Kudelstaart
dinsdag 2 augustus 2011 om 16:04
Hoi allemaal,
Iemand hier bekend met het dorpje Kudelstaart in Noord holland?
Mijn vriend en ik hebben er een huis gezien wat we erg fijn vonden maar hebben geen idee hoe het leven/wonen in Kudelstaart is!
We zijn er van bewust dat het een rustig dorpje is, daar zijn we ook naar op zoek! En lekker vlakbij schiphol, AMS en andere uitvalswegen.
Ik hoor graag tips ervaringen van jullie mochten die er zijn!
Iemand hier bekend met het dorpje Kudelstaart in Noord holland?
Mijn vriend en ik hebben er een huis gezien wat we erg fijn vonden maar hebben geen idee hoe het leven/wonen in Kudelstaart is!
We zijn er van bewust dat het een rustig dorpje is, daar zijn we ook naar op zoek! En lekker vlakbij schiphol, AMS en andere uitvalswegen.
Ik hoor graag tips ervaringen van jullie mochten die er zijn!
donderdag 4 augustus 2011 om 17:30
Wij staan op de camping vlakbij Kudelstaart. De vliegtuigen wen je idd aan en dat is vaak ook maar een gedeelte van de dag, of zoveel per uur.
De omgeving is idd erg groen en er is veel water.
Het is een rustig dorp om te wonen, maar mensen in die omgeving blijven niet alleen in hun dorp, die gaan ook de omgeving in, dus dat maakt in principe niet uit.
De omgeving is idd erg groen en er is veel water.
Het is een rustig dorp om te wonen, maar mensen in die omgeving blijven niet alleen in hun dorp, die gaan ook de omgeving in, dus dat maakt in principe niet uit.
donderdag 4 augustus 2011 om 17:51
Een vriendin van me woont er en die heeft er onwijs naar haar zin. Het is inderdaad redelijk klein, zeker vergeleken met de stad waar ze opgegroeid is, maar dat vind ze wel fijn, lekker rustig. Ook kindvriendelijk, dus dat was voor doorslaggevend. Zelf ken ik het amper, ben er een paar keer doorheen op weg naar die vriendin, maar nooit verder het dorp in.
donderdag 4 augustus 2011 om 22:52