Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier meer info Mal, activisten hebben ook wetenschapperts erbij hoor

http://www.nu.nl/binnenla ... oorlopig-niet-spanje.html

Hahahahaha lollige baby Mal. Mooi gezicht is dat, dat ze dan niet weten wat ze verder moeten doen.
Hij probeert nu ook weer te draaien maar ligt nu vast tegen de zijkant van de box, de arme schat
Stressed is just desserts spelled backwards
Haiii

Ah cute mal, Je hebt hem wel de verkeerde naam gegeven Harry had dan beter gepast

Leuk hel & suze, dat jullie een fijne dag hebben gehad.

Star: Bij de dolfijnen geweest?

Helemaal mee eens, wat voor raar volk er rond kan lopen..
zoo, had ik me uitgeslooft met koken, dondert de ovenschaal van het fornuis af.. handig.. :(

Gelukkig had ik al wel wat op de borden van de mannen, maar zonder was het wel..

Verder alles wel hier
Ik heb wat op de groep gezet.

Maar als ik nu niet reageer komt omdat V weer wakker aan het worden is nu.
Slaap lekker dames.
En een goedemorgen!
Amaal, wanneer gaan jullie? Volgend weekend? Zet je camping eens op groep? Ben benieuwd!

Bam, alles oké? Juul naar BSo en jij hard aan het werk?

Hel, had jij bericht nog gezien???
Mal, joehoeeee alles ok?
Mal is wel al op groep geweest heur.

Met jou dan? Nog gezellige dingen vandaag?
Ah, daar was ik nog niet geweest.

Gezellig? Neuh, boodschappen en een paar Crocs voor kleinste dame zien te scoren.

Jullie?
Schoonpa. Joepie. Het goede nieuws dan wel dattie in Den Haag woont en ik dus ook een garnalenkroket kan scoren
En naar Lisadore?

Laatste nieuws van schoonpa trouwens?
Niet naar Lisadore, ik moet over twee weken voor werk die kant op, dan kan dat mooi

Geen nieuws anders dan dat de contacten vandaag verbroken zijn door de heren. Boos, heul, erg boos....

Jeetje is zich rot geschrokken.
Ik snap je bericht niet goed, hebben je kerel en zijn vader hun contact verbroken? Was het een flinke ruzie? Arme Jeetje (en ook arme Suusman, dat lijkt me heftig zeg) Wat is er gebeurd?

V-tje die rolde vandaag voor 3kwart zelf om, en toen gaf ik hem een klein kontje en draaide hij zelf zijn armen naar boven en lag ie op zijn buik trots dat ie was! Dat duurt niet lang meer dat hij zich zonder hulp omdraait, dus ik ga het inbakeren maar afbouwen
Ow Suus, da's niet zo mooi, vette ruzie waar koters bij waren? Meneer nu wel weer ok? 'Blij' dat hij er klaar mee is?
Yep, hele vette ruzie. Hij snapt het gewoon echt niet meer en heeft hele nare dingen gezegd die ook nog eens niet waar zijn. En das natuurlijk wel lullig als je vader dat doet.

Maar goed, schoonma vertelde ook dat hij deze week verdwaalde, hij kon na een bezoek aan de boekhandel huis niet meer vinden. Ik denk dat hij het daar erg moeilijk mee heeft

We wachten nu eerst de uitslag af, komt als het goed is deze week.

Na ja, morgen maar wat leuks doen.
Goedemorgen!

Is Jinny wat leuks aan het doen ofzo?
Kijk maar even op vakantierooster

Wat gaan jullie voor leuks doen vandaag?
We krijgen of visite of we gaan fruit plukken. Zo even met de baas overleggen wat hij wil.

Jij?
Leuk fruit plukken. Komt daar dus niet met bakken uit de hemel?

Geen idee nog, meneer ligt nog te knorren. Zal wel rondje Ikea ofzo worden. Wil een apothekerskast voor in de keuken dus even kijken.
Nee, bij jullie regen? Bummer....
Stapellades, hebben ze dat ook bij Ikea? Ik moet nodig een kast herindelen en met lades kan je volgens mij wel georganiseerd aan de gang?
Laat maar, hebben ze niet als ik site bekijk. Dan maar Kwantum. Lelijk maar praktisch
Haiiii

Hier staat de kast in de keuken op instorten, dus hier ook nodig toe aan vernieuwing.

Heeft Ikea ook apothekerskasten Star?, heb er al vaker naar gekeken op hun site maar daar zag ik ze niet.

Geslaagd?

Suze: ze hebben wel iets van lades op hun site, maar of die het zijn die jij bedoeld..geen idee

Mooi kl..., hopelijk is de band nog te herstellen.

Gaat Juul door voor B eigenlijks?

Mijn Juul gaat 2x per week naar de nso en dan werk ik. Het is erg rustig, en dat is voor het eerst tijdens een grote vakantie. Maar goed dan kan ik alle andere dingen doen, die normaliter blijven liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven