goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi EV

Voor jou een en een , zomaar, omdat het bijna weekend is

Chat ik snap je denkwijze hoor.

Ik wilde ook niks oprakelen van vroeger en toen dat 'moest' ben ik zo boos geworden! Boos om wat me is aangedaan, boos op anderen dat ze niet ingrepen, boos op mezelf dat ik geboren was. Ja ik ben echt heel boos geweest. Daarna heel verdrietig. En vooral het waarom he. Waarom ik? Ik ben toch een goed mens?

Daarna het besef. Het zijn patronen. Mijn moeder deed dingen omdat het haar geleerd was. Mijn broer idem dito. En als je daar niet van bewust bent, kun je het niet veranderen.

En toen kwam het licht. Alle veranderingen die je wil, beginnen bij jezelf. En dat duurt lang.

Het heeft kracht, moed en wilskracht nodig.

En bij deze wens ik jou dat toe. Ik heb respect voor je dat je op jouw leeftijd nog in therapie gaat. Want hoe vaak hoor je wel niet 'ja zo ben ik nu eenmaal (gevormd), niks meer aan te doen'. Of de kop in het zand steken..

Je kan het Chat. Ik als jonkie kon het ook, jij als wijze oudere dus helemaal. En houd je einddoel in ogen wanneer het je te zwaar word: je komt er beter uit

Choco, wat een lieve post. Al die gevoelens die je daar beschrijft (over therapie) herken ik. En bedankt voor wat je bovenaan neerzet, ik kan het wel gebruiken vandaag. Brak dagje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Omg EV en Choc. Ik zit hier te janken om jullie post. De sterke, niet klein te krijgen Chat jankt.

Ben net weer bij hem geweet. Ach en wee. Ik ben er tegenin gegaan en werd me niet in dank afgenomen. Dat eeuwige gezuig. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met vertellen. Er is zó ontzettend veel wat me dwars zit. Misschien dat ik wel een keer verslag doe. Ben alleen bang dat het aan mij ligt. Dat ik niet empatisch genoeg ben, te hard. Maar aan de andere kant doe ik alles voor hem. Het is ook moeilijk te begrijpen voor anderen in mijn omgeving. Daar is hij de leuke, bijdehandte, charmante, oude man. Daar worstel ik al jaren mee: ligt het aan mij?
Is dat niet juist ons probleem? Dat we denken dat het aan ons ligt? Just a thought..
Ja! Wat ben je scherp lieve schat!

Daar gaan we aan werken!
Cognitieve gedragstherapie Chat, kan ik je uit eigen ervaring zeer aanraden! (Wel pas nadat je je verleden hebt uitgespit en dingen hebt verwerkt, zal het dus over een jaar weer ter sprake bij je brengen ). Kanjer! (zegt het jonkie beschaamd tegen 'het oudje'..)
Ben douchen!
Zo wat kan een mens daar van opknappen!

Yellow ik heb die cd binnen via een forumster en hij is heeeeeerlijk! Had hem keihard aan onder de douche

Zo nu ff richting bouwmarkt en dan boodschappen doen. Tot later dames!
Hallo allemaal

EV je mag altijd hier ook dingen over jezelf schrijven hoor, en t geeft niets als je niet reageert op andere verhalen als je zelf in de put zit toch!

Chattie Ik sluit me aan bij Choco en Ev Omdat hij zich wellicht charmant voordoet aan de buitenwereld ga je twijelen, maar hij doet dat niet bij jou.. Ik denk niet dat het aan jou ligt, en dat het echt goed kan zijn als je erover praat lieve mama chat.

Choco , veel plezier in de bouwmarkt, wat ga je verbouwen

Ik heb vandaag MRI gehad, uitlsag 2 aug. HOop dat alles ok is.
Ik hoop ook voor jou dat alles goed is Yellow

EV je hoeft niet op iedereen te reageren hoor, hier binnenwippen is altijd gezellig. Hoop dat jij je wat beter voelt.

Chooc wat een lieve post naar Chat toe, ik wilde dan dat ik zo kon schrijven maar helaas pindakaas zit er bij mij niet in.

Chat elke verandering is moeilijk dat jij nu tegen je vader ingaat tja dat is hij niet gewent. Als je het echt wilt veranderen zul je op tegenstand duiden. Dat is moeilijk hoor, dikke knuf voor jou
Bedankt lieve mika en yellow. En mika, ik vind jouw woorden niet onderdoen voor een ander hoor. De boodschap is hartstikke duidelijk en ik vind jullie allemaal lief!

EV join the club. Je hoeft echt niet altijd te reageren. Als je zelf je verhaal kwijt wil is dat meer dan prima. Ik weet dat jij ook worstelt met dingen van vroeger. Ik heb je vaak genoeg gelezen en gevolgd. Fijn dat je wat meer lucht krijgt door de therapie. Ik ben ook van plan om er helemaal voor te gaan. Heb zelfs het idee dat het door vroeger komt. Want hoe/waarom gaat een kind van 13 hyperventileren. Sinds die leeftijd ben ik niet 100%, m.u.v. goede tijden, helemaal happy.

Ik heb net lekker verwenmuffins gebakken en er al twee op
He bah ik heb vreselijke diarree sinds gisteravond en ik heb zo een bbq. Nog iemand tips voor me voor wat wel of wat niet eten?
Imodium nemen choc. Vette dingen kun je beter laten staan.
En yellow, ik was op zoek naar kabelgootjes.

Drama zeg. Degene die ik wilde (moeten 2 kabels in) is alleen maar te koop dat je die moet boren. Ik wil kabelgootjes met plakstrip

Ga zo met man nog ff kijken. Niet dat hij er meer verstand van heeft (man heeft 2 linkervoeten, zegt vast genoeg )
Imodium, ga zo ff in medicijnbak kijken zodra ik van de wc af ben
Yeah! Weekend! Ik ben zo moe, dat ik vanavond niet ga sporten. Zat er niet in deze week. Ga volgende week wel weer aan een barbie-figuur werken. Hoef met dit weer toch niet in een bikini.
Choco succes met de diarree en de gootjes

Sanne, je mag best een keertje niet gaan, maar volgende week weer met goede moed he

Heb een kutdip. God, waarom ben ik niet over ex heen. ik snap het niet. Ik wil hem niet terug, dat is het echt niet, waarom ben ik dan nog zo verdrietig.
Mischien ben je verdrietig om wat het had kunnen zijn yellow zoiets is echt niet vreemd.

Ben bij schoonfam. ben naar harry 3d geweest maar dat 3d kwam weinig terug vond ik
Waarom snappen mijn ouders niet dat ik nog niet over mijn ex heen ben. Laat mij lekker af en toe humeurig zijn zeg. Ik snap mijn moeder ook niet, het lijkt altijd mijn fout te zijn. Terwijl echt fout zit met slaan etc. Alsof er een reden is om iemand te slaan. Ik wil nooit zo worden :(.

Yellow . Zou graag willen vertellen hoe je er over heen moet komen, maar heb het zelf ook nog niet ontdekt ;).
Choco, sterkte met je lichamelijke ongenoegens.

Chat, dat is zoiets bekends: naar buiten toe zijn ze zoooo leuk, en sociaal, iedereen houdt van ze. Dan ga je zelf denken dat je gek bent. Ik moet bekennen dat ik het tot nu toe soms zelfs denk. Dat IK gek ben, en zij allemaal niet. Hij leeft al lang niet meer, maar mijn moeder wel, en die is toch zo zielig, en iedereen trapt erin. Ik kan me daar zo kwaad om maken!

Kinderen denken altijd dat het hun schuld is. Maar kijk eens naar een kind(je)? Wat zie je dan? Zo puur, mooi, onschuldig. Is ook maar iets de schuld van het kind? Wie is eigenlijk de volwasene die beter zou moeten weten? Ik voel mee met dat meisje van 13 dat jij was. Zorg maar goed voor haar. Ja, zweeftaal misschien, maar toch. Ze heeft je veel te vertellen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Yellow en venti, ik heb ook zo'n ex gehad waar ik jaren aan bleef hangen. Moet bekennen dat het pas echt goed kwam toen ik 'de perfecte vriend' tegenkwam die me weer liet lachen, vertrouwen hebben, etc. Hij had een vriendin en was erg trouw, maar door hem stond ik wel weer open voor andere mannen. Hoop dat jullie dat voor jezelf kunnen betekenen!
Lieve Yellow en Venti. Liefdesverdriet sucks. Dat is een feit. Probeer jezelf af te vragen waarom je verdriet hebt om hem. Mis je hem? Had je oud willen worden met hem? Houd je zielsveel van hem? Of is het misschien boosheid. Boos omdat hij je niet wil? Het balen afgewezen te zijn? Wacht op de man die het bijzondere wél in jou ziet. Een vent die dat niet ziet, dat moet je niet willen.

EV Je raakt me enorm. Ik moet het even op me in laten werken. En totaal niet zweverig.
Hallo dames, was een beetje tv aan het kijken met forum is afleiding.

Bedankt vor de lieve woorden.

Mama chat
Ha wijffie yellow. Ik heb ook naar HGT gekeken hoor. Als is het alleen maar voor die heerlijkheid van een Dan. Maar forummen en kijken vind ik te ingewikkeld. haha
Gaan we al rummikuppen op facebook? rummikubben..rummikuppen...

Hoe voel je je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven