Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Zo, helaas de bus net gemist, maar zo kan ik wel even rustig bijlezen dacht ik. Is er gewoon nauwelijks wat gepost! Natuurlijk niet raar als we allemaal naast elkaar zitten, maar vind het altijd zo jammer als er niks te lezen valt

Bo, gezellig dat je mensen over de vloer kreeg. Dat gebeurt nou nooit eens spontaan bij ons, is totaal niet nederlands!

Anderyn, vielen je taarten in de smaak? Ik kon vanmiddag weer aan de chocoladetaart, dus ik had een van je kwarktaarten toen wel kunnen proberen. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Bij ons was het gezellig, leuke nieuwe gezichten bij de forummers, toch weer spannend of iedereen iedereen wel kon vinden, maar we waren allemaal snel compleet. Super leuk, volgend jaar weer!
Ik ben ook weer thuis bij de hondjes, en heb ook een topmiddag achter de rug! Heerlijk gegeten ook, maar die chocoladetaart op het laatst was me toch iets teveel.... Ben een beetje misselijk! Voorlopig hoef ik ff niets dus!

Meiden, vond het echt top om jullie eens te ontmoeten!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Zo ik ben ook weer thuis, ik zit juist te denken wat kan ik nu nog voor lekkers nemen, als de rem er eenmaal af is bij mij, ik ben eigenlijk gewoon een schrokop haha, Ik heb ook genoten, leuke nieuwe meiden, volgend jaar weer hoor......
Wij zijn in Den Bosch. Dus voorlopig ben ik nog niet thuis. Maar het was wel heel leuk jullie eens te zien.

Bo is de visite nog lang gebleven? Wel leuk dat spontane.
Weer thuis. Onderweg vanaf het station nog een kerstboom gekocht. Gaan we ergens deze week wel versieren. Fijne avond nog (enneh gelukkeling, als je misselijk bent heb je net iets teveel gehad )
Wat leuk om te lezen!!

Klinkt als een fijne middag, vooral die chocoladetaart

Hier is de visite net weg; we hebben een kerstconcert hier in de abdij gezien, het lokale koor zong kerstliedjes en het was erg mooi.

Nu toch wel moe en morgen moet ik naar de CPAM, ben opgeroepen. Dus ik hoop vannacht een beetje te slapen.
Aderyn van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!

Meiden wat was het leuk jullie gezien te hebben vandaag.

Sjur en Luonto nogmaals dank voor de service,

deed me erg goed.

En wat een leuke locatie. Ik ben ook goed thuisgekomen. Ben gaan zitten en viel gelijk in slaap. Geluk nog meer lekkers

Ik eet zo een biefstukje meer kan er denk ik echt niet bij na de heerlijke lunch en gebak.
Nieuw topic aangemaakt!

Ik ben zo bang.... deel 10
De misselijkheid is gelukkig iets gezakt, heb idd nét iets teveel gehad, Ing! Maar het was wel enorm lekker.....

Vond het een toplocatie, daar ga ik zeker vaker heen! Mooi van binnen, vind het zó raar dat ik het nog nooit had gezien als geboren Utrechtse

Zijn jullie nog geslaagd in de H&M, Zoeb?
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ik ga even op het nieuwe topic reageren. Jeetje gaan we alweer naar deel 10 Bo. Wie had gedacht dat je het zo lang vol zou houden met die vervelende meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven