kleine horror ervaring
zondag 7 augustus 2011 om 20:45
Stond de achterdeur gisteravond open, trek ik hem dicht en hoor ik het meest vrezelijke gekraak mogelijk..... blijk ik een slak geplet te hebben tussen de deur! Horror! De restanten lagen op de vloer. Blehh en zielig voor het beestje!! Was benieuwd, zijn er meer mensen die zo'n kleine horror ervaring hebben gehad?
zondag 7 augustus 2011 om 21:05
quote:Bokito schreef op 07 augustus 2011 @ 20:56:
Zoon fietste bijna over een naaktslak en ik keek of het goed ging. niet dus, hij reed over z'n staart en ik zie zo z'n ingewanden uit z'n kop spuiten...
Iiieeeeh jakkes!!
Ik had ooit eens een horrorervaring onder de douche; ik stak mijn hand in een washandje en.... PRIK!! Au... Haal ik mijn hand uit het washandje, zit er een wesp op mijn pink. Die was in het washandje gekropen. Ik heb het beest gillend van mijn hand geschud en door het putje gespoeld!
Zoon fietste bijna over een naaktslak en ik keek of het goed ging. niet dus, hij reed over z'n staart en ik zie zo z'n ingewanden uit z'n kop spuiten...
Iiieeeeh jakkes!!
Ik had ooit eens een horrorervaring onder de douche; ik stak mijn hand in een washandje en.... PRIK!! Au... Haal ik mijn hand uit het washandje, zit er een wesp op mijn pink. Die was in het washandje gekropen. Ik heb het beest gillend van mijn hand geschud en door het putje gespoeld!
zondag 7 augustus 2011 om 21:14
zondag 7 augustus 2011 om 21:16
ik weet er zoveel...
Mn ouders wonen op een boerderij en daar zie je zooo vaak dingen.
Vroeger kwam er een vriendinnetje bij mij.. en hadden we n kitten. Die liep buiten bij ons rond. Zij wil op de fiets naar huis en draait de stuur van de fiets om... zooo rats over een nekje van de kitten! Ik schreeuwen! Die vriendin was doodsbang om me onder ogen te komen!
Of dat ze gras aan t schudden waren in t weiland. En opeens zien wij iets zwarts aan die pinnen van die machine. Wij dachten een stuk zwart landbouw plastic.. pa gaat kijken.. komt ie met n zwarte dode kat aangezet... ielll
Boven op de platte wagen hadden wij n nestje ijskoude pasgeboren kittens gevonden. Ja dat had de hond ook gezien.. Ja.. de hond vloog boven op de wagen en nam de kittens mee naar benee... vrat er 1 op en er bleef alleen n oog liggen.... GRUWEL!
Mn ouders wonen op een boerderij en daar zie je zooo vaak dingen.
Vroeger kwam er een vriendinnetje bij mij.. en hadden we n kitten. Die liep buiten bij ons rond. Zij wil op de fiets naar huis en draait de stuur van de fiets om... zooo rats over een nekje van de kitten! Ik schreeuwen! Die vriendin was doodsbang om me onder ogen te komen!
Of dat ze gras aan t schudden waren in t weiland. En opeens zien wij iets zwarts aan die pinnen van die machine. Wij dachten een stuk zwart landbouw plastic.. pa gaat kijken.. komt ie met n zwarte dode kat aangezet... ielll
Boven op de platte wagen hadden wij n nestje ijskoude pasgeboren kittens gevonden. Ja dat had de hond ook gezien.. Ja.. de hond vloog boven op de wagen en nam de kittens mee naar benee... vrat er 1 op en er bleef alleen n oog liggen.... GRUWEL!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zondag 7 augustus 2011 om 21:19
quote:buppps schreef op 07 augustus 2011 @ 21:08:
Ik was er gelukkig niet bij...
Maar een de dochter van een kennis wilde hun hamster een nieuw kapsel geven en heeft het arme beest doormidden geknipt. Ieuww!Hoe kan dat in godsnaam gebeuren? Hebben die ouders dat kind dan niks bijgebracht over hoe om te gaan met (huis)dieren?
Ik was er gelukkig niet bij...
Maar een de dochter van een kennis wilde hun hamster een nieuw kapsel geven en heeft het arme beest doormidden geknipt. Ieuww!Hoe kan dat in godsnaam gebeuren? Hebben die ouders dat kind dan niks bijgebracht over hoe om te gaan met (huis)dieren?
zondag 7 augustus 2011 om 21:34
Nog eentje, nu we toch bezig zijn; zitten we op een zomeravond gezellig buiten met wat vrienden, het was inmiddels donker geworden. We hadden de tuinverlichting uit, en mijn man deed die om de één of andere reden aan, blijkt dat we omsingeld zijn door naaktslakken, echt wel een stuk of dertig! Overal waar je zag lagen die beesten, bij de een bij de voeten, bij de ander op de tas, weer een ander tegen de stoel op, blehhhhhhhhh! Wisten niet hoe snel we binnen moesten komen...
zondag 7 augustus 2011 om 21:39
Ook zo'n kleine nachtmerrie hier. Wordt s ochtends wakker, stap met voet in pantoffel. Voel meteen iets raars dus steek mijn hand erin om te kijken wat erin zit. Komt me er toch een dikke spin uitvallen! Ik kan best veel hebben, maar ik schrok me rot, was nota bene net wakker. Was bovendien ook zo geschrokken dat ik even 2 seconden overal spinnen zag
.
zondag 7 augustus 2011 om 21:41
Toen ik nog bij mijn ouders woonden moest ik 's avonds mijn fiets altijd in de achtertuin zetten. Wij hadden een groot hek met slot achter en geen verlichting. Ik vond het altijd doodeng zo in de poort in het pikkedonker. Ik deed de deur netjes en snel dicht.
's Ochtends ga ik naar school. Blijkt dat ik een egel met zijn koppie tussen de paal en de deur heb gedaan. Mijn moeder heeft hem gepakt en gezegd dat ze hem naar de egelopvang zou brengen.
Alleen nu denk ik dat het eigenlijk niet meer mogelijk was en dat hij in de kliko is beland. Ieuw!!! Toch leuk dat mijn moeder jaren heeft beweerd dat hij er bovenop zou komen bij de egelopvang. Naief of kop in het zand steken?
's Ochtends ga ik naar school. Blijkt dat ik een egel met zijn koppie tussen de paal en de deur heb gedaan. Mijn moeder heeft hem gepakt en gezegd dat ze hem naar de egelopvang zou brengen.
Alleen nu denk ik dat het eigenlijk niet meer mogelijk was en dat hij in de kliko is beland. Ieuw!!! Toch leuk dat mijn moeder jaren heeft beweerd dat hij er bovenop zou komen bij de egelopvang. Naief of kop in het zand steken?
zondag 7 augustus 2011 om 21:45
zondag 7 augustus 2011 om 21:46
zondag 7 augustus 2011 om 21:46
quote:Bieb schreef op 07 augustus 2011 @ 21:41:
Toen ik nog bij mijn ouders woonden moest ik 's avonds mijn fiets altijd in de achtertuin zetten. Wij hadden een groot hek met slot achter en geen verlichting. Ik vond het altijd doodeng zo in de poort in het pikkedonker. Ik deed de deur netjes en snel dicht.
Alleen nu denk ik dat het eigenlijk niet meer mogelijk was en dat hij in de kliko is beland. Ieuw!!! Toch leuk dat mijn moeder jaren heeft beweerd dat hij er bovenop zou komen bij de egelopvang. Naief of kop in het zand steken? Wel lief van je moeder dat ze geprobeerd heeft om jou een "egeltrauma" te besparen!
Alleen nu denk ik dat het eigenlijk niet meer mogelijk was en dat hij in de kliko is beland. Ieuw!!! Toch leuk dat mijn moeder jaren heeft beweerd dat hij er bovenop zou komen bij de egelopvang. Naief of kop in het zand steken? Wel lief van je moeder dat ze geprobeerd heeft om jou een "egeltrauma" te besparen!
zondag 7 augustus 2011 om 21:47
JAaaaaaaaa brrrrrr krijg er nog de rillingen van , maar ik zag uit het raam een dat er een babyvogeltje op de stoep was gevallen.
Even later loop ik naar buiten om iets te halen en ik hoor en voel krak en pfffffft en ik glibberde weg... zo vies , hele vogeltje uit elkaar !
Kan daar echt de rillingen van krijgen
Even later loop ik naar buiten om iets te halen en ik hoor en voel krak en pfffffft en ik glibberde weg... zo vies , hele vogeltje uit elkaar !
Kan daar echt de rillingen van krijgen
zondag 7 augustus 2011 om 21:51
Toen ik een klein ezeltje was (jaartje of 5) kwam een of andere kennis om ons konijn te slachten. Ik met mijn neus er bovenop. Maar die kennis was een lompe dierenbeul met een bot zakmes dus hij maakte er een enorme bende van. Op de rand van de zandbak, en maar zagen met dat mes.
Ik hoor dat konijn nóg gillen ...
Ik hoor dat konijn nóg gillen ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 7 augustus 2011 om 21:52
quote:_Morena_ schreef op 07 augustus 2011 @ 21:46:
Paar maanden terug was ik bezig in de tuin.
Dochtertje van toen 16 maanden was in een hoekje ook aan het rommelen.
Ze riep iets, ik kijk op en zie net hoe ze een slak in haar mond stopt en met haar tandjes verbrijzelde.
Ik heb kotsmisselijk haar mond uit zitten spoelen met liters water.
Getverdemme!!! Té ranzig dit!
Mijn oudste zoon heeft met diezelfde leeftijd een keer een 'koekje' in zn mond gestopt.. Bleek een keutel van een of ander dier.. Hij zat op het gras achterin de tuin ik stond in de deur opening toen hij, kijk mama!! koekje! riep.. Ik heb die 30 meter tuin nog nooit zo snel afgelegd...
Paar maanden terug was ik bezig in de tuin.
Dochtertje van toen 16 maanden was in een hoekje ook aan het rommelen.
Ze riep iets, ik kijk op en zie net hoe ze een slak in haar mond stopt en met haar tandjes verbrijzelde.
Ik heb kotsmisselijk haar mond uit zitten spoelen met liters water.
Getverdemme!!! Té ranzig dit!
Mijn oudste zoon heeft met diezelfde leeftijd een keer een 'koekje' in zn mond gestopt.. Bleek een keutel van een of ander dier.. Hij zat op het gras achterin de tuin ik stond in de deur opening toen hij, kijk mama!! koekje! riep.. Ik heb die 30 meter tuin nog nooit zo snel afgelegd...