Bietjes... help??
woensdag 3 augustus 2011 om 19:09
woensdag 3 augustus 2011 om 19:23
woensdag 3 augustus 2011 om 19:26
Ik koop altijd een paar kilo tegelijk, alles koken, schillen en raspen, dan invriezen in porties, lekker met een uitje, aardappel en een speklapje.
Niet origineel maar wel het lekkerst naar mijn bescheiden mening.
Niet origineel maar wel het lekkerst naar mijn bescheiden mening.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 3 augustus 2011 om 19:35
quote:Blackdress schreef op 03 augustus 2011 @ 19:23:
[...]
Even goed wassen en dan met schil en al door de centrifuge.
Ik drink elke dag bietensap, heerlijk, maar ik koop het gewoon bij de natuurwinkel heb nog voor EUR 95 aan Rocks liggen, dus die ga ik bij de Blokker maar eens inwisselen voor een blender/sapcentrifuge! Goed plan!
[...]
Even goed wassen en dan met schil en al door de centrifuge.
Ik drink elke dag bietensap, heerlijk, maar ik koop het gewoon bij de natuurwinkel heb nog voor EUR 95 aan Rocks liggen, dus die ga ik bij de Blokker maar eens inwisselen voor een blender/sapcentrifuge! Goed plan!
woensdag 3 augustus 2011 om 19:35
quote:pepexx schreef op 03 augustus 2011 @ 19:26:
Ik koop altijd een paar kilo tegelijk, alles koken, schillen en raspen, dan invriezen in porties, lekker met een uitje, aardappel en een speklapje.
Niet origineel maar wel het lekkerst naar mijn bescheiden mening.Niet origineel, maar wel lekker. En gezien de hoeveelheid bietjes die ik heb gekregen is dat invriezen een goed idee!
Niet origineel maar wel het lekkerst naar mijn bescheiden mening.Niet origineel, maar wel lekker. En gezien de hoeveelheid bietjes die ik heb gekregen is dat invriezen een goed idee!
woensdag 3 augustus 2011 om 19:36
quote:lief_29 schreef op 03 augustus 2011 @ 19:29:
Roerbakken met rozamarijn en tijm.
Bietensalade met augurk, zilverui, ui, Amsterdamse ui, zure haring, slasaus en remouladesaus.
Misschien is puree van aardappels en bieten ook wel lekker?Ja, zure haring dus, ik zat al aan zoute haring te denken, maar zag die combinatie niet echt zitten. Die ga ik ook proberen die salade!
Roerbakken met rozamarijn en tijm.
Bietensalade met augurk, zilverui, ui, Amsterdamse ui, zure haring, slasaus en remouladesaus.
Misschien is puree van aardappels en bieten ook wel lekker?Ja, zure haring dus, ik zat al aan zoute haring te denken, maar zag die combinatie niet echt zitten. Die ga ik ook proberen die salade!
woensdag 3 augustus 2011 om 19:40
quote:Lindec69 schreef op 03 augustus 2011 @ 19:35:
[...]
heb nog voor EUR 95 aan Rocks liggen, dus die ga ik bij de Blokker maar eens inwisselen voor een blender/sapcentrifuge! Goed plan!
Dat is natuurlijk altijd leuk
Google eens op recepten met bietensap, je kunt er namelijk ook van alles bij in doen. Wortels, spinazie, sinaasappels etc.
[...]
heb nog voor EUR 95 aan Rocks liggen, dus die ga ik bij de Blokker maar eens inwisselen voor een blender/sapcentrifuge! Goed plan!
Dat is natuurlijk altijd leuk
Google eens op recepten met bietensap, je kunt er namelijk ook van alles bij in doen. Wortels, spinazie, sinaasappels etc.
woensdag 3 augustus 2011 om 20:03
- pond bietjes koken en in grote blokjes snijden. Beetje olijfolie erover en roosteren in de oven (250 graden)
- halloumi in repen snijden, insmeren met wat olie en meeroosteren
- 150 gr. sperziebonen koken
- 2 eetlepels karwijzaad roosteren
Alles door elkaar mengen, beetje peper/zout en wat druppels tabasco erdoor. Lekker met couscous
- halloumi in repen snijden, insmeren met wat olie en meeroosteren
- 150 gr. sperziebonen koken
- 2 eetlepels karwijzaad roosteren
Alles door elkaar mengen, beetje peper/zout en wat druppels tabasco erdoor. Lekker met couscous
woensdag 3 augustus 2011 om 20:04
donderdag 4 augustus 2011 om 10:37