Entertainment alle pijlers

Parade 2011

28-07-2011 20:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er ook? Kon geen topic vinden over dit jaar dus bij deze!

Ben vandaag naar twee voorstellingen in Utrecht geweest, Prinsesjes op de Erwt, die was echt superleuk.

Daarna naar Moulin Rouge, dat was absoluut mijn ding niet. Veel gezang in het Frans, mooie stemmen maar teveel van het goede in mijn ogen. Zag na een tijdje ook steeds meer mensen om zich heen kijken (al deed ik dat dus ook).

Eten heb ik enkel nog bij Hot Mama Hot gedaan, was lekker.

Tip: als je van heet houdt, vraag dan naar de extra pittige sambal!
Leuk! Ben wel van plan om te gaan (in A'dam), het is alleen altijd zo super duur :( Wat voor eten is Hot Mama Hot? En hoelang van te voren heb jij kaartjes voor de voorstellingen gekocht (of kan dat alleen ter plekke?)?
Wij gaan morgen. Ik heb net kaarten besteld: AshtonBrothers en Oscar en zijn moeder. Wat jammer dat het weer zo tegen zit. Utrecht is vast niet druk bezocht. Ik moet zeggen dat ik dit jaar niet zo in de gaten had dat het er was, ik heb geen aanplakborden gezien. Ik heb er heel veel zin in! En ik ga voor de pizza, als die er weer is. Zo lekker!
Ohh, die pizza's zijn heerlijk ja! En de tempura is ook altijd fijn. Ik denk dat ik dit weekend nog wel even ga, maar heb me nog helemaal niet in de voorstellingen verdiept. Ashton Brothers waren vroeger heel leuk in elk geval, ben wel benieuwd of ze het nog zijn.
Ik wil wel, maar ga niet. Ik ben er twee jaar geweest (2007 en 2008) en heb er mooie herinneringen aan. Maar ook moeilijke herinneringen. De Parade blijft voor mij altijd daaraan verbonden. Ik kan er niet meer onbevangen rondlopen. Helaas. Want de sfeer die er hangt (in ieder geval in Amsterdam) vind ik heel fijn, gezellig en ontspannen.
Wat jammer decatur. Ik hoop dat je wel andere festivals bezoekt waar het fijn is om te zijn. Het geeft mij altijd zo'n zomers en vrij gevoel.
Ik ben in Den Haag geweest.

Paard van Troje, The Movers vonden wij erg leuk.
Jammer dat het allemaal zo duur is geworden!
Ja, belachelijk prijzig. Dus maar proberen voor 16 uur naar binnen te gaan, dan is de toegang in ieder geval nog gratis.

Hot Mama Hot heeft Aziatische hapjes.
Kaartjes koop ik altijd gewoon daar, eerst turen in het programmaboekje of naar rondlopende mensen, als het leuk overkomt beslis ik ook daardoor.
Snubbel, dat was mijn strategie ook altijd, maar dan geef je (of althans ik ) ook weer een stuk meer uit aan drankjes en hapjes.

Ik ga vanavond naar de Ashtons en naar iets experimenteels wat iets met Wagner van doen heeft, erg benieuwd.
Vroeger kon je dan daar zitten, een uurtje wachten in de zon, stempel halen en terug naar huis. En dan daar eten en later in de avond weer terug. Nu krijg je de stempel pas na zessen. Uiteraard om dat te voorkomen. Maar wel jammer want inderdaad, je geeft er dan zoveel geld uit!
Iemand nog een tip voor een voorstelling? Ga morgen nog een keer.
Ja, voor 16u binnen zijn idd. Nou, als ik dan gewoon thuis al wat gegeten heb en alleen iets kleins neem.. Kan je zelf een flesje water oid meenemen? En hoe duur is de gemiddelde voorstelling? ik weet dat t verschilt van 7 tot 20 euro ofzo, maar wat ben je nou gemiddeld kwijt?
Flesje water lijkt me geen probleem, ik nam altijd een flesje wijn mee. Dat mag niet meer.

De prijzen, ik heb nog nooit een voorstelling van 20 euro gezien, Belachelijk.Kan me haast niet voorstellen dat die er zijn!!

Maar, die waar ik al geweest ben waren 5 en 8,50. Al vrees ik dat die 5 euro inmiddels echt een kinderparade prijs is. Geloof dat ze meestal wel 7 of 8 euro kosten.
oke, bedankt voor de info!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven