Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
En hier gaan we verder!

Ik had geen inspiratie voor een leuke OP, dus vergeef me :-)

Het is wat saaier dan gebruikelijk.

Maar toch van harte welkom voor iedereen!
Dan kom ik heel onorigineel even een knuffel brengen
Ah hier zijn we weer met een frisse nieuwe start, ik heb nog even in het oude topic het linkje gepost, waar Ing om vroeg.

Hier schijnt nog steeds geen zon en naar ik begrepen heb op andere plekken in Nederland wel? we gaan na mijn werk naar een feestje in Purmerend, het zou leuk zijn als daar wel een zonnetje was.
Dan komt deze stille meelezer jou even een hartelijke groet brengen, en ik hoop, samen met jou, dat je hier nog heel lang mag schrijven. Veel liefs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier was net een heel klein beetje zon. Maar die is nu weer weg. Maar vanaf morgen is ons heelveel zon beloofd

Ik vond het luchtbed heerlijk liggen, itsman niet zo, maar dat kwam omdat ik nogal veel plek in nam.

Net nog even bij de Makro geweest en nu zijn we klaar voor de vakantie. De rest halen we wel in de Tesco (soort grote franse supermarkt maar dan in Hongarije) want dat is itsmans favoriete winkel. Hij is nu al helemaal enthousiast. Ik verheug me alleen op de boekenwinkels en de lush .

Ben benieuwd hoe het dit jaar met het wijn proeven gaat. Ik ben blij dat ik nu een reden heb op nee te zeggen. Je krijgt daar meer als een bodempje wijn om te proeven en uitspugen kan niet, laat staan een bodempje weg gooien.

Bo geniet nog even van de verwennerij. Zou willen dat we over Frankrijk reden dan was ik je deze week even komen helpen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Happy new topic Bo! Ik hoop dat het net zo mooi wordt als al je eerdere topics en dat er heel veel mooie topics gaan volgen.
Ah een nieuw topic. Ik wens dat we samen nog heel lang mogen schrijven.

Mijn huis is nu bijna klaar voor de volgende 10 jaar. (Of zoiets).

De laatste kleine klusjes zijn gedaan. De lamp in de gang hangt ook eindelijk. Dus nu maar op naar het mooie weer zodat we deuren kunnen schilderen en dan is het helemaal klaar. Oh nee de muren in de kamer nog.

Ik heb trouwens afgelopen vrijdag een gesprek gehad met mijn arts in het AZM. Ik heb nieuwe medicijnen erbij gekregen. Baclofen. Tot nu toe merk ik er erg weinig van. Maar ik moet het opbouwen dus het zal wel komen. Al had ik gisteren, nadat ik het voor het eerst had ingenomen best wel een vrolijke bui. Ik heb maar zes tabletten gekregen, dan belt de arts terug om te vragen of het helpt. Dus het zullen wel weer heftige pillen zijn.

Hé heerlijk om even alleen thuis te zijn.
Bo deel 9 alweer van het mooiste en fijnste topic. Dat er nog vele mogen volgen.

Zoebie ik mag hopen voor je dat deze medicijnen wel gaan werken en een beetje snel. Je werd er vrolijk van nou dat is dan een prettige bijwerking. Fijn dat je huis bijna klaar is en er weer tegen kan. Succes met de rest opknappen. Ik was vanmiddag dus even bij mijn dochter ze was druk aan het schilderen, wordt erg mooi.

Fijn dat je je beter voelt
Deel 9 alweer! Hoeveel postings zijn 8 topics? Ik ben in de onderdruk Ook ik hoop je hier nog lang te mogen lezen!
Ga in therapie!
Oh-oh Zoebie, als je er maar niet zo vrolijk van wordt als van de Lyrica!

Ik duim voor je dat dit aanslaat hoor; wat duurt het al lang eigenlijk, als je bedenkt dat je het jaar begon met een gebroken pols.

Iedereen bedankt voor de lieve woorden, ondanks de magere OP gaan we er gewoon een fijn topic van maken :-)

Ik heb vandaag weer niks gedaan; beetje relaxen en dutjes tussendoor doen, dat is het wel.

Heerlijk :-)
Bo en andere schrijfsters, gefeliciteerd met deel 9! En Bo, fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat.

Ik blijf hier weer trouw meelezen. Als er nu gauw veel reacties op je nieuwe deel komen, dan komt er snel een pagina "laatste" en kan ik deel 8 in mijn favorieten vervangen door "laatste pagina" van deel 9 .

Ik wil , nu ik toch weer aan het inbreken ben , Poehee ook nog even feliciteren met de eerste verjaardag van je zoontje. Zo bijzonder, het staat me nog bij als de dag van gisteren (mijn zoontje wordt volgende maand alweer 5).

Elbe
Bo al jou topics zijn fijn. Deze wordt dat dus ook.

Ja ik ben alweer 7 maanden bezig met die pols. Ik was net aan de medicijnen aan het denken. Tramadol, Gababentine en dan nu Baclofen erbij. En van al die medicijnen wordt je slaperig, moe, suf, duizelig, prikkelbaar, heb je gewichtstoename enz. enz.

En ik heb precies het tegenovergestelde. Ik ben heel erg actief, ben niet moe te krijgen en ik val steeds meer af.

Wat ben ik eigenlijk een rare hé.

De arts zou eens informeren naar wanneer ik nu eindelijk eens met de fysio kan beginnen. Ik ben nu al 8 weken aan het wachten. En ik zou tussen de 5 en 6 weken kunnen beginnen.

Nou ja, ik heb nu in ieder geval mijn huis af. Best wel fijn dat ik zo actief ben. Ik denk dat als ik met de fysio begin, ik dat allemaal niet meer mag. Het rare is dat ik pas echt flink pijn krijg als ik niets aan het doen ben en de laatste tijd heb ik er ook heel veel krampen bij. Vandaar de baclofen.
Bo, gefeliciteerd met deel 9! Ik hoop dat het weer snel beter wordt zodat je lekker in de zon verder kan herstellen van je operatie.
Bo, ook dit nieuwe deel wordt zonder twijfel weer mooi en fijn om (mee) te lezen. Hopelijk morgen een dagje niets doen met een zonnetje erbij!
Inderdaad gek Zoeb, dat je zo tegengesteld reageert op de medicatie :-)

Ik hoop dat je snel mag beginnen met de fysio, het duurt nu echt lang.

Elbe, deel 8 is al gesloten en hier hebben we nog geen pagina vol!

Dat komt niet lekker uit

Ratteke, het schijnt morgen en overmorgen lekker weer te worden, en daarna gaat het wéér regenen!

Wat een rare zomer: april, mei en juni waren bloedheet, juli was koud en nat en augustus dreigt hetzelfde te worden...

Ik ga naar bed; ben toch weer erg moe.

Morgen is Ro er niet meer, dan moet ik mijn eigen thee weer zetten

Slaap lekker allemaal!
Nieuw deel!

Bo hoe voel je je? Als je er niets over schrijft denk ik vaak dat het niet zo goed gaat.

Vandaag was leuk maar toch druk ondanks dat ik beperkt heb in het bezoek. Op zijn loopfiets liep hij zo weg. Taart lustte hij niet, hij was wel prachtig. Hij was een beetje beduusd maar wilde wel lekker op schoot daardoor. Op het einde ontdooide hij wat en werd hij weer druk en kletserig. Dà!
Ah we postte gelijk. Slaap lekker! Gaat het lukken morgen alleen?
Oh wat leuk dat het een geslaagd feestje was!

Gekke Okkie, dat hij geen taart lust; misschien moet je volgende keer tofutaart voor 'm maken

Rust lekker uit, voor jou als moeder is zo'n dag nog vermoeiender dan voor Okkie zelf.

Morgen komt het goed, ik kan me redelijk bewegen en doe gewoon rustig aan. En als het niet gaat kan ik de wijkzuster bellen, die is er zo als het moet.

Nu echt slapen :-) Tot morgen!
Okkie nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag en volgend jaar wel je taart opeten hoor
Het is heerlijk weer, en toen ik net uit bed kwam bleek Ro voor hij naar zijn werk ging alles al te hebben klaargezet op het terras voor me :-)

Vandaag dus een dagje genieten van de zon, zolang het kan.
Yeahhh vandaag is Okkie echt jarig.

Lang zal hij leven. Hieperdepiep Hoera.

Bo vandaag wordt het eindelijk echt weer eens lekker weer.

Geniet van je terrasje. Wel jammer dat je nu weer zelf thee moet zetten.

Ik ben al aan het werk.En we zijn maar met zijn tweeën, dus het is druk. Dan gaat de tijd wel snel. (altijd optimistisch blijven hé).
Even een berichtje van Ingmagh.

Zij zijn nu (na het opruimen) op weg naar Krakau. Ze hebben "bagger" weer, maar de vooruitzichten schijnen goed te zijn.
Inderdaad, Okkie is één jaar!

Gefeliciteerd lieve Okkie, én gefeliciteerd Phoehee die nu precies één jaar mama is :-)

Werk ze Zoeb! Ik hoop dat het niet te druk is, met maar één collega.

Ik wacht nu tot mijn theewater kookt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven