Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Goedemorgen,

Girlxxx, Escada was vorige week bij ICI in de aanbieding. Hopelijk zondag voor jouw ook nog.

Waar woon jij ongeveer?

Hier is het nl lekker, tuindeuren zijn open (noord-limburg).

Escada-Magnetism heb ik op.

Vandaag ben ik in Tubereuse van Annick Goutal. Een heerlijk rauwe recht toe recht aan Tuberoos. Deze droeg ik bij het concert van Prince. Samen met Smelly en Beauties geweest, alle drie in dezelfde geur. Lekker walmen. Elke keer dat ik deze geur draag denk ik aan die bijzondere avond. GEWELDIG.

Skiffy, volgende x moet jij ook mee hoor. Nou-ja iedereen eigenlijk. Prince is nu eenmaal fantastisch. Zo'n concert mag je niet missen.
Goedemorgen dames,

Berteke, je hebt geen woord teveel gezegd; de kleine man was subliem! Echt geweldig! Jammer dat je er niet bij kon zijn!

Ook nog even op snuffeltocht geweest, maar niets gekocht.

Plom, jammer dat Mi Fa zo snel weg is bij jou, bij mij ruikt hij echt ontzettend lang!

Steph, Jimmy Choo vind ik ook heerlijk, gaat zeker een aanschaf worden!

Girl, ik meen dat Magnetism nu in de aanbieding is bij ICI Paris.

Vandaag in Dark Aoud - Montale (proefje).

Dark Aoud: black pepper, saffron, vetiver, oud, sandalwood, teak, leather, ambergris.

Fijne dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:19
Reden: privacy
% gewijzigd
Dalida, hopelijk krijg ik Jimmy choo als proefje erbij....
dakini-fee, Goed plan volgende keer ga ik ook mee maar ik weet niet of ik die geur dan op doe.

By the way ik heb vroeger een cavia gehad en die leek op Prince( (zijn kapsel dan he voor een zwijntje was hij groot), er kwamen ook de meest leuke geluidjes uit. Hij was gek op vanille vla.

Hebben die cavia's van jou girlxxx ook van die gekke geluidjes en eetvoorkeuren? ( Waar zijn die kruisjes eigenlijk voor achter je naam?)
Goedemorgen!

Fijn Dalida dat het zo geweldig was

Girl hier is het op zich wel lekker kwa temp dan..verder ziet het er donker uit. Hoop dat je je Escada kan scoren!

Steph veel plezier met je nieuwe aankoop alvast!

Ikzelf nog een dagje in Prada Tendre (kan niet kiezen momenteel uit de vele geuren die ik heb..luxe probleem) ))

Fijne dag!
Hoi hoi ,

Leuk dat je mij gevonden hebt Berteke ! En..goeie muzieksmaak !

Girl,hier in het westen best fris he .Maar het is droog,vanmiddag uitwaaien op het strand als het mee zit .Slecht verdeeld, in Spanje bij zoon is het rond de 40 C ,hoef je ook niet blij mee te zijn ..hoop dat je Escada kunt kopen !

Dalida,baal er ook van ,echt super lekker Mi Fa ,goed dat je even niets koopt tot je vakantie .

Steph,je boft in Noord Limburg ,hier zit alles flink dicht ,vind Limburg echt erg mooi,gaan er vaak weekendjes heen .

Taylor ik heb vandaag je Amethyst EDP op ,je ruikt weer lekker,ook al ben je in de herhaling

Fijne dag allemaal,

liefs !

Plom
Vandaag in Jimmy Choo. Fijne zoetige geur en prachtige flacon !
Vandaag in Rose Ikebana, van Hermes. Prachtige rozengeur, heel fris en helder.

Tis me wat, met die huisdieren, mijn poes verhaart ook al zo! Overal waar m'n poes is geweest liggen haren!

Ik denk dat we maar beter een papegaai kunnen aanschaffen!

Dakini, je moet die Carnal Flower niet opdoen als mijn vent in de buurt is, dan wordt ie helemaal dol!
Hoi hoi

Dalida, hij kan er wat van hè . Heb net allemaal filmpjes gezien van een vriendin die mijn kaartjes had overgenomen. Zag er super uit!! Ik ga volgend jaar wel weer als hij in het buitenland optreedt, is het direct een leuk weekendje weg

Plom, leuk jou eens te zien nu!! Lekker zeg, naar het strand vanmiddag! Ik hoop over twee weken vaak het strand te zien

Steph, veel plezier alvast met je nieuwe aankoop. Hoop dat je een paar lekkere proefjes er bij krijgt!

Girl, het is hier wel lekker qua temperatuur nu! Zonnetje schijnt en ik heb net lekker buiten gezeten met studie-boek.

Ik ben vandaag in Profumi del Forte – Marconi 3

topnoten : bergamot, sinaasappel, rots roos, vioolblaadjes

hartnoten : sandelhout, patchouli, cederhout

basisnoten : witte muskus, amber, tonkaboon, vanille

Fijne dag nog
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2011 19:42
Reden: off-topic
% gewijzigd
Berteke,

Bij het teruglezen las ik ergens dat jij je serge lutens een beetje zat bent. Heb je die op marktplaats staan?
Hoi hoi,

Vandaag in Feerie van van Cleef & Arpels en dan de EDP versie,had een tijdje terug de 100 ml. gekregen en nog niet eens geprobeerd. Ik vind het niet zo'n lekker luchtje,te chemisch helaas maar dat geeft niet. Ik geef hem gewoon door aan iemand die er wel blij van kan worden
Wat zijn de sneue typjes weer lekker bezig zeg.

Steph, ik heb hier nog een proefje liggen van Jimmy Choo, die wil ik je best toesturen? En ik heb meer proefjes, van Versace, Givenchy, Guerlain en Serge Lutens. Zeg het maar als je ze kunt gebruiken, ik heb ze allemaal dubbel.
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:21
Reden: --
% gewijzigd
Goedenavond,

In SJP NYC Sarah Jessica Parker vanavond

Fijne avond!
Ik draag vandaag Lacoste pour Femme. Vind het een lekkere frisse. zoete geur waar ik vrolijk van word.
Vanavond vroeg naar bed, gedruppelt in Scandal van Roja Dove. Een onweerstaanbare Tuberoos. De enige echte weergaloze waanzinnige tuberoos onder de Tuberozen. Tuberoos, Ohhhhh Scandal Tuberoos vanavond zal ik u beminnen en voor eeuwig tot de mijne maken.

quote:dalida schreef op 27 juli 2011 @ 15:40:

Steph, ik heb hier nog een proefje liggen van Jimmy Choo, die wil ik je best toesturen? En ik heb meer proefjes, van Versace, Givenchy, Guerlain en Serge Lutens. Zeg het maar als je ze kunt gebruiken, ik heb ze allemaal dubbel.

Ben heel eerlijk, daar zeg ik geen nee tegen. Jimmy Choo en Versace vind ik al genoeg hoor (alles mag hoor).

Even kijken hoe je mijn mail-adres kunt krijgen.
Avond

Ik ben vanavond in Secrets de Rose van Les Parfums de Rosine

topnoten: pruim, drop, roos essence, bittere sinaasappel, saffraan

hartnoten: magnolia, ylang-ylang, roos absolue, witte jasmijn, komijnzaad

basisnoten: sandelhout, eikenmos, amber hars, labdanum, musk
Slaap lekker straks natuurlijk
Goedenavond,

Taylor, lekker fruitig he, SJP NYC! Zal hem deze week ook weer eens tevoorschijn halen. Ruik jij dat er rum zit in deze geur? Ik ruik het bijna niet helaas (ben gek op geuren met rum).

NYC (leuke nick en avatar!), ik vind Lacoste Pour Femme een prachtige geur, heel vrouwelijk en elegant. Fris vanwege appel, zoet door heliotroop en hibiscus.

Steph, ik denk ook even na over een manier om elkaars e-mailadres te krijgen. En alle proefjes heb ik dubbel, dus het is geen probleem!

Berteke, hoe doet Dark Aoud het op jouw huid? Bij mij was hij best snel vervlogen, jammer genoeg! Ik vind hem overigens wel erg mooi!

Fijne avond, welterusten!

Goedemorgen!

Vandaag heerlijk in DKNY women, lekker fris. Ik spuit ook even wat op m'n poes, dan ruikt die ook weer citroentjesfris!

Ach Dakinifee, had ik niet gedaan hoor, die Serges verkopen. Geurenliefde gaat, maar komt vaak ook weer terug, zonde! Maar als het maar een bevlieging was kan ik het me wel voorstellen, rages komen en gaan natuurlijk, net als obsessies.
Marnie, jij ruikt ook heerlijk. DKNYwomen, die lekker frisse appeltjesgeur is (las ik laatst) ook door Maurice Roucel gecreeerd. Het zou het lieve zusje zijn van "Envy". Envy die heerlijke ijskoude diepgroene geur van Gucci. Helaas gediscontinueerd.

Geniet van deze prachtige dag, kus alle Boeddha's om je heen.
Vandaag MB02 van Biehl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven