Terug van weggeweest! Deel 5

01-03-2011 19:14 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het toch niet missen!

Een nieuw en fris topic!

We zijn er weer!
quote:Elmervrouw schreef op 02 augustus 2011 @ 23:28:

Klinkt goed zeg, aan meer gelegen. Lijkt me heel rustgevend.

Had je geen last van muggen?

Ik heb ook iets nuttigs gedaan: een vaardigheden-cv geschreven. Het begin ervan, althans. Op die site carriertijger staat echt veel informatie. Ik had nog nooit van een vaardigheden-cv gehoord, maar dat is dus echt iets voor als je veel 'gaten' in je cv hebt.

Geen mug gezien. Het was zandstrand, en ook geen zandvliegen gezien, wel libelles.

Vaardigheden cv heb ik ook opgesteld. In word op de computer van een ander maar ik heb geen word :(
Dank je Saar en goede nacht!
Mijn EV-deel noemt jou gewoon Hanke

haha.

He, en nu kan ik je bericht niet meer zien en weet ik ook niet meer wat je nou had geschreven. Omdat ik in het venster van de emoticons zit. Concentratie is ver te zoeken.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Libelles zijn mooi

Ik mail je morgen wel, zal ergens in de middag of avond zijn. Morgenvroeg ontmoeting met de crea-vrouwen, is aardig lang geleden. Ik ga ze 's flink wakkerschudden met mijn nieuws, en mijn boek, haha. Even wat leven in de grijze brouwerij.
Grappig die site, vooral personalia, die zo gezellig in de functie passen. Wonen aan de pennenstreekstraat...

Ziet er toch anders uit dan wat ik in elkaar gefruebeld heb.

Tof joh, op zo´n heftige dag.

Nou ja, dagen....
Die van jou zou ik weleens willen lezen, maar dat wordt een beetje moeilijk als je nu geen word hebt, toch? Dan mag je de mijne ook lezen.
Wow een tijdsaankondiging van mail, heb ik nog nooit gehad van je

Aha dat clubje, ben benieuwd hoe zij reageren. Zorg je dat ze zitten als je het vertelt?

Helpt paracetamol tegen hoofdpijn bij jou?
Heb het bestand op mijn computer staan maar kan het niet bewerken. Wil het wel doorsturen hoor, kijken of dat werkt.

De mijne is de grootste gatenkaas, dat garandeer ik je
Ik heb van die zuigtabletjes tegen hoofdpijn, weet het merk niet. Maar die hormoongerelateerde hoofdpijn is behoooorlijk hardnekkig (zeg ik dat even netjes zeg!).

Ik denk dat ik morgen eens even flink ga uitpakken. Kan me er nu al op verheugen. Haha, even lekkere opschudding veroorzaken. En flink aandikken natuurlijk, lekker even dramaqueen spelen, maar dan in het positieve.

Stuur maar door als je wilt, die gatenkaas.

Ik moet de computer gaan uitzetten. Het wordt veel te laat en het is hier boven zoooo warm. Echt niet fijn. Ik denk dat ik zo even op de koude tegels ga liggen met mijn lieve hondje.
Dus ik wens je ook welterusten voor straks, en fijne dromen van je mijlpalen vandaag. Goed gedaan!!
Thanks, het doorsturen krijg ik niet voor elkaar helaas. Hij wil niet kopieren...

Ik lees/schrijf je morgen, liefs!

Wens je vooral een goede nacht. En jij de dramaqueen uithangen... ik weet niet of je het kan, maar áls je het probeert zou ik het in je nieuwe sportpak proberen
Zo.. dat was wel even gezellig gisteravond.

Iedereen gezond weer op vanmorgen? Hoe was jullie dag?

Jammer van je cv, Hanke. Maar misschien zie ik het nog weleens IRL bij je.

Regen en nog eens regen vandaag. Saai.

Gelukkig heb ik zelf voor wat vuurwerk gezorgd, haha.
Wat voor vuurwerk EV? Je maakt me nieuwsgierig!

Dag was vooral erg lang, chaotisch en druk, maar ging daardoor gelukkig best snel voorbij Morgen nog zo'n dag..

Zz: Ik ben nog mijn best aan het doen voor volgende week, bedoeling is nog steeds om te komen!
Ha meiden. Hoe is het met iedereen?

En vooral Luna... spannend!

Luna, ben zo benieuwd of die kleine er al is...?!

Hoe gaat het met iedereen?
Hé Saar. Ik had een spannende dag. Coach nr 1 gesproken. Hopelijk krijg ik de financiering rond. lijkt me een goede plek, capabele mensen. Morgen dat andere. Naar een stappenplek geweest vanavond. Is fijn maar ook confronterend.

En jij, hoe is het. Afgekickt van dat prachtige werelddeel, of gaat dat altijd een beetje met je mee...

En Luna... gisteren zag ik me haar zo voor me in barensnood... maar of het alleen gedachten waren. Zou zomaar kunnen.
Ehm... ligt het aan mij als ik niet helemaal begrijp waar je coach nr 1 over hebt gesproken en waar je precies mee bezig bent en een financiering voor rond wil krijgen?

Ben wel erg benieuwd!

Met mij gaat het goed. Uiteraard niet afgekickt, maar nog 2 maanden en dan mag ik weer

Ben benieuwd of je gedachten over Luna zullen kloppen!
Poef!
Heb het gelezen.

Oke, begrijp nu wat je bedoelt. Nr 2 begreep ik al, nr wist ik niet dat je zelf aan het zoeken was.

Goed bezig hoor! Je bent zo te lezen flinke stappen aan het zetten op meerdere gebieden.
Ja, ik merk nu ik dingen zelf ter hand neem, er tegelijk een warm bad vol belangstellende en liefhebbende mensen om me heen is.

Heel bijzonder om te voelen.

En heftig, want hoe hanteer je dat? Fijne dingen voelen is ook voelen...

Ik puzzel en oefen wat af, rommel wat aan.

Nog 2 maanden voor de volgende reis. Kun je weer gaan afttellen. Gaan er nog reisgenoten mee?
Ja, is ook heftig.

Fijne dingen voelen soms zelfs heftiger als niet zo fijne dingen vind ik. Hmm, klinkt raar, ook wel lastig uit te leggen. Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel.

Er gaan reisgenoten mee. Weet alleen niet zo goed of ik dat nou echt leuk moet vinden of dat ik liever alleen was gegaan.

Laat ik me elders wel een keer verder over uit.

Ik duik nu lekker mijn bed in met een boek.

Slaap lekker!
Is goed, dan lees ik het daar wel.

Veel leesplezier en trusten!
Hé, jammer dat ik hier gisteravond niet was. Herkenning hier ook, dat fijne dingen heftiger (bij mij: minder te hanteren) voelen dan niet-fijne dingen. Zou dat komen omdat de niet-fijne dingen zoveel vertrouwder zijn?

Dadelijk een rondje rennen, lekker met de kop in de wind. Altijd zo lekker hoe ik me daarna dan voel.

Hier ook erg benieuwd hoe het met Luna is!

En de anderen, hoe gaat het met jullie?
Niet alleen dat EV, ik denk ook omdat het je ik aanboort.

Verlangens mogen er opeens zijn, en hoe geef je die vorm? Dat geeft verwarring, besluiteloosheid en ongeduld.
Update: er zit schot in, mag de aanvraag uit gaan werken met de coach! En persoonlijk adresseren, zodat ik snel een beslissing (lees toestemming) krijg.

Moet ik vaker doen, een klacht indienen, grijns.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven