Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Leuk Phoehee! En geweldig een contract voor 24 uur! Hopelijk draait je baas een beetje bij!

Ik heb inderdaad echt een nacht overgeslagen, voel me redelijk maar merk wel dat ik me niet goed kan concentreren. Moet extra opletten nu op mijn werk!

Komt wel weer goed....
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Phoehee het klinkt goed je nieuwe baan, het is je van harte gegund.

Netje lastig als je niet kunt slapen en dan ook nog alert op je werk moet zijn.

Bo dochterlief is druk bezig in haar huisje ze wil er eind volgende week in, dan zit haar vakantie er ook op.

Liep alles een beetje vlot met de chemo?
Ben er weer, chemo gehad en een verhoogde dosis, dus ik voel 'm wel.

Ik ga naar bed, hopelijk snel weer wat beter.
Gefeliciteerd met je nieuwe werk phoehee! 24 uur is perfect, zou ik ook graag willen, heb nu een klein contract aangevuld met invaluren. Ik wens je er veel plezier en inspiratie

Een verhoogde dosis Bo, jakkes. Als het z'n werk dan maar doet... Nu even bijkomen van de exercitie. Hoe is het weer nu bij jou? Kun jeop het terras relaxen? Met een menthe à l'eau onder de parasol, sam en joe aan de voeten? Ik heb de was net op tijd binnen kunnen halen, kwam thuis en het werd heel donker. Straks zullen de eerste druppels wel komen... maargoed, ik heb net even lekker metijn moeder op een terrasje gezeten, in een voorzichtig zonnetje. Was leuk en fijn, zowel het met mijn moeder zijn als op het terras in de zon zitten.

Zoebie, hoe is het jou vergaan in het gesprek met je TL? Heb je haar verbaal alle hoeken van de kamer laten zien? Wat een m*ts zeg! Vind t trouwens wel heel goed hoe je pols bij stuk houdt !

Ing, heb je de beelden van auschwitz een beetje van je af kunnen zetten? Een bezoek aan auschwitz staat nog op mijn wensenlijstje, maar dan wel met genoeg tijd voor- en achteraf om wat ik zie te kunnen verwerken. Nog n fijne vakantie verder!

Knuf voor allemaal
Fijn dat je er weer bent en minder fijn dat je het voelt. Maar niet gek natuurlijk.

Ik zit hier inmiddels op niveau kookpunt.

De trut heeft het lef om mij een rooster te sturen voor volgende week en mij vier uur in te plannen zonder gesprek o.d.

Ze was er niet toen ik binnenkwam, maar ik heb haar wel in een glimp gezien, maar ze was opeens naar huis. Nu leest ze morgen mijn pittige replay wel. Ik was boos en dat zal ze weten ook.

En ik ga er niet mee akkoord.

Blugh wat een mens is dat toch. Geen verstand en dat is dan TL.
He bah Bo chemo is al niet leuk en dan een dubbele dosis al helmaal niet. Wist je dat je die zou krijgen of werd je er door overvallen? rust maar uit ik hoop dat je kunt slapen.
Noujaaa! Wat een type, die TL! Als je je reply net zo pittig neerzet als je hier stoom afblaast, zou ik niet graag jouw TL zijn. Sommige mensen denken dat ze alles kunnen maken en manipuleren dat het een lieve lust is. Niet in meegaan hoor lieve zoeb!
Bo jeetje een hogere dosis. Waren de markers weer verhoogd. Nee toch zeker?

Ik heb haar(TL) in de mail gevraagd waar ze het lef vandaan haalt zo'n mail naar de arbo-arts te sturen. En dat het negatief is uitgevallen. En dat ik eerst een gesprek wil voordat ik vier uur ga werken. Want er moeten dan wel goeie afspraken gemaakt worden. En als ik dat doe ga ik tegen het advies van de arbo in. Als ik het al doe. Maar ik denk zomaar niet.
Maandag kreeg ik van een medeforummer een bedje en een commode. En zie hier het resultaat van een verfje en een hemeltje van een houten lat met een reep ijzer en een oude dekbedhoes die te klein was voor mijn dekbed.

Jippie de kamer is nu klaar.

Bedje

Commode
Goedenavond dames,

Phoehee wat fijn een contract van 24 uur.

Bo, lekker aan het slapen. Een dubbele dosis is niet niks. Ik hoop dat het zijn werk doet

Zoebie, het is echt een mooie kamer geworden. Wat klote van de TL. Geloof niet dat ze het snapt

Wij zijn er klaar voor. Alles is ingepakt en de geocaches staan in de telefoons. Nog een nachtje slapen (en katten knuffelen) en dan gaan we. We hebben als het goed is internet dus ik kom ad en toe wel even kijken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat schattig Zoebie en zo precies in de kleur!

Wat een rare TL zeg, het is een naar mens, wettelijk mag ze het advies van de arboarts negeren, als zij vindt dat je 4 uur kunt werken, kan ze dat van je eisen, maar dan moet ze je die meeruren iets anders laten doen, wat je geen schade doet, dus niet aan de computer.

Jammer dat je weer je hogere dosis moest vandaag Bo, ging het via de site en heb je de professor nog gesproken? je was best laat terug.
Hogere dosis omdat je vorige week geen chemo had of blijft de dosis hoger?

Zoebie die TL is echt ongelofelijk, heeft zij een TL balk voor dr kop?
Dosis was verlaagd tijdens de eerste bestralingen; nu weer omhoog en nog wat extra omhoog vanwege de markers.

Oncoloog gesproken vanochtend; we gaan gewoon verder met de Taxol voorlopig, terwijl ik bijkom van de operatie.

Daarna weer verder kijken.

Ben echt supermoe, dus hou het kort. Liefs voor allemaal (ik lees alles, maar heb geen puf om terug te schrijven, sorry).
Lieve Its, een heel fijne vakantie gewenst!

Geniet met z'n tweetjes (en een beetje al met zijn drietjes).
Ha Phoehee dat is een goeie. TL balk voor haar kop. En een grote. Stom mens. En ja hoor Sjur, mijn antwoord was net zo pittig. Morgen moet ik van 6 tot 9 uur werken, ik denk zomaar dat ze er dan ook niet meer is.
Bo geeft niks als je niet reageert. Rust lekker uit.

Its. Ga je ook Geocaching doen. Dat is zooo leuk. Laat je het weten als iets is gelukt? Het is soms erg moeilijk.

Een hele fijne vakantie jullie met zijn drietjes.
Bo neem je rust, ik/wij snappen heel goed dat je het gehad hebt voor vandaag. het is ook wel heftig hoor, alles zo dicht op elkaar, ik hoop dat het rusten je goed doet.

TL balk haha leuke woordspeling Phoehee, erg fijn dat je toch een contract krijgt morgen.

Its wat fijn een man die voor je inpakt! dan heeft hij er wel verstand van? ik zou het niet aan die van mij overlaten, tenminste niet als ik er een beetje leuk uit wil zien, met bij elkaar passende kleding.

Hij heeft weer andere kwaliteiten.
Goedemorgen,

Its, ben je al op weg? Veel plezier :-)

Ik heb redelijk geslapen voor een nacht onder de steroïden, vandaag toch nog even rustig aan.

Zoeb, ben inderdaad heel benieuwd of je TL er vandaag is als jij er ook bent!

Ik vind trouwens dat je niet tegen het advies van de arbo-arts in moet gaan; als hij vindt dat 4u te veel is, dan zou ik het niet doen.

Heb je al wat van de fysio gehoord?

Iedereen een fijne dag gewenst; hopelijk hebben jullie beter weer dan wij, we zitten weer in de regen *zucht*
Bo fijn dat je "redelijk" hebt geslapen. Jammer van het rotte weer. Daar wordt je ook wel depri van hoor. Zo'n saaie grauwe lucht.

Niks geen terrasjesweer. Hoewel het gisteren tussen de buien door erg lekker was buiten.

Ik ga straks mijn werkmail even checken.

Ben benieuwd hoe ze op mijn mail heeft gereageerd.
Goedemorgen, wat fijn dat je niet de hele nacht wakker hebt gelegen Bo, dat scheelt weer en wat jammer joh! dat het zo regent bij jullie, hier komt dat vanaf morgen ook, vandaag zou nog lekker zijn..

Wij hebben niet veel geslapen, man heeft buikgriep gekregen met flinke koorts, zulk tobben vannacht, hij kon zijn bed niet meer vinden en was helemaal aan het ijlen zeg maar, liep overal tegenop.

Nu ligt hij lekker te slapen, het heerst blijkbaar, er waren er meer op zijn werk die het hebben.

Ik ben benieuwd wat ze heeft geantwoord Zoebie! reken maar dat ze bang van je is!
Bo fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad.

Al was het bij jou dus een stuk minder Gelukkeling, vertroetel je mannetje maar. Ik hoop niet dat hij je aanprikt zodat jij ook ziek wordt.

Zoebie ook ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen met die TL BALK want het is volgens mij geen lichtpunt. Hoop wel dat jullie er uit gaan komen samen want het bevorderd natuurlijk niet de werksfeer lijkt mij.

Het weer ziet er hier redelijk uit het zonnetje schijnt.
De tl balk heeft gemaild. Ze durft me niet eens te bellen. Een kort mailtje dat de arbo-arts haar heeft gebeld en dat we maandag een gesprek hebben. Ze zal wel op haar donder hebben gehad van de arbo-arts. Dat hoop ik van harte en dan krijgt ze maandag mij nog eens over haar heen. Want ik laat het er niet bij zitten.

Nog steeds geen bericht van het AZM. Damn wat duurt dat lang.

En de pijn wordt erger. Nu ben ik de keukenkastjes maar eens gaan verven. Kijken als ik er iets mee doe of de pijn en de krampen dan minder worden. Dat lijkt haast wel, want met de kamer heb ik minder last gehad. Het kan natuurlijk ook een reactie zijn op te veel doen. Wel raar dat ik niet op de pc kan en dat ik wel kan verven. Hoewel ik wel veel links met de roller werk. Want ik heb best wel pijn rechts.

Ik weet zowiezo niet wat ik ervan moet denken. Stomme pols.
quote:meepie schreef op 05 augustus 2011 @ 10:31:

Gelukkeling, vertroetel je mannetje maar. Ik hoop niet dat hij je aanprikt zodat jij ook ziek wordt.

Er wordt hier niet geprikt hoor Meepie

Dus nu moet je weer helemaal tot maandag wachten Zoebie, vervelend dat je ook niks hoort van de fysio, het wordt er allemaal niet leuker op op deze manier.

Vanmorgen heb ik gebeld met het ziekenhuis voor mans dochter, het gaat zo echt niet langer, dat wachten doet haar de das om, ze voelt zich steeds slechter. Nu staat ze in principe voor de 26e gepland, dat is al een hele doorbraak! bellen helpt soms dus wel!
Wat een goed bericht voor de dochter van je man, Gelukkeling! Echt, dat is heel fijn om te lezen, kan me voorstellen dat ze het niet meer trekt zo langzamerhand.

Beterschap voor je man, dat klinkt alsof hij het stevig te pakken had!

Zoeb, goed zo, maandag om de tafel en de TLbalk even goed duidelijk maken dat dit geen manier van doen is.

Ik hoop dat het goed gaat met je pols nu je de keukenkastjes aan het verven bent :-) Wat voor kleur worden ze?

Meepie, hoe is het met jou? Heb je een druk weekend voor de boeg of doe je het rustig aan?

Phoehee, wat supergoed dat je toch een 24-urencontract hebt weten te regelen!

Vandaag tekjen je, toch?

Hier is het echt herfstig weer, de honden zijn drijfnat en we moeten met ze naar de dierenarts vandaag voor de prikken, dus dat wordt een extra deken in de auto :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven