Good Luck
zondag 31 juli 2011 om 11:14
Ik heb de boerennacht van Jinnyman en zijn opa was kapitein op een schip, daar zal het vandaan komen! Nooit geweten, wel dat het een goede nacht is! En die wens ik jullie allen toe!
Compu, wat goed een doorslapertje! Geweldig! Doorzetten! Komt vast van mijn boerenuitdrukking . En Jimmy klinkt ook lief, je bedoelt vast Jinny. Puky roels, leuk!
Compu, wat goed een doorslapertje! Geweldig! Doorzetten! Komt vast van mijn boerenuitdrukking . En Jimmy klinkt ook lief, je bedoelt vast Jinny. Puky roels, leuk!
zondag 31 juli 2011 om 13:11
Haiiii
Het weer is idd niet alles, maar ik vermaak me prima.
als het 30 graden is, lig je niet graag onder bed met je stofzuiger stof te happen enzo
Leuk weekendje weg suze. en waar is ver weggistan?
Hier het rijkdom voor mij alleen, de mannen hebben een stoer mannenweekend en slapen in een boomtent.
(heb ik ze kado gegeven met vaderdag)
Dus heb ik hier heel het huis op zijn kop staan.. muziek lekker hard beetje meekwijlen, dus ik heb geen mooi weer nodig
Iemand trouwens ooit met kindertandpasta zijn tanden gepoetst?
Mijn hemel, wat is dat goor spul zeg,
Die man van mij krijgt een draai om zijn oren als hij thuiskomt vanavond, heeft gewoon de tandpasta meegenomen.. ik zal hem
Het weer is idd niet alles, maar ik vermaak me prima.
als het 30 graden is, lig je niet graag onder bed met je stofzuiger stof te happen enzo
Leuk weekendje weg suze. en waar is ver weggistan?
Hier het rijkdom voor mij alleen, de mannen hebben een stoer mannenweekend en slapen in een boomtent.
(heb ik ze kado gegeven met vaderdag)
Dus heb ik hier heel het huis op zijn kop staan.. muziek lekker hard beetje meekwijlen, dus ik heb geen mooi weer nodig
Iemand trouwens ooit met kindertandpasta zijn tanden gepoetst?
Mijn hemel, wat is dat goor spul zeg,
Die man van mij krijgt een draai om zijn oren als hij thuiskomt vanavond, heeft gewoon de tandpasta meegenomen.. ik zal hem
zondag 31 juli 2011 om 14:58
zondag 31 juli 2011 om 15:14
Haha Jimmy! Die stoute I Phone toch.
En boerennacht, nooit aan gedacht om te googelen. Maar dat weten we ook weer. Ik ga voor meerdere boerennachten.
Lekker alleen thuis dus, Bam. Goed kado!
Suus, ik word gek van zon. Dus ben blij als het bewolkt is. Regen geeft me het gevoel dat ik leef. Raar, maar waar!
Broer heeft gesolliciteerd in Abu Dhabi. Ben jij daar wel eens geweest?
En boerennacht, nooit aan gedacht om te googelen. Maar dat weten we ook weer. Ik ga voor meerdere boerennachten.
Lekker alleen thuis dus, Bam. Goed kado!
Suus, ik word gek van zon. Dus ben blij als het bewolkt is. Regen geeft me het gevoel dat ik leef. Raar, maar waar!
Broer heeft gesolliciteerd in Abu Dhabi. Ben jij daar wel eens geweest?
maandag 1 augustus 2011 om 20:14
Compu ik heb 3 weken met de kinderen te 'overbruggen'. Ze gaan de 1e 2 weken naar een speelfestival hier in het dorp (vorige week en deze week), op ma en do, di waren we in de speelgoedwinkel en daar hebben ze auto's van hun zakgeld gekocht waar ze de halve dag mee speelden en in de middag zijn we naar een speeltuin geweest. Wo waren we in het pretparkje waar we een abo op hebben en vrijdag naar een vriendinnetje ver weg met kinderen.
Morgen is nog vrij in te vullen en woensdag ook. Vrijdag gaan we naar het sprookjesbos. Vlgnd week logeren ze op de camping met opa en oma 3 dagen en vr of za op vakantie.
En mijn nichtjes komen nog logeren. Genoeg info ? In het weekend nog 2 bbq 's. Wij vervelen ons niet en zo wel, dan zetten we een filmpje op of gaan we koekjes bakken.
Pff ben al moe van het typen
Morgen is nog vrij in te vullen en woensdag ook. Vrijdag gaan we naar het sprookjesbos. Vlgnd week logeren ze op de camping met opa en oma 3 dagen en vr of za op vakantie.
En mijn nichtjes komen nog logeren. Genoeg info ? In het weekend nog 2 bbq 's. Wij vervelen ons niet en zo wel, dan zetten we een filmpje op of gaan we koekjes bakken.
Pff ben al moe van het typen
maandag 1 augustus 2011 om 20:59
allemaal.
Wat een feest weer vandaag! Sorry, Jinny.
Eindelijk het zwembad uit de schuur gehaald en er tig liter water in laten lopen.
Gisteren naar Naturalis geweest, erg leuk en de dag afgesloten op het strand van Wassenaar.
Compu, wat fijn zeg een doorslapend CB! En gek van de zon? Nou dan zit jij deze zomer goed.
Suze, nu wel lekker op het terras? En wat leuk zo'n jaarlijks uitje, nog wat kunnen vinden?
Amalia, klinkt allemaal erg leuk en gezellig en nog een vakantie in het vooruitzicht. Lekker! Is dametje nog blauw of nu een keer bultloos
Mamax, altijd lekker nog een paar dagen eruit naar de Wadden. Vinden de jongens zeker ook wel leuk?
Bam, wat een ontzettend leuk kado! Hoe hebben ze het gehad? Waar en wat en hoe etc etc Linkje dus aub.
Hel, wat leuk zeg Maatje op je werk. Bevalt je nieuwe functie nog steeds goed, heb je al het idee dat je er helemaal in zit?
Pfff ben de folder van de server van mijn werk aan het halen maar dat gaat echt traag.
Wat een feest weer vandaag! Sorry, Jinny.
Eindelijk het zwembad uit de schuur gehaald en er tig liter water in laten lopen.
Gisteren naar Naturalis geweest, erg leuk en de dag afgesloten op het strand van Wassenaar.
Compu, wat fijn zeg een doorslapend CB! En gek van de zon? Nou dan zit jij deze zomer goed.
Suze, nu wel lekker op het terras? En wat leuk zo'n jaarlijks uitje, nog wat kunnen vinden?
Amalia, klinkt allemaal erg leuk en gezellig en nog een vakantie in het vooruitzicht. Lekker! Is dametje nog blauw of nu een keer bultloos
Mamax, altijd lekker nog een paar dagen eruit naar de Wadden. Vinden de jongens zeker ook wel leuk?
Bam, wat een ontzettend leuk kado! Hoe hebben ze het gehad? Waar en wat en hoe etc etc Linkje dus aub.
Hel, wat leuk zeg Maatje op je werk. Bevalt je nieuwe functie nog steeds goed, heb je al het idee dat je er helemaal in zit?
Pfff ben de folder van de server van mijn werk aan het halen maar dat gaat echt traag.
dinsdag 2 augustus 2011 om 11:44
Woensdag wordt ook lekker Suus, 24 graden. Check eens even je what'sapp als je wilt, voor voorstel woe?
Amalia, druk programma, haha! Klinkt goed. Jammer dat ik niet vaker vrij ben, hadden wel kunnen meeten in het sprookjesbos.
Compu, beter, die boerenachten! Zet het door?
Enka, mmm, nieuwe functie op het moment weer even erg hectisch.
Amalia, druk programma, haha! Klinkt goed. Jammer dat ik niet vaker vrij ben, hadden wel kunnen meeten in het sprookjesbos.
Compu, beter, die boerenachten! Zet het door?
Enka, mmm, nieuwe functie op het moment weer even erg hectisch.
woensdag 3 augustus 2011 om 21:48
Zo, alles weer rustig in huize Helenita. Erg gezellig dagje met Suus en de dames. Tussen de buien door nog een stukje authentieke kaasmarkt meegepikt, thuis een heuse binnenpicnick (met prosecco voor de mama's), vervolgens ijsje + speeltuintje + konijntjes en tot slot ballenbak + diner bij Ikea. En dat allemaal op 1 dag.
O ja, Morgan! Blijft ze nou definitief daar? Was toen nogal wat over te doen toch? Vond Ceetje de show leuk?
Nog even stukje lezen en dan is het wel weer mooi voor vandaag. Trusten!
O ja, Morgan! Blijft ze nou definitief daar? Was toen nogal wat over te doen toch? Vond Ceetje de show leuk?
Nog even stukje lezen en dan is het wel weer mooi voor vandaag. Trusten!
woensdag 3 augustus 2011 om 22:38
donderdag 4 augustus 2011 om 08:11
Ik denk zomaar dat de mensen in Harderwijk er meer van weten dan die activisten. Morgan kan alleen overleven als ze een familie kan vinden, als dat niet lukt dan gaat ze dood. Lijkt me toch ook niet de bedoeling. Leuk dat je een fijne dag hebt gehad tussen de Tokkies, Star
Klinkt zeer geslaagd, jullie dag Helen en Suus! Vonden de kleine dames het ook leuk?
Enka, leuk naar Naturalis, vindt T dat interessant?
Bam, ik heb ook wel eens bij gebrek aan eigen tandpasta die van Mr J gebruikt, is indd erg smerig.
Mamax, leuk nog even naar de wadden. Ik houd dat actievandedag nu ook in de gaten, staan leuke dingen op.
Mijn baby is echt een snelle Harry! Hij begint al te rollen van rug naar buik. Hij snapt alleen nog niet wat hij dan met de arm moet doen die onder zijn buikje ligt.
Klinkt zeer geslaagd, jullie dag Helen en Suus! Vonden de kleine dames het ook leuk?
Enka, leuk naar Naturalis, vindt T dat interessant?
Bam, ik heb ook wel eens bij gebrek aan eigen tandpasta die van Mr J gebruikt, is indd erg smerig.
Mamax, leuk nog even naar de wadden. Ik houd dat actievandedag nu ook in de gaten, staan leuke dingen op.
Mijn baby is echt een snelle Harry! Hij begint al te rollen van rug naar buik. Hij snapt alleen nog niet wat hij dan met de arm moet doen die onder zijn buikje ligt.
Stressed is just desserts spelled backwards