Good Luck
donderdag 4 augustus 2011 om 12:38
Hier meer info Mal, activisten hebben ook wetenschapperts erbij hoor
http://www.nu.nl/binnenla ... oorlopig-niet-spanje.html
Hahahahaha lollige baby Mal. Mooi gezicht is dat, dat ze dan niet weten wat ze verder moeten doen.
http://www.nu.nl/binnenla ... oorlopig-niet-spanje.html
Hahahahaha lollige baby Mal. Mooi gezicht is dat, dat ze dan niet weten wat ze verder moeten doen.
zaterdag 6 augustus 2011 om 20:45
Ik snap je bericht niet goed, hebben je kerel en zijn vader hun contact verbroken? Was het een flinke ruzie? Arme Jeetje (en ook arme Suusman, dat lijkt me heftig zeg) Wat is er gebeurd?
V-tje die rolde vandaag voor 3kwart zelf om, en toen gaf ik hem een klein kontje en draaide hij zelf zijn armen naar boven en lag ie op zijn buik trots dat ie was! Dat duurt niet lang meer dat hij zich zonder hulp omdraait, dus ik ga het inbakeren maar afbouwen
V-tje die rolde vandaag voor 3kwart zelf om, en toen gaf ik hem een klein kontje en draaide hij zelf zijn armen naar boven en lag ie op zijn buik trots dat ie was! Dat duurt niet lang meer dat hij zich zonder hulp omdraait, dus ik ga het inbakeren maar afbouwen
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 augustus 2011 om 21:53
Yep, hele vette ruzie. Hij snapt het gewoon echt niet meer en heeft hele nare dingen gezegd die ook nog eens niet waar zijn. En das natuurlijk wel lullig als je vader dat doet.
Maar goed, schoonma vertelde ook dat hij deze week verdwaalde, hij kon na een bezoek aan de boekhandel huis niet meer vinden. Ik denk dat hij het daar erg moeilijk mee heeft
We wachten nu eerst de uitslag af, komt als het goed is deze week.
Na ja, morgen maar wat leuks doen.
Maar goed, schoonma vertelde ook dat hij deze week verdwaalde, hij kon na een bezoek aan de boekhandel huis niet meer vinden. Ik denk dat hij het daar erg moeilijk mee heeft
We wachten nu eerst de uitslag af, komt als het goed is deze week.
Na ja, morgen maar wat leuks doen.
maandag 8 augustus 2011 om 10:04
Haiiii
Hier staat de kast in de keuken op instorten, dus hier ook nodig toe aan vernieuwing.
Heeft Ikea ook apothekerskasten Star?, heb er al vaker naar gekeken op hun site maar daar zag ik ze niet.
Geslaagd?
Suze: ze hebben wel iets van lades op hun site, maar of die het zijn die jij bedoeld..geen idee
Mooi kl..., hopelijk is de band nog te herstellen.
Gaat Juul door voor B eigenlijks?
Mijn Juul gaat 2x per week naar de nso en dan werk ik. Het is erg rustig, en dat is voor het eerst tijdens een grote vakantie. Maar goed dan kan ik alle andere dingen doen, die normaliter blijven liggen.
Hier staat de kast in de keuken op instorten, dus hier ook nodig toe aan vernieuwing.
Heeft Ikea ook apothekerskasten Star?, heb er al vaker naar gekeken op hun site maar daar zag ik ze niet.
Geslaagd?
Suze: ze hebben wel iets van lades op hun site, maar of die het zijn die jij bedoeld..geen idee
Mooi kl..., hopelijk is de band nog te herstellen.
Gaat Juul door voor B eigenlijks?
Mijn Juul gaat 2x per week naar de nso en dan werk ik. Het is erg rustig, en dat is voor het eerst tijdens een grote vakantie. Maar goed dan kan ik alle andere dingen doen, die normaliter blijven liggen.