goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Goedemorgen! Niks gelezen maar wilde jullie een fijne dag wensen. Ik ga zo richting werk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ibi veel succes op het werk.

Ikh eb een beetje een rotnacht gehad, trek me teveel aan van dingen. Nouja, vandaag weer een nieuwe poging om er een goede dag van te maken.
Morning!

Yellow je kan het! Probeer tegenover elke negatieve gedachte een positieve te zetten
Goedemorgen. Hier geen goede. Zie FB (voor degenen die daar zitten).

Choco, hoe gaat het nu? Hoe was de BBQ?

Chat, fijn dat je er iets aan had. Liefs voor je!

Ja, en LDVD sucks.

Ik ga uitzoeken hoe mijn nieuwe mp3-speler werkt. Nou ja, straks. Als ik kalmer ben. Hij moet toch eerst opladen. Natuurlijk moet Evy er weer op komen, en een hoop andere muziek, dus nog genoeg te doen. Nu eerst eten en rondje met de hond.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw ik heb het gelezen... Ik weet niet wat ik kan zeggen, wat hard en ontzettend pijnlijk dit.

Ik denk dat bepaalde dingen gecontroleerd worden, en er ingestampt zijn. En dat helpt jou totaal niet bij het grote verdriet dat je nu moet voelen. lieve lieve Elmervrouw, ik vind het verschrikkelijk voor je
EV, ik weet niet wat er aan de hand is. Heb op je hyves gekeken en zag niks. Toch wil ik je heel veel sterkte wensen want dat heb je zo te lezen wel nodig.

Ikzelf ben aan het werk volgens mij gaat alles wel goed alleen dat dacht ik andere keren ook en kreeg ik later "op mijn kop" althans zo voelde het. Is nu ff rustig iedereen ligt te slapen en de geplande client kon onverwachts niet.
....
Lieve EV,

dit moet door je hart snijden...

Denk je echt dat zij dat niet meer weet, dat jij haar moeder bent
Ik ben nog steeds aan het klooien met FB. Heb jouw verzoek wel gehad yellow. Ook een paar van jullie gevonden dus die heb ik uitgenodigd. Maar wat is de bedoeling van FB? Heel je hebben en houwen neerzetten?

EV, ik heb het niet gelezen, maar wat ik eruit op maak hier is heel heftig. Wou dat ik je kon helpen.
heb enorm veel pech gehad. heb 4 flessen drinken achterop de fiets gebonden blijkt dat ik halverwege 1 ben verloren en die was al weg. Ben met fiets en al gevallen nu zijn mijn schoenen stuk en heb ik op 3 verschillende plaatsen schaafwonden en ik heb een rekening van 240 euro gehad die ik niet verwacht had. Zit nu te janken als een klein kind.
Dat is verdorie Pech, Iebeltje. Onverwachte rekeningen zijn zwaar kut natuurlijk. Ben je verder nog heel op de schaafwonden na?
Echt pech en balen, IBI.

Wat is dit toch voor een dag vandaag?

chat, heel je hebben en houwen neerzetten hoeft helemaal niet, het is maar net wat je zelf ermee wilt. Ik ben daar onder mijn echte naam omdat ik herkenbaar wilde zijn voor mijn kinderen als ze zouden gaan zoeken, maar dat hoeft niet eens. Wat jij wilt. Je kunt ook info afschermen e.d.
Ik vind het leuk om jullie er op te hebben EV. Ik heb ook gezocht naar een paar vriendinnen, maar ik krijg allemaal onbekenden in een lijst die gelinkt zijn aan m'n dochter en aan andere familieleden (uit contactpersonen wellicht?) Ik heb daar helemaal geen zin in. Heb ooit hyves gehad, kreeg ik van buren de vraag waarom ik niet krabbelde. niks voor mij.

Heb jij je dochter gevonden via FB?

Ben zo naar een bbq. Fijne avond allemaal.
ik heb een IBI fb gemaakt wil zelf geen fb en wil ook alleen maar vriendjes die rummikuppen.

Oef net ff rekeningen betaald moet het echt zuinig aan doen deze maand. Ben gewoon wat te laks geworden.

Ben inmiddels wel wat rustiger. Blijk me toch wel behoorlijk hebben opgengehaald met de val. Zo nog eens kijken of mijn fiets wel in orde is.

Heb het enorm koud en ik heb mijn kachel zelfs aangezet. Heb ook een broodje gegeten.

Ben enorm down.
Oh Ibi wat een narigheid zeg

EV ik hbe je toegevoegd (maar wle met mijn echte FB trouwens, heb erbij gezet datik het ben)

Chattie, nu kun je ook meedoen met rummikub

Ik heb net de halve AH leeggekocht. Ik ging eigenlijk naar de aldi..

Vanaf mijn huis naar de aldi is grofweg naar rechts en dan naar links . Dus ik dacht, ik kan ook naar links en dan naar rechts, ja toch. Maar ik heb geen richtingsgevoel, kom ik gewoon bij mijn AH uit?! Toen had ik geen zin meer in de Aldi. Ik heb heel veel Euroshopper gekocht, tegen mijn principes in (met mijn fair trade gedoe). Maar ik he echt weinig geld straks, en nu heb ik nog een beetje, dus kan ik nu beter dingen inslaan. Mijn hele vriezer zit vol met brood en groentes.
tja yellow het is natuurlijk een nobel streven dat fair trade maar als het niet anders kan dan kan het niet anders hoor.

Wilde eigenlijk mijn knutselkamer verder gaan opruimen maar heb er nu de puf even niet voor. Maandagavond ga ik bowlen met zus, zwager en neefje.
Nou dan toch even uitrusten Iebs, mag ook wel hoor.

Leuk bowlen! Ik denk altijd dat ik heel goed ben maar elke keer als ik dan daadwerkelijk bowl kan ikhet lemeaal niet waarmaken

Sorry moest er even uit. Niet tegen jullie!
Iebs
Half 10 rummikuppen

Ibi meis wat is er aan de hand?
Chat ik heb je via FB ook een vriendenverzoek gestuurd met mijn MJ account. Ik heb dus 2 accounts op FB.

Ibi ik heb jou ook verzoeken gestuurd op FB
heb een luchtig topic geopend op de eten pijler en blijkbaar hebben mensen daar moeite mee. Iets over niet kennen van echte problemen en mensen die een molshoop zien als een himaliya (of hoe je het ook schrijft) stom gedoe.

Had jou ook aangemeld als vriend maar zie je niet in mijn lijst staan Mika
Chocoladerozijnen, gevulde eieren, tortilla's met kaas mmmmmmm

Wat een geweldig topic Iebs, ik ga mn kasten plunderen
Pfff... Hele middag en avond bezig geweest, samen met vriend, schoonzus en broer, om een lamp op te hangen. Fantastisch ding, maar als ik wist dat het zoveel tijd en gedoe zou kosten... Nu slapen!
Slaap lekker Sanne!

Wel fijn dat het dan achter de rug is, is dat ook weer geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven