagen met bed en al, dus dekbedje erover. Vind het wel erg dat dit gezegd wordt, je hebt toch wel wat anders aan je hoofd..?
@Pyjama: vorig jaar had mamalicious positiepyjama's.
Positiet-shirt/joggingbroek voldeden hier ook goed en na de bevalling nachthemd met mouwtjes van de hema, rekte ook goed mee
@Pyjama: vorig jaar had mamalicious positiepyjama's.
Positiet-shirt/joggingbroek voldeden hier ook goed en na de bevalling nachthemd met mouwtjes van de hema, rekte ook goed mee
anoniem_94381 wijzigde dit bericht op 28-07-2011 11:51
Reden: spelfout
Reden: spelfout
% gewijzigd
donderdag 28 juli 2011 om 12:12
Nouja zeg, wat boeit het nou dat je de hele dag tegen netbroekjes aan zit te kijken! Pffffff je hebt verdorie net een kind gebaard, bent van onderen helemaal kapot en dan gaat de verpleging zich zitten ergeren dat je tegen een netbroekje aan moet kijken. Mijn hemel zeg. Boeie!
Verder: ik had gewoon een joggingbroek aan en een shirtje wat ik makkelijk opzij kon trekken voor de bv.
Verder: ik had gewoon een joggingbroek aan en een shirtje wat ik makkelijk opzij kon trekken voor de bv.
donderdag 28 juli 2011 om 12:23
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 28 juli 2011 @ 10:47:
En zo ook op de couveuseafdeling: je kan moeders er toch even op attenderen? Ik denk dat ze het vaak niet eens doorhebben. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd als hun kindje in de couveuse ligt.Meen je dat nou? Ik zou echt uit mijn slof zijn geschoten als een verpleegkundige was komen miepen om een netbroekje toen ik bij de couveuse zat. Kom op zeg, als je niet tegen bloot/bloed/verband kunt had je niet in de zorg moeten gaan werken.
En zo ook op de couveuseafdeling: je kan moeders er toch even op attenderen? Ik denk dat ze het vaak niet eens doorhebben. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd als hun kindje in de couveuse ligt.Meen je dat nou? Ik zou echt uit mijn slof zijn geschoten als een verpleegkundige was komen miepen om een netbroekje toen ik bij de couveuse zat. Kom op zeg, als je niet tegen bloot/bloed/verband kunt had je niet in de zorg moeten gaan werken.
The time is now
donderdag 28 juli 2011 om 12:36
donderdag 28 juli 2011 om 13:19
Banba, ik bedoel niet 'miepen.' Natuurlijk moet je dat niet doen. Er is ook nog iets tussen in. Bijvoorbeeld voor je weggaat vragen of ze even een badjas voor je moeten pakken, of een joggingbroek.
Ik bedoel dus niet: 'mevrouw, weet u wel dat u hier halfnaakt in een bebloed netbroekje rondrijdt (want meestal in rolstoel). Het ziet er niet uit!'
Ik bedoel dus niet: 'mevrouw, weet u wel dat u hier halfnaakt in een bebloed netbroekje rondrijdt (want meestal in rolstoel). Het ziet er niet uit!'
donderdag 28 juli 2011 om 13:24
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 28 juli 2011 @ 13:19:
Banba, ik bedoel niet 'miepen.' Natuurlijk moet je dat niet doen. Er is ook nog iets tussen in. Bijvoorbeeld voor je weggaat vragen of ze even een badjas voor je moeten pakken, of een joggingbroek.
Ik bedoel dus niet: 'mevrouw, weet u wel dat u hier halfnaakt in een bebloed netbroekje rondrijdt (want meestal in rolstoel). Het ziet er niet uit!'Precies. Ik zou er denk ik wel blij mee zijn hoor als iemand dat over een week of vier tegen mij zou zeggen. Dat eerste dan.
Ik bedoel dus niet: 'mevrouw, weet u wel dat u hier halfnaakt in een bebloed netbroekje rondrijdt (want meestal in rolstoel). Het ziet er niet uit!'Precies. Ik zou er denk ik wel blij mee zijn hoor als iemand dat over een week of vier tegen mij zou zeggen. Dat eerste dan.
donderdag 28 juli 2011 om 13:29
Ik had mijn best gedaan om een fatsoenlijke pyjama voor in het ziekenhuisbed te vinden. Uiteindelijk gevonden bij de hema. Helaas kon ik na de bevalling niet plassen en moest ik een catheter. Dan is een broek niet handig . Ik zou dus inderdaad voor nachthemden gaan en dan met knoopjes aan de bovenkant voor de borstvoeding. Al vond ik het in begin het fijnste om zonder bovenstuk te voeden omdat het toch snel ergens gaat knellen met die stuwing. Dus eigenlijk het liefst een nachthemd met knoopjes die ver doorlopen.
Goh, ik zie een gat in de markt!
Goh, ik zie een gat in de markt!
donderdag 28 juli 2011 om 13:57
TessTan, ik had er wel eentje gevonden na heeeel lang zoeken. Was een lang grijs hemd met lange mouwen en knoopjes van onder tot boven, gewoon gekocht in maat XL. Was wel de wintercollectie van Hunkemoller, dus zal er nu wel niet zijn.
Was de bedoeling dat het dan makkelijk zou gaan met de eerste borstvoeding in het ziekenhuis, maar uiteindelijk ging het allemaal zo snel na het persen, dus niemand heeft de knoopjes losgemaakt. Toen dochter eenmaal op mijn borst lag zat ik onder haar door te frutten en zei iedereen aanwezig, joh laat haar gewoon lekker liggen. Ze was achteraf gezien toch te dizzy etc van de vacuümpomp dus drinken was het laatste waar zij aan dacht. Is ook niet meer goed gekomen met de borstvoeding helaas.
Was de bedoeling dat het dan makkelijk zou gaan met de eerste borstvoeding in het ziekenhuis, maar uiteindelijk ging het allemaal zo snel na het persen, dus niemand heeft de knoopjes losgemaakt. Toen dochter eenmaal op mijn borst lag zat ik onder haar door te frutten en zei iedereen aanwezig, joh laat haar gewoon lekker liggen. Ze was achteraf gezien toch te dizzy etc van de vacuümpomp dus drinken was het laatste waar zij aan dacht. Is ook niet meer goed gekomen met de borstvoeding helaas.
donderdag 28 juli 2011 om 14:01
Speaking of pyjama's...
Ik liep net in mijn dorp en zag een enorme collectie 'big shirts' in de uitverkoop hangen bij Livera. Misschien eens gaan kijken, bij jou in de buurt?
En dan over netbroekjes... Ik vond ze best fijn zitten. Wilde graag de tweede dag ook nog zo'n broekje aan (want het zat lekker stevig zodat het verband ook fijn zat) maar dat mocht niet... 'Nee mevrouw, op de tweede dag doen wij gewoon weer onze onderbroek aan.' Dus...
Ik liep net in mijn dorp en zag een enorme collectie 'big shirts' in de uitverkoop hangen bij Livera. Misschien eens gaan kijken, bij jou in de buurt?
En dan over netbroekjes... Ik vond ze best fijn zitten. Wilde graag de tweede dag ook nog zo'n broekje aan (want het zat lekker stevig zodat het verband ook fijn zat) maar dat mocht niet... 'Nee mevrouw, op de tweede dag doen wij gewoon weer onze onderbroek aan.' Dus...
donderdag 28 juli 2011 om 14:19
donderdag 28 juli 2011 om 14:21
http://www.otto.nl/trends ... emode&creative=7318303712
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 juli 2011 om 14:22
https://www.bolifestyle.n ... KLBk7SDpKoCFc2FDgoddXjEXQ
http://www.positielingerie.nl/webshop?cat=9
Ik had gewoon een soort pyjama joggingbroek van de hema en daar hempjes op die ik de hele zwangerschap (en nu nog )ook droeg. Zijn fijn lang en rekbaar zodat ik makkelijk voedingen kon geven. Ik heb in geen jaren zo'n lang pyjama-jurk geval aan gehad.
GDLT: fijn he als er wordt gesproken over 'we' Ik heb geen netbroekje aangekregen, moet je daarvoor langer in het ziekenhuis blijven?
GDLT: fijn he als er wordt gesproken over 'we' Ik heb geen netbroekje aangekregen, moet je daarvoor langer in het ziekenhuis blijven?
donderdag 28 juli 2011 om 14:23
http://www.positiewinkel. ... eding/nachtmode/pagina/12
donderdag 28 juli 2011 om 14:23
http://www.inpositiekledi ... group_id=10000105&lang=NL
donderdag 28 juli 2011 om 14:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2011 @ 14:21:
http://www.otto.nl/trends ... emode&creative=7318303712Nee, niet bij Otto bestellen. Belabberde service!
http://www.otto.nl/trends ... emode&creative=7318303712Nee, niet bij Otto bestellen. Belabberde service!
donderdag 28 juli 2011 om 14:26
Neckermann, 10 euro.
http://www.hippemoeders.nl/positienachtkleding.htm
http://www.hippemoeders.nl/positienachtkleding.htm