Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:43:

[...]





Huh?

Iedereen die kritiek heeft op Gordon mag weer gaan



I Gordon

I Gordon



Echt die man IS het gewoon....

En ik wens niet dat hij hier op het topic voor schut wordt gezet

Ik ga je anders gewoon staffen......dus....



punt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2011 @ 21:42:

[...]



Dank u, u kunt weer gaan hoor!







En nog een voor de tepelopmerking:

Het lijkt me helemaal niet zo ontspannend om naast een naakte Russell te liggen.



En die Jillian... Constant op die Trevor zeiken, en nu ze jaloers is op Nona en Russell opeens aardig gaan doen. Ik verbaas me er trouwens over dat zij er nog inzit.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Roog, dat is wel de voorspelling. Dus ik ben heel hard aan het duimen. Al kan het hoger heel ander weer zijn dan in het dal. Duimduimduim
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:44:

Iiiieeeuw, wil je dat soort dingen niet zeggen over enge tepels, SD!!! Brrrr, had ik net gemist gelukkig. Vindt mannentietjes ook zooooo verschrikkuluk. Zeker bij die Zalando reclame.

Als je interactieve TV hebt...NIET terug spoelen

Zijn tietjes (lees tieten) zijn echt een beetje iekss....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik niet hartje Gordon hoor. Vind hem "gewoon" leuk.



Jullie nog vakantieplannen of hebben jullie het al gehad?
Alle reacties Link kopieren
No way dat ik dat ga doen SD. Wil nog wel lekker slapen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 20 augustus naar Griekenland Koor. Heb er echt zin in, ga lekker alleen.
-
Alle reacties Link kopieren
Vind die terugblikken altijd zo achterlijk. Alsof ik dat al vergeten ben!!!???
Alle reacties Link kopieren
Lekker Rogue. Jij hebt zeker goed weer!
Alle reacties Link kopieren
ah dat vind ik lief van Gordy
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Koor, hier al vakantie gehad

Dit jaar niet weggeweest (op een porneau weekend met ex en een weekje Limburg met een vriendinnetje na)



Kon even niet anders ivm werk



Volgend jaar gaan we met vrienden 3 weken in een superdeluxe villa in Zuid Frankrijk zitten

De optie is al genomen, want na 3 weken pokkeweer hier in Nederland ben ik wel weer klaar met de Nederlandse vakanties!



@Nachttrein....nie meer doen hè, lelijk doen over Gordon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het overigens afgelopen met je villa en vriendin Sum?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
de knoop is doorgehakt Sumi? Vriendin is het er ook mee eens?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
nah hij is mij wat te oud Nachtzicht, ik val meer op jongere mannen. Ik heb al wat leuks op het oog haha.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die villa SD. Gaan jullie ervoor ondanks de bezwaren van die ene vriendin?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:52:

ah dat vind ik lief van Gordy

Hij heeft een softspot...



Dames wie komen in de finale?



IK denk.....Russel en Nona
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
op basis van de laatste 2 minuten ga ik niet je mee Sumi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:52:

Lekker Rogue. Jij hebt zeker goed weer!Oei zeg dat maar niet te hard, zometeen heb ik 2 weken regen haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, iedereen dezelfde vraag aan SD
Alle reacties Link kopieren
ik zit over 5 weken lekker op een terrasje in Turkije
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Trev en Jillian naar de finale gaan. Gewoon, omdat het lot mij wil pesten zodat ik weer chocola moet eten.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook Russel en Nona Sumi, nou ja misschien verpest Russel het nog maar denk dat Nona het sowieso haalt.
Alle reacties Link kopieren
Leuke beeldtaal Nona! Daarvoor mag je door!
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:54:

Oh ja, die villa SD. Gaan jullie ervoor ondanks de bezwaren van die ene vriendin?

Oh god ja...

Nou ja dat was nog een hele toestand

Want ze ging sowieso een beetje dwars liggen

Met alles...

Niet alleen de vakantie, maar ook een etentje wat in de planning stond en nog wat andere dingetjes

Dat werd ik dus een beetje zat dus ik heb haar vorige week zondag daarop aangesproken



Dikke tranen (ook bij mij hoor, want ik haat ruzie) en uiteindelijk belde ze me gister op...

Ze heeft het zwaar op haar werk,kan daar geen grip krijgen op een bepaalde situatie en gaat dat dus ergens anders de controle op pakken

In haar geval waren dat haar vrienden dus



Niet zo heel handig maar na een gesprek snapte ik het wel een beetje (en de rest ook wel)

Nou was ze van de week jarig dus ze kreeg van ons...



Hoe en wat in het Frans

Kan ze lekker een jaar oefenen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven