goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
donderdag 28 juli 2011 om 22:27
Gaat wel weer goed met mij hoor lieverds. Ik ben een beetje grieperig geweest. Althans dat denk ik. Pijn in mijn kop en nek, gewoon niet lekker en doodmoe. Sinds vandaag gaat het wel. Vandaag bij de oudjes wezen werken, was wel gezellig.
Mika, heb je nog last van die apneu aanvallen, of wat het ook mag zijn?
Jij ook weer een paar heftige dagen achter de rug Yellow. Je klinkt nu gelukkig weer opgewekt
Leuk een klein poesje Choc. Ze zouden zo klein en ondeugend moeten blijven. Prachtig gezicht als ze zo door het dolle heen zijn. Ik vond het altijd zo leuk als ze van die zijwaartste sprongen maakten
Hoe is t met Iebeltje?
Sanne, fijn dat het weer beter gaat met vriend. Alhoewel...je geeft ze één vinger... Zo zijn mannen. Als de bui weer goed is denken ze idd dat alles weer goed is. Lastig soms.
Mika, heb je nog last van die apneu aanvallen, of wat het ook mag zijn?
Jij ook weer een paar heftige dagen achter de rug Yellow. Je klinkt nu gelukkig weer opgewekt
Leuk een klein poesje Choc. Ze zouden zo klein en ondeugend moeten blijven. Prachtig gezicht als ze zo door het dolle heen zijn. Ik vond het altijd zo leuk als ze van die zijwaartste sprongen maakten
Hoe is t met Iebeltje?
Sanne, fijn dat het weer beter gaat met vriend. Alhoewel...je geeft ze één vinger... Zo zijn mannen. Als de bui weer goed is denken ze idd dat alles weer goed is. Lastig soms.
donderdag 28 juli 2011 om 22:53
Met mn vader gaat het beter yellow. Hij hangt vaak de martelaar uit. Hij is redelijk gezond, wel wat ongemakken. Kortom altijd geklaag en gezeur. En hij probeert op mijn gemoed te werken. Bewust. Ik baal ervan dat ik mijn oren er naar laat hangen. Het kwam nog ter sprake bij therapie. Volgende intake gesprek gaat voornamelijk over mijn jeugd. Moet ik al dat oude zeer nu oprakelen? Ik vergeet het liever...
donderdag 28 juli 2011 om 23:00
En als ik dan die oudjes waar ik werk zie. Zo lief allemaal. Vooral de vrouwen. Blij kunnen ze nog van kleine dingen genieten.lachen om een grapje, zijn blij met iets lekkers bij de koffie. Ik weet dat mannen alleen wat hulpelozer zijn, ook niet allemaal natuurlijk. Zo kan het dus ook. Mijn vader wil niet naar de dagbesteding. Wil niks. Wil alleen maar dat ik mijn eigen leven opoffer. Zeikt als ik eens op vakantie ga. Ben zelfs een keer voor hem thuis gebleven. En als ik dan tóch ga zit ik daar met een akelig gevoel.
Als ik zo word als ik oud ben mogen ze me afschieten. Ik wil mijn kinderen dit niet aandoen.
Als ik zo word als ik oud ben mogen ze me afschieten. Ik wil mijn kinderen dit niet aandoen.
donderdag 28 juli 2011 om 23:08
Hij is 82 Mika
Hij heeft me nooit iets aangedaan hoor, maar ik ben als kind wel bang van hem geweest. Dominant en tiranniek. Dat was hij. Het moest gaan zoals hij wenste. Ach ja, ik wil niet klagen hier hoor, maar soms voel ik nog het verdriet en angst van vroeger. Ik hoor hem bepaalde dingen nog zeggen
Het kan toch niet zijn dat ik daar nu last van heb. Ik word over een paar weken 51!
Hij heeft me nooit iets aangedaan hoor, maar ik ben als kind wel bang van hem geweest. Dominant en tiranniek. Dat was hij. Het moest gaan zoals hij wenste. Ach ja, ik wil niet klagen hier hoor, maar soms voel ik nog het verdriet en angst van vroeger. Ik hoor hem bepaalde dingen nog zeggen
Het kan toch niet zijn dat ik daar nu last van heb. Ik word over een paar weken 51!
donderdag 28 juli 2011 om 23:12
Ik denk dat dat wel kan Chat dat je daar nog last van hebt. Als je het aankunt zou ik wel iets vertellen bij therapie, misschien stapje per stapje? In je eigen tempo doen, en zelf bepalen tot hoever je wilt gaan bij de therapie hoor
Mika, ik heb nog helemaal niet gerummi'd vanavond. Jij bent verslaafder dan ik
Mika, ik heb nog helemaal niet gerummi'd vanavond. Jij bent verslaafder dan ik
donderdag 28 juli 2011 om 23:20
Ik ben bang dat jullie gelijk hebben. Het gaat idd zoals hij wenst. Godsamme, zie ineens tegen therapie op. Het zal goed zijn om er over te praten, maar vind het wel eng.
Ff wat anders. Ik heb gisteren op mijn tong gebeten. Pijn! Een groot plek, kan bijna niet eten en praten. Blij dat ik mijn toetsenbord heb haha
Ff wat anders. Ik heb gisteren op mijn tong gebeten. Pijn! Een groot plek, kan bijna niet eten en praten. Blij dat ik mijn toetsenbord heb haha
donderdag 28 juli 2011 om 23:27
hmm vrees dat ik nog erger verslaafd ben dan jullie samen. Nou ja leuk voor zolang als het duurt hoor.
Ik ging wat weg brengen op mijn hobby kamer die er al tijden uit ziet alsof er een bom is onploft mede omdat ik al mijn nieuwe boeken niet meer kwijt kon in de 3 boekenkasten die ik al in beslag nam. Nou staan er 4 boekenkasten in die kamer 1 kast was van Patrick. En ineens had ik er genoeg van en ben dozen gaan pakken en heb Patrick zijn spulletjes opgeborgen. Al zijn sukses en wiskes die hij zo zorgvuldig op volgorde had gezet, al zijn tycoon spelletjes (sommige nog in verpakking) al zijn geschiedenisboeken en eftelingnaslagwerken heb zijn formule 1 spullen nog laten staan. Heb niks weggegooid alleen maar in dozen gedaan en dozen naar zolder gebracht. Wel 5 grote tassen andere rotzooi van mezelf weggegooid en boeken in de leeggeruimde boekenkast gezet. Nu staan er nog steeds overal tassen met knutselspullen maar ik kon het niet meer aan. Ben even naar bad gegaan wat er fijn was want mijn inmiddels befaamde buikpijn kwam weer op (denk eerlijk gezegd dat het stress is) en dat warme water was wel fijn.
Chat, hopelijk voel je je weer helemaal beter niks hoor griep die niet door wil komen.
Sanne, hij (en jij) kan natuurlijk geen wonderen verwachten omdat jullie nu goed hebben gesproken met elkaar. Het is, zoals Mika al schrijft is het soms gewoon hard werken dat hebben van een relatie.
Ik ging wat weg brengen op mijn hobby kamer die er al tijden uit ziet alsof er een bom is onploft mede omdat ik al mijn nieuwe boeken niet meer kwijt kon in de 3 boekenkasten die ik al in beslag nam. Nou staan er 4 boekenkasten in die kamer 1 kast was van Patrick. En ineens had ik er genoeg van en ben dozen gaan pakken en heb Patrick zijn spulletjes opgeborgen. Al zijn sukses en wiskes die hij zo zorgvuldig op volgorde had gezet, al zijn tycoon spelletjes (sommige nog in verpakking) al zijn geschiedenisboeken en eftelingnaslagwerken heb zijn formule 1 spullen nog laten staan. Heb niks weggegooid alleen maar in dozen gedaan en dozen naar zolder gebracht. Wel 5 grote tassen andere rotzooi van mezelf weggegooid en boeken in de leeggeruimde boekenkast gezet. Nu staan er nog steeds overal tassen met knutselspullen maar ik kon het niet meer aan. Ben even naar bad gegaan wat er fijn was want mijn inmiddels befaamde buikpijn kwam weer op (denk eerlijk gezegd dat het stress is) en dat warme water was wel fijn.
Chat, hopelijk voel je je weer helemaal beter niks hoor griep die niet door wil komen.
Sanne, hij (en jij) kan natuurlijk geen wonderen verwachten omdat jullie nu goed hebben gesproken met elkaar. Het is, zoals Mika al schrijft is het soms gewoon hard werken dat hebben van een relatie.
donderdag 28 juli 2011 om 23:27
Kan ik me voorstellen dat je het eng vind al die troep uit het verleden waar je eigenlijk al mee af moet hebt gedaan. Maar zo werkt onze geest jammer genoeg niet. Soms dan denk ik wel eens laten ze me maar shock therapie geven en dan niets meer herinneren van het verleden. Maar je maakt natuurlijk ook leuke dingen mee
Dat is erg pijnlijk idd, Dan is het wel lekker rustig bij jou in huis, geen geklep
Dat is erg pijnlijk idd, Dan is het wel lekker rustig bij jou in huis, geen geklep
donderdag 28 juli 2011 om 23:57
Ibi, kan me voorstellen dat dat heftig is zeg Hoop dat het bad je een beetje goed gedaan heeft.
Mama chatje , ga je me dan wel even toevoegen op facebook? ik ben gewoon mijn echte naam. (maar ik weet niet of je mijn achternaam hebt onthouden) het klinkt misschien suf maar dat rummikub kan soms echt wat afleiding geven. Ook omdat je heel systematisch meot denken ofzo , ik merk dat het wle een beetje mijn gedachtes kan ordenen.
WIe doet er nog een potje rummi met mij?
Mama chatje , ga je me dan wel even toevoegen op facebook? ik ben gewoon mijn echte naam. (maar ik weet niet of je mijn achternaam hebt onthouden) het klinkt misschien suf maar dat rummikub kan soms echt wat afleiding geven. Ook omdat je heel systematisch meot denken ofzo , ik merk dat het wle een beetje mijn gedachtes kan ordenen.
WIe doet er nog een potje rummi met mij?
vrijdag 29 juli 2011 om 10:44
Chat, ik denk dat juist op onze leeftijd (oh gruwel) het verleden des te meer naar boven kan komen, ik heb er zelf ook mee te maken. Ook met therapie bezig en het is zwaar, maar ik begin wel iets van bevrijding te voelen. En dan te bedenken dat mijn vader al meer dan 30 jaar dood is en ik geen contact meer heb met mijn moeder. Maar therapie levert echt wel iets op, ook al is het zo-echt-niet-leuk. Succes trouwens met FB, ik zit er ook en het is echt niet zo moeilijk hoor!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos