Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal gaaf!!!!!!!!!! Ik ga naar de groep.... Spannend hoor!
Mal, spannend!!!
mal, leuk! trusten.
Spannend Mal, leuk huis!
JAAAAAAAAAAA

na enige onderhandeling zijn we accooord met de prijs!

gaat snel he! Ik ben helemaal beduusd ervan! M is nu bezig met aankoopmakelaar en hypotheekverstrekkers (handig als het je werk is he) en dan kan het ook best snel rond zijn want het staat al leeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jeumig Mal, dat is snel, wat gaaaaaaf! Gefeliciteerd!! Ga snel even spieken op de groep.

Bam, leuke foto's, en idd, wat een onwijs gave taart!

O-oh, moet weer in meeting!
Wow Mal! Gefeliciteerd! Dat is inderdaad belachelijk snel gegaan.
wow Mal, dat is wel errug snel, goed zeg. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Mal!

Jeetje Bam wat had jij een gave taarten! Hoe heb je die hoge in hemelsnaam aangesneden, viel die dan niet gelijk in elkaar?
Mal, gefeliciteerd! Het huis ziet er erg leuk uit, mooie grote kamers! Een huis met potentie, er moet natuurlijk nog wel een hoop gebeuren.

Mal gefeliciteerd!!! Super voor jullie!!! Per wanneer? Super!!!
Hallo,

CD, wat leuk weer een zoon!! Mijn neefje heeft dezelfde mooie naam, leuk hoor. Hoop dat alles o.k. is!

Sorry jarige jobjes.. Hierbij een verlate felicitatie voor Ciara, Julian en Julia.

Wat een mooie foto's Bam, die taart! En Star, wat een mooi meisje met de staarten. Leuk om haar samen met Mare te zien.

Mal, dat is pas turboshoppen haha! Gefeliciteerd. En heel veel succes met alles!

(wat wordt J. groot! je was trouwens vlakbij ons! sliep je daar ook?)

Ik ben hier niet zo vaak, excuus! Druk met huis, kind, etc.. (man wordt niet opgenoemd haha)
Jee Mal, wat ging dat snel! Lekker huis zeg, ik heb de foto's even bekeken. Moeten jullie veel opknappen of valt het mee? Gefeliciteerd!!!

Ben een beetje emo, want mijn kleine ventje is nu nog 1 en wordt morgen 2. Dan is hij nooit meer 1! Dan is hij zomaar opeens 2. Nou, en dat is 2x zo oud. En jullie snappen het vast allemaal...

Nog een beslissing genomen: onze hond is best een beetje irritant, maar ook erg lief. En dat hij irritant is is onze eigen schuld want we hebben heel wat cursussen afgelopen, maar zijn nooit consequent genoeg. Nu trekt hij aan de riem, springt tegen mensen op, blaft als de bel gaat of als iemand langs loopt en eet koekjes van tafel. Ik was al een beetje een nieuw plekje voor hem aan het zoeken, maar dat gaf me ook veel verdriet. Gisteren belde er iemand, maar die had ook 2 kinderen en lief en ik hadden allebei het gevoel dat het niet goed voelt hem weg te doen. Nu heb ik besloten dat we hem intern bij Martin Gaus doen en dan krijgen we onze lieve dushi keurig netjes terug. Hij kan daar heen als wij gaan skiën dus dat is handig. Hij zou dan nl naar een opvang hier in de buurt gaan en die is per week nog duurder ook! Ik ben heel benieuwd!!!

Lief hangt nu de slingers op :-) Gezellig. Staat heel gezellig. Het zijn van die zelfgemaakte van stof. Heeft mijn moeder gemaakt (ik heb geknipt).
Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij, het gaat redelijk hier, helaas is Twan wel erg veel afgevallen, dus zijn ook wij aan het bijvoeden geslagen, want mijn bv loopt nog niet echt en hij heeft erg honger steeds. Ben dus druk aan het kolven geslagen, en begin de stuwing nu gelukkig eindelijk te voelen (had nooit verwacht dat ik daar blij om zou zijn, haha).

Heb vannacht wel erg weinig slaap gehad, want Twan is al aardig aan het spoken 's nachts (en overdag natuurlijk heerlijk slapen, pffffffff) dus we zitten alweer lekker in de gebroken/slapeloze nachten!

Ga nu dus ook weer gauw op bed.

Wilde jullie even heel erg hartelijk bedanken voor de prachtige cadeaus die we hebben gekregen, echt geweldig!

Heel lief!

Kevin is helemaal gek met z'n boek, die wilde er direct mee spelen/lezen!

Ik ga nu slapen, want ik ben alweer erg licht in het hoofd.
Hoi CD, je klinkt wel lekker opgewekt. BV komt vast goed, lekker die stuwing

Knuffel aan je mannetje!
En lekker slapen vannacht!
\\\\\jinny, hoe is het eigenlijk met jouw bv en het bijvoeden?
Goeiemorgen!

CD, je klinkt moe maar gelukkig, lekker!

Amalia, klinkt als een goede beslissing! Lastig he, als je huisdier niet doet wat hoort. Een van onze katten blijft maar in huis plassen. Nu mag ze alleen binnen als wij hier in de kamer zijn, laatst was ik haar vergeten toen ik de jongens naar bed ging brengen, heeft ze tegen de muur op het aanrecht staan sproeien!

Ga even ontbijten, vent heeft 11 km file voor de boeg, dus die eet gezellig mee.
Goedemorgen!!

Cd: Fijn dat het allemaal goed gaat, je klinkt inderdaad erg opgewekt. Fijn dat de kadootjes in smaak zijn gevallen.

Amalia: Wat goed, dat je het probleem aanpakt, maar heeft martin Gaus dat in een weekje opgelost?.

Mamax: Gatver ranzige kat heb jij.

ontbijt ze.

hier een ziekkig kindje
Gefeliciteerd Laurens en Gijs!!!!!!! Hieperdepiep hoera!!!!

Ook beide papa's en mama's en broertjes en zusje een fijne dag gewenst!

Ben hier nog helemaal beduusd van de snelle aankoop, maar als het goed voelt moet je het gewoon doen toch! En mijn zus wordt NU geopereerd, dat is ook wel spannend dus ik zit te wachten op telefoon dat ze uit narcose is. Ze heeft een auto-ongeluk gehad toen ze 18 was met brandwonden en nu doen ze een nieuwe techniek om haar gezicht mooier/gladder te maken, in Beverwijk. Erg spannend, hoop dat het heeeel mooi wordt! Maar duurt wel even voor we resultaat zien want ze moet eerst herstellen natuurlijk.

Compu, we waren idd vlakbij jullie, ik had nog gedacht even langs te schieten maar we waren er te kort voor in Egmond. Druk met CG in de weer?

Bam, wat heeft Julian? Hier ook nog een ziekig mannetje met ontstoken ogen. Jonathan is al wel minstens een maand flink verkouden, het gaat maar niet over, %@$%winter.

CD, fijn wat van je te horen! Hoop dat het met de BV snel goedkomt en Twan lekker kan gaan drinken.

Juud, knapt Mart nu wel op van de AB? Ik was gisteren nog even bij mijn vriendin die net zo ver is als jij, en die had ook al best wel een buik! Gaat hard he bij een tweede!

Amailia, haha de hond naar Martin Gaus! Ik vind het wel grappig. maar ja thuis moet je wel de baas zijn he!

Jinny hoe gaat het met Simon en is Thomas ook weer beter?
Stressed is just desserts spelled backwards
He bah Bam, wat heeft Julian?

Ik ben ook niet zo blij met haar, we zijn al meerdere malen bij de dierenarts geweest, maar lichamelijk mankeert ze niks. Ik laat haar nu vaak de hele dag buiten, dan is ze 's avonds zo moe dat ze lekker gaat liggen.

Ga Sam nog een slokje geven en dan naar bed brengen.
Laurens en Gijs, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

Mal, spannend hoor! Ik hoop dat het heel mooi wordt bij je zusje!
Hieperdepiep voor Gijs en Laurens, gefeliciteerd!!
Mal: Spannend voor je zus. Heftige ervaring voor je zus, en dat op een leeftijd dat uiterlijk zo ontzettend belangrijk is.Zag je het goed in haar gezicht?

Mag ze wel weer meteen naar huis?

Mamax: daar wordt je niet blij van, dat geloof ik graag. misschien ook een opvoedingkje bij martin Gaus ;)

Juul, is wat grieperig denk ik, hij heeft zijn mopper out-fit aangetrokken;)
al een maand verkouden, dat is behoorlijk lang, moet maar weer snel beter weer worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven