Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Goedemorgen!

Het is weer superzonnig, dus ik ga snel op het terras zitten met een boek :-)

Aderyn, ramen wassen in het donker?!?! Dan zie je toch niet wat je doet?

Zijn ze toch schoon geworden?

Iedereen een fijne dag gewenst!
Goedemorgen

Geniet ervan Bo, ik ga straks ook weer lekker op het terras zitten

Ing, is het een beetje lekker weer daar? Geniet van je vakantie

Zoeb, ik hoop dat je snel een oproep krijgt van Maastricht

Luonto, klinkt als een heerlijke week, veel plezier nog

Gisterenavond was heerlijk. We hebben buiten op een terras gezeten en heerlijk gegeten. Itsman heeft nog drie weken vakantie. Dus even wat quality time voor osn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgenlieve meiden!

Bo je klinkt goed, je bent er wel vroeg bij, heb je goed geslapen?

Wat ziet het er weer super uit hè buiten! vandaag niet veel binnen zitten, vanmiddag lekker bij mijn moeder in de tuin (heet!!!!) ze heeft een tuin op het zuiden, dus met warm weer is het er al snel te heet, maar ik wil wel een beetje kleur na al die regen en daarna fijn op het terras eten, wat hebben jullie genomen Its? Ik kan me van te voren al verheugen op wat ik ga kiezen van de kaart, een echte lekkerbek.

Aderyn ik heb je teruggemaild tot later elders!
Bo lekker genieten van het mooie weer. Wat een verschil opeens. Ben al aan het werk. Zonder koffie weggegaan en dat wrrkt niet zo goed bij mij. Mijn pot koffie was slappe zooi. De filter zat niet goed en ik had geen tijd meer voor nieuwe.

Jan had dus ook geen koffie toen hij opstond. Die heeft deze week vakantie.

Straks naar de arbo-arts. Blugh.
Sterkte bij de arbo-arts Zoeb!!

Ben benieuwd of hij een beetje mee wil werken, heb je trouwens al koffie gehad nu?

Gelukkeling, veel plezier vandaag :-)

Beetje bijbruinen en van de zon genieten; het duurt maar zo kort....

Ik heb redelijk geslapen, ik sta met warm weer altijd vroeg op.

Its, je avondje uit klinkt goed!

Wat een fijn vooruitzicht, drie weken tijd voor elkaar.
Hij begon met de ramen toen het nog licht was, ze zijn gelukkig mooi schoon geworden. Ik zit ook heerlijk in het zonnetje, is toch wel een voordeel van weinig werk hebben! Vanmiddag komt mijn moeder en gaan we gezellig naar Elburg, een vissers dorpje hier in de buurt. En dan vanavond de bbq aan, net als de rest van nederland denk ik! Bij de supermarkt ging het vlees al hard de schappen uit!

Zoebie, succes bij de arbo arts!

Gelukkeling, dank voor je mail, ik ga zo de even aanslingeren en dan ga ik je instructies uitvoeren!
Zo iedereen is / gaat (eindelijk) aan het genieten van het mooie weer.

Zoebie succes bij de arbo arts.
Eindelijk mooi weer als duurt het maar een paar dagen volgens mij.

Wij gaan misschien wel zwemmen ofzo.
Nou ja, maar even alles van me af zetten, want zelfs Jan was boos en dat kan ik er nu net niet bij hebben.

Straks even naar mijn kleinkind en dan ga ik met mijn vriendin mee naar M voor de bestraling. Hoeft ze niet alleen in de taxi te zitten. Dan moet ik wel aan jou denken Bo. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, dan was ik met alle plezier ook met jou meegegaan.
Dubbel
Zoebie wat een mens die TL van je, waar haalt ze het lef vandaan.

En nu moet jij dus het gesprek aangaan, kan de arbo arts daar niet iets aan doen?

Wat lief dat je met je vriendin meegaat, kan ze het een beetje aan?

En Sam zie je zeker wel groeien elke keer als je hem ziet.
Heeeeeel soms doet het internet het wel op het plekje. Dus nu zit ik heerlijk in een laat zonnetje (raar is dat, als je naar het oosten rijdt. Ineens is het zoveel eerder donker!) vlak bij het plaatsje te genieten na de boodschappen en een wandeling door de joodse wijk (niet zo indrukwekkend als die in Praag, maar) de begaafplaats was prachtig! Morgen gaan we naar auschwitz, donderdag de oude stad bekijken en daarna weten we het nog niet. Er zijn hier mooie rondritten en een grot, dus we vermaken ons wel. De vooruitzichten zijn hier na vrijdag ook niet denderend, dus we gaan ons tegen die tijd verdiepen in een volgende stap

Lekker dat het bij jullie ook mooi weer is, heerlijk al die terrasverhalen, de achtertuin wespen en de parasol boeken. Heerlijk! Geniet er nog even van. Whatsappde net even met phoehee en zij zei dat het bij jullie van het weekend ook klaar is...

Ik ga lekker broccoli en zalm en aardappels op mijn 1pits ding klaarmaken. Tot morgen ofzo!
Oh ja, die TL. Waar een dooski (Pools voor doos). Niet normaal, waar haalt ze het lef vandaan! Houd je ehm... Pols stijf hoor!
Heerlijk gegeten, nu even uitbuiken. Het zijn spareribs geworden. Raar mens die TL Zoebie en wat fijn dat je arboarts het wel voor jou opneemt, ik heb weleens anders gehoord, jij ook toch?

Lekker Ing het klinkt wel leuk daar, ik hoop dat het weer goed blijft, hier was het net al even bewolkt, maar dat was precies lekker om te eten.

Het weekend is hier ook slechter weer voorspeld, het zal eens tijd worden dat we lange warme zomerdagen krijgen. Ik heb de hoop in elk geval nog niet opgegeven.

Welterusten voor straks Bo, heb je een redelijke dag gehad?
Nou ja zeg Zoeb, wat een rare is dat toch, je TL.

Wel heel fijn te lezen dat je arbo-arts aan jouw kant stond!

Het lijkt me trouwens géén goed idee om langer te gaan werken zolang je nog zo'n pijn hebt aan je pols.

Wacht eerst maar eens af wat de fysio ervan te zeggen heeft, dan kun je daarna altijd weer verder zien.

Lief dat je mee naar het ziekenhuis gaat trouwens :-)

Phoehee, heb je nog gezwommen? Hier was het er echt weer voor

Meepie, heb jij ook nog lekker van het weer genoten?

Bij ons gaat het morgen regenen, baal er echt een beetje van.

Aderyn, veel plezier met je moeder vanavond!

Ik heb de hele dag op het terras gezeten; morgen een thuisinfuus dus dan voel ik me sowieso al minder, daarom vandaag extra geprofiteerd van de dag!
Gelukkeling, ik vind het zo grappig dat je zo graag spareribs eet :-)

Fijn dat je van je terrasavond hebt genoten; hier is het aan het omslaan.

Morgen onweer, misschien vannacht al.

Ing, leuk om je te lezen hier!

Ik ben benieuwd hoe Auschwitz is voor jullie>... zie je er tegenop?

Plan voor daarna maar iets heel anders in, want ik denk echt dat je na die ervaring je gedachten verzetten moet.

Eet smakelijk!
[quote]robo schreef op 02 augustus 2011 @ 20:40:

Gelukkeling, ik vind het zo grappig dat je zo graag spareribs eet :-)

Fijn dat je van je terrasavond hebt genoten; hier is het aan het omslaan.

Ja eigenlijk best smerig he? thuis eet ik haast geen vlees.

Ing ik ben ook benieuwd hoe je het gaat ervaren, we hebben het er gisteren nog over gehad en ik heb toen gezegd dat ik niet wilde.
Het was "gezellig" om mee te gaan. We hebben wat af getetterd.

En bij terugkomst had de man van vriendin de BBQ al aan en ik ben net pas weer thuis.

Ja ik ben wel benieuwd wat mijn TL er nu van gaat zeggen.
Goedemorgen!

Ik zit op de wijkverpleegster te wachten, die is al 45min te laat.

Fijn, want ik moet nuchter blijven voor het bloedprikken.

Nou ja, ze zal zo wel komen.

Fijne dag allemaal!
He gatver Bo ook dat vervelende infuus weer, je zou zo graag eens de hele boel stop willen zetten en een voor een de problemen afhandelen. sterkte meid.
Wachten is niet leuk Bo en zeker niet als je nuchter moet blijven.

Ze zal er toch inmiddels wel zijn. Hoe lang moet dit infuus lopen? Als jij niet mag eten dan voel je je toch zowiezo niet erg lekker.

We willen een "nieuwe" rolhordeur plaatsen, maar die ligt al jaren in de garage en nu zijn we een hoop onderdelen kwijt.

Ik werd vanmorgen wakker en trok vol verwachting de rolluik omhoog en toen was het bewolkt. Ik had zon verwacht. Het was net een koude douche.
Zoebie wanneer zie je je TL? Ik duim op een goed gesprek en dat ze het nu eindelijk eens snapt. Als ze het niet snapt moet ze maar eens naar de dokter want dan is haar "snappert" kapot.

Bo vervelend dat de wijkverpleegkundige te laat is, ze zal best (mag ik hopen) een goede rede hebben, maar wel weer lastig voor jou.

Ing ben benieuwd hoe je Auschwitz ben ondergaan. Zal best een enorme indruk hebben gemaakt. En is je diner gelukt op het pitje? Leuk he dat kneuteren op 1 pitje.
Goedemorgen dames

Bo is de wijkzuster al geweest?

Gelukkeling spareribs zijn niet aan mij besteed. Dat is best jammer voor itsman want we komen dus nooit in een spareribs restaurant

Zoeb, wat ben jij toch een lieve vriendin

Ingh, naar Auschwitz vandaag, spannend hoor. Ik ga er na mijn zwangerschap pas heen. Nu lijkt het me niet zo goed idee

Ik ga even eten en dan na de stad voor de laatste vakantiespullen (vignetten enzo) en dan maar eens wat opruimen hier in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wijkzuster geweest; alles is goed gegaan; nu rustig liggen want van dit spul voel ik me altijd een beetje grieperig gedurende 24u.

Kom later nog kijken hoor, nu even mijn ogen dicht :-)
Dan hoop ik dat het dit keer eens reuze meevalt, ga lekker liggen lieve Bo, ik kom straks op mijn werk nog even hier kijken hoe het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven