goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En iebs kijk het idd wel ff goed aan. Je bent de pineut als er wel 'later' iets bleek te zijn.

Oeh dinner is ready Tot later!
Mijn logeetje is gearriveerd, het is een uberschattig hondje, Pip en hij blijft hier een week logeren . Mijn 4 katten zijn naar buiten gevlucht en willen niet meer binnen komen. Maar dat gaat helemaal goed komen als ze honger hebben komen ze wel.

Het is een Cavalier King Charles Spaniel, ik kan geen plaatsjes plakken maar wel een link geven.

Link

Het bovenste plaatje lijkt sprekend op Pip
Eet smakelijk choco! Ik zit duf op de bank. Vandaag naar familie van vriend geweest, wc en badkamer schoongemaakt en toch het gevoel alsof ik niks heb gedaan. En ben hartstikke moe!
Chooc ook al zo goed bezig geweest! Lekker gevoel als je alles hebt opgeruimd. Ennuh baby's zijn leuk

Chooc als je op FB op mijn voor en achternaam zoekt komt het in orde. Als je mijn voor en achternaam weet.

En anders maakt Yellow het wel in orde. Mail Yellow maar.

Yellow hoe is gegaan met je taartworkshop?
Mika elvis toch? (geen idee dus ).

Wat schattig Mika! Gaat het baasje op vakantie?
Whahhaha lol chooc met je mika elvis

Baasje gaat morgen op vakantie, zondag halen ze hem weer op
Leuk een logeetje!!! Veel plezier met het hondje vandaag

Sanne helemaal moe! Hoop dat het wel een voldane moeheid is

Chooc, super van die babykamer, en super dat chocoman nu ook toch wel snel wil beginnen. Een minichoco

Dit is mijn taartje geworden, hij is niet zo heel mooi, maar wel leuk, en volgende keerga ik het nog beter doen!

taartje
Ik vind hem wel leuk geworden Yellow, en hoe smaakt ie?
Hij zit in de vriezer

Voor met mijn verjaardag! Jullie zijn allen uitgenodigd hoor, 11 augustus, kun je een miniscuul stukje krijgen (het is echt een heel klein taartje haha)
leuk taartje hoor yellow!
Nice Yellow!
Kun je dat kleine stukje niet opsturen Yellow?

De hond wilde niet slapen en toen heeft ie een hele poos bij mij op schoot liggen te slapen. Ik hem voorzichtig op zijn deken leggen en nu is ie weer wakker En hij zit dan steeds bij mij maar ik weet niet wat hij wil Tis net een kleine baby
Nee, 't is een loktaart om jullie weer naar mijn huis te lokken.

Ik denk dat het hondje het allemaal niet snapt. Waar is ie nou, en waar is het baasje dan? Daarom wil hij gewoon het liefste lekker bij jou, dan is er iig iemand bij hemdie voor hem zorgt.
Hij eet nou de kattenbrokken op, hoop dat zijn maagje er tegen kan.

Ik heb een vol huis vanavond. Mijn zoon is hier (blijft een week) met een vriend en dochter + vriend slapen hier en nog een stel. Volle bak in huize mika

Ik wil heel graag weer bij je komen maar can't effort it
Is niet zo goed voor een hond, is te zout. moet je de bakjes even hoog zetten (ik neem aan dat jouw katten wel springen en klauteren en die hond niet)

Geeft niet hoor tante mikhah, als je me maar niet vergeet te feliciteren
Bleh zus belde net de bowlingbaan voor morgen zit vol dus dat gaat helaas niet door.
Oh jammer iebs! Hebben jullie nu iets andes bedacht? waar jij woont zitten toch wel meerdere bowlings?
Hadden jullie niet gereserveerd dan Ibi, jammer joh misschien een andere bowlingbaan in de buurt?
Yellow je zou toch zeggen dat hond en katten voer haast hetzelfde is? Je zegt is te zout voor de hond, niet voor de kat dan?
mijn zus zou reserveren en heeft dat jammer genoeg vandaag dus pas gedaan. Kreeg de indruk dat ze het wel erg graag daar wilde doen want die is dicht bij hun. Nou ja dan een andere keer. Vindt het niet zo heel erg morgen overdag naar het wijkcentrum als vrijwilliger en dinsdag midgetgolven en pannenkoekenboot genoeg in het vooruitzicht dus!
Nee, katten werken anders van binnen.

Hij gaat er niet dood aan ofzo (die hond) maar dan gaan ze heel veel drinken omdat het te zout is. Katten hebben meer zout nodig dan hondjes.

Als hij een jaar lang ofzo kattenvoer zou krijgen ipv hondenvoer, dan zou hij idd echt ziek worden ivm nieren (die kunnen dat teveel aan zout dan niet meer aan) , maar een keertje is niet zo erg hoor, echt niet, maar het is makkelijk op te lossen door de bakjes hoog te zetten van de katten .
Dat klinkt leuk iebs, activiteiten. Heb je vrij dan weer, en dat je dan pas in het weekend weer gaat werken?
Yellow hoe komt dat jij dat weet? Jij hebt niet eens huisdieren. Maar ik zet de kattenbrokken wel op de tafel
Ik heb gewerkt bij mensen die katten en honden hadden. Bakjes altijd hoog moeten doen hierom. Heb het nog eens opgezocht toen (eigenwijs, wnat ik dacht ja ja het zijn toch allebei kleine beestjes volgens mij doen jullie gewoon moeilijk) het klopt idd wel. Maar echt hoor, als hij een week lang dat katteneten zou eten, gebeurt er niet veel, misschien diarreetje, maar hij wordt niet echt ziek ofzo. Geen zorgen maken!

Kom je ook zo rummi, iebs is nog een potje aan het doen, maar dan kunnen we daarna?
Haaaa dames. Ik heb een leuke mededeling Ik snap het! Rummikub.

Verschil tussen honden- en kattenvoer is de samenstelling van vitamines, mineralen, eiwitten. Welke precies weet ik niet. Hond verteert bijv niet vitamine A (ik zeg maar wat) die in het kattenvoer zit. Zoiets is het, dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven