Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mado, mocht je geinteresseerd zijn, ik heb nog wel een dubbele wagen te koop (mits mijn vriendin hem niet overkoopt, maar dat hoor ik van de week)

Ik heb er heel erg veel plezier van gehad met Zootje en Zen
En over girlpower gesproken.

Hoorde vandaag dat moeder van clientje gaat scheiden van haar man.

Zij is zwakbegaafd, hij koos haar daar op uit, omdat hij, hoe zal ik het zeggen, nogal overheersend is en graag slimmer is dan zijn vrouw.

Hij zij ook rustig tijdens een bespreking met hen allebei, waar zij bij zat, dat we bepaalde dingen niet met haar hoefde te bespreken 'want dat snapt ze toch niet'

En nu is duidelijk geworden, dat ze toch iets begaafder was dan hij dacht.

Tenminste begaafd genoeg om hem te dumpen en er met een andere kerel vandoor te gaan \\:-)//

Ik vind het stoer!
Goed nieuws in de Achterkamer!

(nee, ik ben niet zwanger....)
Girlpower indeed. Tenzij ze een nog grotere eikel (waarom zo netjes en correct?) heeft gevonden.

En Stom: grom, ik was er ook al bang voor maar hoopte met je mee. Klinkt ze nog zo sterk als toen met de vakantie? Ik hoop het en zo niet: dan boft ze met jullie in de familie.
Niets leuker dan met je duffe hoofd een natgeplast kinderbed verschonen. Gaap.

***pakt slaapzak en ploft neer op slaapbank in kantoortje van kroeg***
Goedenmorgen

Toet, jij en ik hebben dan toch wel verschillende ideeën over wat leuk is

Ik vond trouwens in zo'n geval het natgeplaste kindje vaak wel schattig, ook nog slaapdronken en zich nauwelijks bewust waar we mee bezig waren. Óf recalcitrant, met natte kleren weer in bed willen gaan, niet willen verschonen.. aaaahlief.

En Stom van Stom Bentetje, maarja, éigenlijk lag het wel in het verwachtingspatroon. Veranderen is natuurlijk best moeilijk.

Ik hoop dat de zieken vandaag wat beter zullen gaan.

Een 4e anti-biotica, die móet dan toch wel aanslaan? Ook goed vitamientjes nemen he Bambi (ik denk, ik gooi er eens een overbodige moederlijke raad tegenaan )

Ik heb ook zo'n dubbele kinderwagen gehad, maar vond het eigenlijk wel een onding. LD wilde ook heel snel steeds zelf lopen, loop je met zo'n gevaarte half leeg. Ik heb 'm denk ik maar een half jaar gebruikt.

Jaren later aan een buurvrouw verkocht en die was verontwaardigd dat ie zo moeilijk liep. Ja, wist ik veel dat ze er ook makkelijker waren.

Hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben en gezond(er) weer op kunnen

toedels

(deze schenkt koffie én thee)
Later is nu
Goeiemorgen! Jij bent er weer lekker vroeg bij, Dream! Zwem je ook nog wel eens 's ochtends vroeg?

Dubbele kinderwagen heb ik nooit gehad. Liekewijffie was anderhalf toen Sophie geboren werd, en liep toen al kleine stukjes naast de kinderwagen mee. Omdat ze echter niet wou luisteren, had ik haar wel aan zo'n hondenketting (wel van Prenatal, hoor! Niet met zo'n rem- en terugtrekmechanisme ). Heb er veel commentaar op gehad, maar was helemaal prima. Zuinige miep als ik ben, vond ik die dubbele dingen gewoon veeeeeel te duur voor de korte tijd die ik 't zou gebruiken. Voor langere stukken had ik trouwens zo'n Kiddieboard gekocht, maar ja.... daar wou ze niet op blijven staan. Wijsneus.

Bam, ik hoop van ganser harte dat deze antibiotica wel aan gaat slaan!

Toet nog ziek geworden?
Ik zit er nog steeds tegen aan. Blegh.
Haha

wij hadden zo'n goedkope dubbele wagen. LD was ook 1,5 toen LE geboren werd, en liep inderdaad al veel. Maar ik liep meer Niet meer met dat dingm, trouwens. Ik vond een kiddyboard dan weer duur.

Ja, ik zwem op vrijdagmorgen Xop. En maandagavond.

toedels weer
Later is nu
~pakt een lekker vers bakkie van Driem~

Ik ook, Toet. Zere keel. Jongste ligt op de bank want die gloeide vannacht van de koorts. Maar met paracetamol heeft ze toch nog wel geslapen, bij mij in bed. Gsellig (alleen moest het grietje niet zo akelig vrolijk zijn als ze wakker wordt om half 7..... )

Maar ik mopper niet want ik moet vandaag een paar dingen doornemen voor het werk en heb oppas geregeld voor morgenmiddag, omdat er dan weer een rapport getiept moet worden. Opa Bloes gaat zo de boodschappen voor ons halen (veel fruit!) en kinderparacetamol en hopelijk kan ik er ergens vandaag nog op uit om een kadootje te scoren voor Jongste. We vieren het vrijdagochtend ipv zaterdag.

Jongste is wel vrolijk en heeft geen koorts nu, dus ik twijfel nog een beetje. Wat zouden jullie doen: thuis houden vandaag of dadelijk wel naar school bonjouren?
Wat wil ze zelf BLoes??

Wilde nog steeds eens zeggen hier dat ik het zo lief van Dreamer vind dat ze regelmatig eten kookt voor de ZoyFamilie. Super attent vind ik dat!
Ze wil zelf lekker op de bank blijven, natuurlijk. Ze wordt stijf verwend, blame her!

Hoe is het met jou, Toet? En ons hert, slaat de AB aan?
Ik zou haar thuis houden, maar ik hoef natuurlijk ook nooit thuis te werken. Ik vind dat altijd wel gezellig even 1 op 1 aandacht. Maar als je veel moet doen en ze voelt zich goed genoeg, tja.

Ik ben ook nog niet fit, twijfel vreselijk of ik ga werken...

Komend weekend gaat Pompel het hele weekend weg en ik merk dat ik er best een beetje tegenop zie... voor het eerst een heel weekend alleen met 4. Ik vind dat heel stom van mezelf!
Nou, dat is stom zeg.

Wat leuks afspreken met je zus en nichtje? Logeerpartij? Pannenkoekenbakken, fietsen, de twee oudsten in de woonkamer laten "kamperen"? Jij met wijn en Zus en dvd-tjes in je slaapkamer?
Oh en ziek thuis blijven. De ramp is niet te overzien als jij deze week zieker wordt en in het weekend duf/zielig bent.
Goeiemorgen, ik kom Qrummel even aanmelden voor de kroeg. Ze past namelijk helemaal bij jullie!

Gister was er een item over jullie eigenste Dries op Boulevard. Tegelijkertijd zat ik met ontblote borst aan de andere kant, een hongerige Qrummel tussen de blote borst en de tv in. Drie keer raden waar ze voor koos!

Dusseh... hier, alsjeblieft. Doe er maar wat leuks mee!

Voor Qrummel dan:

Shitshitshit, helemaal vergeten gisterenavond!
En hij had zichzelf nog wel speciaal voor die gelegenheid strak in pak gehuld!
Ach, is ook leuker dan Blote borst
Voor ons? Ahhhhhhh, wat lief!
Welqom Qrummel! Voor het overige even een Kasteel-copypaste, met excuus maar beetje krap in de tijd....

c/p:

In zwaar-maar-goed gesprek nu ook over huidige baan. Zijn er nog niet uit. Geeft veel te denken, ook over eigen functioneren hier en (on)mogelijkheden bij aanpassingen daarbij. Advies van GG: vanmiddag stinkende best doen (nieuwe baan optie) en dan in Verweg even paar dagen laten bezinken (ik denk me een hersenverkraking ondertussen) lijkt me een goeie.

Kan nog even nergens anders aan denken of over praten, ook omdat vannacht iedereen om de beurt een keertje wakker was, zo gaar als een doorgekookt konijn ben ik.

einde c/p

Lieve mensen, ik heb geen idee of ik vanaf morgenochtend nog bij een internetverbinding kom en ben pas vlg week woe weer terug (of dinacht eigenlijk). Dus, eh, later meer...
Heel veel sterkte bij het hersenkraken, Lil!!!! Moeilijke zaken zijn dat! Ik sluit me geheel aan bij GG.

Verder succes en plezier in ver weg, je zult gemist worden.
Succes met denkwerk, Lil!

En, Pim, wat ga jij doen.... werken of thuisblijven?! (Theoretisch zou ik voor Bloes' optie gaan, in de praktijk ging ik aan 't werk met een Ibuprofennetje.... )

Ik ga hardlopen. Zou gisteren al tijdens de lunchpauze, maar collega was beha vergeten . Laat maar dan....... (Voor sommige mensen is het een optie om dan nog steeds te gaan hollen, maar voor deze collega Echt Niet!)
Grinnik Xop!

Lil, succes meis met alles. Ik wens je bergen energie en wijsheid!

Mims is gewoon aan het werk, op Advil. Was net helemaal verbaasd dat ik dr aan de lijn kreeg!

Ik werk forum nu thuis, want nu is Mootje (weer, gromm) ziek. Hij heeft koorts en voelt zich beroerd. Heeft tot half twaalf op bed gelegen vanmorgen. Mav heeft avonddienst en was tot twaalf uur thuis, dus ik kon vanmorgen naar de afspraak op mijn werk (interview).

Oeps. Werk. vergeten iemand terug te bellen. Ga ik eerst even doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven