Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
ik hoop echt dat Trev afvalt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 03 augustus 2011 @ 21:56:

Ik denk dat Trev en Jillian naar de finale gaan. Gewoon, omdat het lot mij wil pesten zodat ik weer chocola moet eten.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf nou niets meer te zeggen over zekere zonvakantie Ros. Maar ook een fijn vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:56:

ik zit over 5 weken lekker op een terrasje in Turkije

Owwww HEER-LIJK!!!

EN Rookie naar Griekenland....



Lekker hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Russel gaat lekker blunderen haha. Lekker voor hem
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan SD. Gelukkig lag het aan wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Koor, we zitten in Zuid-Turkije, durf bijna wel zeker te zijn van mooi weer. Ben er al een paar keer geweest in dezelfde periode en het is er altijd nog tussen de 25 en 30 graden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 22:00:

Goed gedaan SD. Gelukkig lag het aan wat anders.

Kon het me ook al niet voorstellen hoor, dat het aan het huis lag

Maar toch vind ik dat moeilijke zaken

Wanneer breng je zoiets ter sprake?



Ik hou niet zo van ruzietjes, en ik kon op mijn 10 vingers natellen dat het daarop uit zou draaien...



Maar goed, alles is goed gekomen



Mijn god, wat een kleuters daar in die keuken!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Sum.



Goede vakanties hebben jullie gepland hoor.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ja heb zo'n zin in mijn vakantie, even heerlijk eruit.

Heerlijk in mijn upppie, even niemand om me heen.
Alle reacties Link kopieren
het is wel een teken van goede vriendschap Sumi, dat jullie het kunnen bespreken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Beetje bizar om tijdens het koken al over de eliminatie te gaan praten.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Russel is een irritante etter, nu al vragen naar eliminatie.

Hij is zo achterbaks. Hoop dat hij naar huis gaat. Maar zal wel weer trev worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:04:

het is wel een teken van goede vriendschap Sumi, dat jullie het kunnen bespreken

Is het ook Roos.

Ben ook heel blij met het zooitje ongeregeld wat zich mijn vrienden noemt



Met wie ga jij eigenlijk op vakantie?



Rook, lekker hè in je uppie

Ik kan daar ook altijd heel erg van genieten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja russ en trev naar huis!
Alle reacties Link kopieren
Wat een trut, die Jillian. Maar goed, omdat het tegen Trev gericht is kan het wel.
Liever elitair dan een pauper!
-
Alle reacties Link kopieren
met mijn mams, het is een cadeautje aan onszelf. Ik ben dit jaar 40 geworden en mijn moeder wordt dit jaat 65
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Russel dreigt met geweld, nice. Wat een mongool
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:15:

met mijn mams, het is een cadeautje aan onszelf. Ik ben dit jaar 40 geworden en mijn moeder wordt dit jaat 65

Wat leuk!!!

Tis natuurlijk ook wel een feestje waard zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval Trev (en zelfs dan mag Kall haar reep opeten )
Alle reacties Link kopieren
Wat een grapjas, die Russell.



Ik denk dat Trevor eruit gaat. Hij heeft al zoooveel kansen gehad...
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Superleuk kadootje Ros!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven