goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trusten ladies
Jeetje Sanne met 4 man een lamp op hangen. Dat is een grote lamp zeker

Fijn dat het klaar is, lekker slapen
Trusten chooc
Welterusten Choco!
En ook ik kruip mijn bedje in, welterusten voor iedereen
Slaap lekker dames. Ik heb voor de zekerheid FB uitgeschakeld op mijn telefoon anders hoor ik jullie heel de nacht bliepen
hahaha Chattie toch , wat ben je toch een schatje!

Nog bedankt voor het zangcompliment
Whahhaaha slaap lekker lieve chattie en tot morgen

Yellow lig je nog niet op bed
*ALERT*

Ik krijg heel jullie discussie in mijn mailbox Mika en Yellow! Zitten jullie nog in dat trio waar ik niet bij kon komen?

En wie is W??

Nu ben ik echt weg!
Mooie discussie was dat he chattie , niet verder vertellen hoor

Niet zo gek dat ik heul nieuwsgierig ben als er over dát onderwerp gesproken wordt!

Hè, ben ineens klaarwakker!

W is een vriendje van Mika's dochter die mij lekker vond (en begrijpelijk) . Hij had een foto gezien tijdens rummikub . waar rummi toch niet wel goed voor is

ik ga nu echt slapen, morgen pratne we verder hierover. hahhahaa
Is toch raar dat ik dat in mijn mail krijg. Bijna 300 berichten. Komt omdat ik aan jullie discussie toegevoegd was, zó raar dat ik niet aan het triootje deel kon nemen. Enne ik ben best handig met computers en programma's!
Oh ik dacht dat W één van de weinige mannen op het VF was. Die met die helm op
Ik had niet gezien dat jullie hier nog verder gingen. Maar vind het heel grappig Chat dat jij onze conversatie in je mail kreeg. Had je nog iets smakelijks te lezen in het nachtelijk uur

FB doet steeds raar hoor chat hoeft helemaal niet aan jou te liggen
Haha maar goed dat jullie niet hebben gepraat over chat

Ben weer bijna op mijn werk moet eigenlijk om 9 uur beginnen maar op zondag moet je dan de bob bus nemen zo rond vijf uur dus dat doe ik niet. Nu ben ik er rond kwart over negen.
Goeie morgen allemaal! Zo, jullie zijn actief op Facebook. Ik doe er nooit zo veel mee. Werk ze vandaag ibi! Ben je de komende dagen dan weer vrij?

Hmm... Broer en ik klussen vooral. Kunnen dat zonder ruzie. Vriend heeft twee linker handen, vandaar dat broer altijd dagje komt voor dit soort dingen. Maar was idd een hele ingewikkelde lamp! Zo eentje: http://www.promofolder.nl ... e/n_karwei010n0000047.jpg
GOedemorgen!

Ik dacht dus eerst ook dat het die W was Chattie ik dacht wat heb ik nou aan mijn broek hangen haha

Iebels, succes met werken vandaag

Sanne , lekkker klussen. Mooie lamp!!

Vandaag is de taartworkshop bij mij thuis, heb er zin in!
Chat Boos en teleurgesteld dat ik op één dag niets meer voor hem beteken en dat hij niet meer van mij houdt.

Ben zo blij met mijn beste vriendin, vertelde haar gister dat ik ook blij ben met haar en toen moesten we alle twee even slikken. Daarna Kongfu panda 2 ( geloof dat je het zo schrijft :P), heel leuke film!
Ibi werk ze, ik vond het nooit zo leuk om op zondag te werken

Sanne leuke lamp, jammer dat je vriend 2 linkerhanden heeft

Yellow succes met je workshop

Venti je hebt tenminste een beste vriendin waar jij je hart kan luchten.
Zo eindelijk ff rust op mijn werk! Heb echt last van die fietsval gisteren vanacht al paar keer wakker geworden van de pijn en zeker bij mijn pols is het dik en blauw lastig!

Iemand zat te luisteren naar een kerkmis en ineens werd ik zo emotioneel zat bijna te janken op die bank! Maar gauw over iets anders begonnen. Zo nog 2 begeleidingsgesprekken en overdracht en ik kan weer naar huis. Is hier koopzondag eb hoop nog wat bakken te kunnen kopen om knutselspullen in te bewaren.
Ibi is het misschien niet verstandig om naar de HA te gaan? Even een foto laten maken van de pols, je kunt het wel gebroken hebben of een scheurtje.
Ja zat ik ook te denken maar het doet volgens mij alleen pijn door die blauwe plek. Kijk het nog even aan zou dinsdagochtend evt langs kunnen. Pijn stelt niks voor als ik het vergelijk met de pijn van toen ik een gebroken enkel had.

Zit te wachten op de bus werken zit er weer op
Hola!

Jeetje wat heerlijk! We hebben best veel gedaan dit weekend! Kinderkamer opgeruimd (8 verhuisdozen uitgezocht!) en de babykamer in elkaar gezet (gister gekocht voor een geweldig prijsje dus konden we niet laten staan!). De kinderkamer is dus een echte kamer en geen troephok meer (Man heeft wel mijn tactiek door van 'zien doet doen'. Hij wil nu toch wel binnen een jaar gaan werken aan de kinderwens ).

Verder ook in de woonkamer de plinten gelegd en kabelgootjes dus dat ziet er ook weer strak uit. Verder wat wassen gedaan en zitten nu te wachten tot de ovenschotel klaar is. I'm hungry!

Hoe is het met jullie? En waarom nodigen jullie mij niet uit op facebook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven