goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zaterdag 30 juli 2011 om 12:39
Goedemorgen. Hier geen goede. Zie FB (voor degenen die daar zitten).
Choco, hoe gaat het nu? Hoe was de BBQ?
Chat, fijn dat je er iets aan had. Liefs voor je!
Ja, en LDVD sucks.
Ik ga uitzoeken hoe mijn nieuwe mp3-speler werkt. Nou ja, straks. Als ik kalmer ben. Hij moet toch eerst opladen. Natuurlijk moet Evy er weer op komen, en een hoop andere muziek, dus nog genoeg te doen. Nu eerst eten en rondje met de hond.
Choco, hoe gaat het nu? Hoe was de BBQ?
Chat, fijn dat je er iets aan had. Liefs voor je!
Ja, en LDVD sucks.
Ik ga uitzoeken hoe mijn nieuwe mp3-speler werkt. Nou ja, straks. Als ik kalmer ben. Hij moet toch eerst opladen. Natuurlijk moet Evy er weer op komen, en een hoop andere muziek, dus nog genoeg te doen. Nu eerst eten en rondje met de hond.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 30 juli 2011 om 13:11
Elmervrouw ik heb het gelezen... Ik weet niet wat ik kan zeggen, wat hard en ontzettend pijnlijk dit.
Ik denk dat bepaalde dingen gecontroleerd worden, en er ingestampt zijn. En dat helpt jou totaal niet bij het grote verdriet dat je nu moet voelen. lieve lieve Elmervrouw, ik vind het verschrikkelijk voor je
Ik denk dat bepaalde dingen gecontroleerd worden, en er ingestampt zijn. En dat helpt jou totaal niet bij het grote verdriet dat je nu moet voelen. lieve lieve Elmervrouw, ik vind het verschrikkelijk voor je
zaterdag 30 juli 2011 om 13:45
EV, ik weet niet wat er aan de hand is. Heb op je hyves gekeken en zag niks. Toch wil ik je heel veel sterkte wensen want dat heb je zo te lezen wel nodig.
Ikzelf ben aan het werk volgens mij gaat alles wel goed alleen dat dacht ik andere keren ook en kreeg ik later "op mijn kop" althans zo voelde het. Is nu ff rustig iedereen ligt te slapen en de geplande client kon onverwachts niet.
Ikzelf ben aan het werk volgens mij gaat alles wel goed alleen dat dacht ik andere keren ook en kreeg ik later "op mijn kop" althans zo voelde het. Is nu ff rustig iedereen ligt te slapen en de geplande client kon onverwachts niet.
zaterdag 30 juli 2011 om 17:00
Ik ben nog steeds aan het klooien met FB. Heb jouw verzoek wel gehad yellow. Ook een paar van jullie gevonden dus die heb ik uitgenodigd. Maar wat is de bedoeling van FB? Heel je hebben en houwen neerzetten?
EV, ik heb het niet gelezen, maar wat ik eruit op maak hier is heel heftig. Wou dat ik je kon helpen.
EV, ik heb het niet gelezen, maar wat ik eruit op maak hier is heel heftig. Wou dat ik je kon helpen.
zaterdag 30 juli 2011 om 17:04
heb enorm veel pech gehad. heb 4 flessen drinken achterop de fiets gebonden blijkt dat ik halverwege 1 ben verloren en die was al weg. Ben met fiets en al gevallen nu zijn mijn schoenen stuk en heb ik op 3 verschillende plaatsen schaafwonden en ik heb een rekening van 240 euro gehad die ik niet verwacht had. Zit nu te janken als een klein kind.
zaterdag 30 juli 2011 om 17:39
Echt pech en balen, IBI.
Wat is dit toch voor een dag vandaag?
chat, heel je hebben en houwen neerzetten hoeft helemaal niet, het is maar net wat je zelf ermee wilt. Ik ben daar onder mijn echte naam omdat ik herkenbaar wilde zijn voor mijn kinderen als ze zouden gaan zoeken, maar dat hoeft niet eens. Wat jij wilt. Je kunt ook info afschermen e.d.
Wat is dit toch voor een dag vandaag?
chat, heel je hebben en houwen neerzetten hoeft helemaal niet, het is maar net wat je zelf ermee wilt. Ik ben daar onder mijn echte naam omdat ik herkenbaar wilde zijn voor mijn kinderen als ze zouden gaan zoeken, maar dat hoeft niet eens. Wat jij wilt. Je kunt ook info afschermen e.d.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 30 juli 2011 om 17:50
Ik vind het leuk om jullie er op te hebben EV. Ik heb ook gezocht naar een paar vriendinnen, maar ik krijg allemaal onbekenden in een lijst die gelinkt zijn aan m'n dochter en aan andere familieleden (uit contactpersonen wellicht?) Ik heb daar helemaal geen zin in. Heb ooit hyves gehad, kreeg ik van buren de vraag waarom ik niet krabbelde. niks voor mij.
Heb jij je dochter gevonden via FB?
Ben zo naar een bbq. Fijne avond allemaal.
Heb jij je dochter gevonden via FB?
Ben zo naar een bbq. Fijne avond allemaal.
zaterdag 30 juli 2011 om 18:05
ik heb een IBI fb gemaakt wil zelf geen fb en wil ook alleen maar vriendjes die rummikuppen.
Oef net ff rekeningen betaald moet het echt zuinig aan doen deze maand. Ben gewoon wat te laks geworden.
Ben inmiddels wel wat rustiger. Blijk me toch wel behoorlijk hebben opgengehaald met de val. Zo nog eens kijken of mijn fiets wel in orde is.
Heb het enorm koud en ik heb mijn kachel zelfs aangezet. Heb ook een broodje gegeten.
Ben enorm down.
Oef net ff rekeningen betaald moet het echt zuinig aan doen deze maand. Ben gewoon wat te laks geworden.
Ben inmiddels wel wat rustiger. Blijk me toch wel behoorlijk hebben opgengehaald met de val. Zo nog eens kijken of mijn fiets wel in orde is.
Heb het enorm koud en ik heb mijn kachel zelfs aangezet. Heb ook een broodje gegeten.
Ben enorm down.
zaterdag 30 juli 2011 om 19:06
Oh Ibi wat een narigheid zeg
EV ik hbe je toegevoegd (maar wle met mijn echte FB trouwens, heb erbij gezet datik het ben)
Chattie, nu kun je ook meedoen met rummikub
Ik heb net de halve AH leeggekocht. Ik ging eigenlijk naar de aldi..
Vanaf mijn huis naar de aldi is grofweg naar rechts en dan naar links . Dus ik dacht, ik kan ook naar links en dan naar rechts, ja toch. Maar ik heb geen richtingsgevoel, kom ik gewoon bij mijn AH uit?! Toen had ik geen zin meer in de Aldi. Ik heb heel veel Euroshopper gekocht, tegen mijn principes in (met mijn fair trade gedoe). Maar ik he echt weinig geld straks, en nu heb ik nog een beetje, dus kan ik nu beter dingen inslaan. Mijn hele vriezer zit vol met brood en groentes.
EV ik hbe je toegevoegd (maar wle met mijn echte FB trouwens, heb erbij gezet datik het ben)
Chattie, nu kun je ook meedoen met rummikub
Ik heb net de halve AH leeggekocht. Ik ging eigenlijk naar de aldi..
Vanaf mijn huis naar de aldi is grofweg naar rechts en dan naar links . Dus ik dacht, ik kan ook naar links en dan naar rechts, ja toch. Maar ik heb geen richtingsgevoel, kom ik gewoon bij mijn AH uit?! Toen had ik geen zin meer in de Aldi. Ik heb heel veel Euroshopper gekocht, tegen mijn principes in (met mijn fair trade gedoe). Maar ik he echt weinig geld straks, en nu heb ik nog een beetje, dus kan ik nu beter dingen inslaan. Mijn hele vriezer zit vol met brood en groentes.
zaterdag 30 juli 2011 om 21:18